Uskotko intuitioon ihmissuhteissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Uskotko fiilikseen ettei kaikki esim. ole niinkuin pitäisi? Tai että jonkun ihmisen tietynlaiset edesottamukset ja toiminnat kertovat ulospäin miten asiat on, vaikka mitään ei puhuttaisikaan? Jos tapaat esim. seurustelukumppanisi samantapaisista tilanteista toistuvasti ja hän vannoo kaiken olevan kunnossa, mutta sinulla on ”gut feeling” ettei näin olekaan?
Itse olen useamman kerran elämässäni ymmärtänyt intuitiolla ettei kaikki ole kunnossa ja se on pitänyt pettämättömästi paikkansa. Taas olen samassa tilanteessa ja mietin, että voinko uskoa tähän tunteeseen jälleen... vaikka en haluaisi..
Muilla samoja kokemuksia? Millaisissa tilanteissa?

Monissa tilanteissa.
Ihmisten pitäisi tarkemmin kuunnella itseään ja intuitiotaan.

Olen oppinut monesti, esim ihmissuhteissa ja työpaikkaa valitessa. Jälkimmäisessä valitettavasti jälkikäteen.

No kyllä ainakin itse haistan valheen vaikka se kuinka hyvin olisikin peitelty. Kyllä sen toisesta tuntee että kaikki ei ole niin kuin pitäisi vaikka toinen sanoo että kaikki on ookoo.

Uskotko fiilikseen ettei kaikki esim. ole niinkuin pitäisi? Tai että jonkun ihmisen tietynlaiset edesottamukset ja toiminnat kertovat ulospäin miten asiat on, vaikka mitään ei puhuttaisikaan? Jos tapaat esim. seurustelukumppanisi samantapaisista tilanteista toistuvasti ja hän vannoo kaiken olevan kunnossa, mutta sinulla on ”gut feeling” ettei näin olekaan?
Itse olen useamman kerran elämässäni ymmärtänyt intuitiolla ettei kaikki ole kunnossa ja se on pitänyt pettämättömästi paikkansa. Taas olen samassa tilanteessa ja mietin, että voinko uskoa tähän tunteeseen jälleen... vaikka en haluaisi..
Muilla samoja kokemuksia? Millaisissa tilanteissa?

Uskon, aina. Mikäli minulla on tunne, että jokin on vialla, niin se tunne on tähän asti ollut aina oikeassa...
Toki on niitä, jotka ovat vainoharhaisia kaikesta mahdollisesta, mutta mikäli et kuulu tähän ryhmään, niin luottaisin omaan intuitioon.

Uskon intuitioon, eikä se oikeastaan ole mikään uskon asia, vaan perustuu hienovaraisiin ehkä heikostikin havaittaviin, mutta silti olemassaoleviin merkkeihin. Kun niitä on tarpeeksi, hälytysjärjestelmä laukeaa ja alat oikeasti kiinnittää asiaan huomiota.

Kuten joku jo sanoikin, jos et ole yleensä vainoharhainen ja väärässä, niin luota itseesi. Kaiva syvemmältä jos haluat lisää tietoa mikä asia ikinä kysymyksessä onkaan.

Yhteistyössä