Totuus Barack Obamasta.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/f763f07f-386d-48a8-94b9-dd4f061fdb0d_u0.shtml

Vuoden 2008 pressanvaalikampanjassa Barack Obama vastusti homoliittoja.

Obama lupasi lopettaa Irakin sodan ja Afganistanin sodan.

Hän lupasi useassa eri haastattelussa sulkea pahamaineisen Guantanamon vankileirin.

Hurautti täältä pois ilmastonmuutosta vastustavalla yksityiskoneellaan.

Kukaan Yhdysvaltain presidentti ei ole sotinut niin pitkään kuin Barack Obama.Hänen hallintonsa on ollut molemmat virkakautensa yhtämittaisesti sodassa.

Barack Obaman viimeisenä vallassaolovuonna hänen hallintonsa tiputti brittilehti The Guardianin mukaan yhteensä 26 171 pommia. USA teki sotilasoperaatioita 138 maassa, mikä oli 130 prosenttia enemmän kuin Euroopassa vihatun George W.Bushin hallinnon aikana.

Kukaan Yhdysvaltain presidentti ei myöskään ole karkottanut yhtä paljon siirtolaisia maastaan kuin Barack Obama.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en tiedä palstapersu meneekö sulla nyt taas niin sanotusti lujaa vai ei niin lujaa, kun postaat näitä ihmisten mollausviestejä, mutta oletko koskaan oikeasti pysähtynyt miettimään, miksi teet niin, päivästä, viikosta, kuukaudesta, vuodesta toiseen?

Oletko tutkinut sisintäsi ja miettinyt, mitä sieltä oikein löytyy?

Jos joku kohta ehättää sanomaan, että henkilö provoilee, niin ei tällainen provoilumääräkään olisi normaalia.

Mikä sinulla on, oikeasti? Et varmaan itsekään ole ihan tyytyväinen elämääsi, sillä sitähän tämä kirjoittelusi peilaa. Itsevarman ihmisen ei tarvitse moista tehdä.

Syrjäytymiseen ja sen aiheuttamaan pahaan oloon on saatavilla apua, jos vain haluaa. Vaikka täällä, luot nikin ja kirjoitat, mikä mieltä painaa. Eikös juu.

Kaikkea hyvää <3
 
Mä en tiedä palstapersu meneekö sulla nyt taas niin sanotusti lujaa vai ei niin lujaa, kun postaat näitä ihmisten mollausviestejä, mutta oletko koskaan oikeasti pysähtynyt miettimään, miksi teet niin, päivästä, viikosta, kuukaudesta, vuodesta toiseen?

Oletko tutkinut sisintäsi ja miettinyt, mitä sieltä oikein löytyy?

Jos joku kohta ehättää sanomaan, että henkilö provoilee, niin ei tällainen provoilumääräkään olisi normaalia.

Mikä sinulla on, oikeasti? Et varmaan itsekään ole ihan tyytyväinen elämääsi, sillä sitähän tämä kirjoittelusi peilaa. Itsevarman ihmisen ei tarvitse moista tehdä.

Syrjäytymiseen ja sen aiheuttamaan pahaan oloon on saatavilla apua, jos vain haluaa. Vaikka täällä, luot nikin ja kirjoitat, mikä mieltä painaa. Eikös juu.

Kaikkea hyvää <3

En ole perussuomalaisten kannattaja. En ole ainoa täällä, joka tekee aloituksia. En provoile. Minulla ei ole mitään hätää. En ole syrjäytynyt eikä minulla ole paha olo. Mieti itse hetki, miksi et kestä lukea jostain tietystä henkilöstä kriittisiä asioita. Onko oma käsityksesi henkilöstä ollut virheellinen ja tunnet pettymystä? Tunnet itsesi petetyksi?
 
Mä en tiedä palstapersu meneekö sulla nyt taas niin sanotusti lujaa vai ei niin lujaa, kun postaat näitä ihmisten mollausviestejä, mutta oletko koskaan oikeasti pysähtynyt miettimään, miksi teet niin, päivästä, viikosta, kuukaudesta, vuodesta toiseen?

Oletko tutkinut sisintäsi ja miettinyt, mitä sieltä oikein löytyy?

Jos joku kohta ehättää sanomaan, että henkilö provoilee, niin ei tällainen provoilumääräkään olisi normaalia.

Mikä sinulla on, oikeasti? Et varmaan itsekään ole ihan tyytyväinen elämääsi, sillä sitähän tämä kirjoittelusi peilaa. Itsevarman ihmisen ei tarvitse moista tehdä.

Syrjäytymiseen ja sen aiheuttamaan pahaan oloon on saatavilla apua, jos vain haluaa. Vaikka täällä, luot nikin ja kirjoitat, mikä mieltä painaa. Eikös juu.

Kaikkea hyvää <3

no eipä tuo kopiointi siltä hirveästi vaadi, ei edes omia kommentteja laita näihin ketjuihin, joku mv tai venäjä botti joka kuvittelee tekevänsä hyvää työtä
 
En ole perussuomalaisten kannattaja. En ole ainoa täällä, joka tekee aloituksia. En provoile. Minulla ei ole mitään hätää. En ole syrjäytynyt eikä minulla ole paha olo. Mieti itse hetki, miksi et kestä lukea jostain tietystä henkilöstä kriittisiä asioita. Onko oma käsityksesi henkilöstä ollut virheellinen ja tunnet pettymystä? Tunnet itsesi petetyksi?

*huutonaurua*
Joku muuhan noita sanoja suvakki ja messias käyttäisikin, kuin pikkupersu.. älä viitsi vaivautua, ei sua kukaan usko.
 
En ole perussuomalaisten kannattaja. En ole ainoa täällä, joka tekee aloituksia. En provoile. Minulla ei ole mitään hätää. En ole syrjäytynyt eikä minulla ole paha olo. Mieti itse hetki, miksi et kestä lukea jostain tietystä henkilöstä kriittisiä asioita. Onko oma käsityksesi henkilöstä ollut virheellinen ja tunnet pettymystä? Tunnet itsesi petetyksi?

Hyvä yritys mutta ei mene läpi ;)
 
no eipä tuo kopiointi siltä hirveästi vaadi, ei edes omia kommentteja laita näihin ketjuihin, joku mv tai venäjä botti joka kuvittelee tekevänsä hyvää työtä

Näinhän se on. Ihmiselle on luontaisesti tärkeää kokea kuuluvansa johonkin ryhmään, kokonaisuuteen. Aina nämä ryhmät eivät ole hyvästä, kuten niin monessa asiassa kautta maailman nähdään.

Olen huolissani tämän päivän nuorista miehistä ja pojista.

Äidit, muistetaanhan aina rakastaa ja helliä poikiamme ja antaa heidän näyttää tunteet <3

Isille samat sanat <3
 
no eipä tuo kopiointi siltä hirveästi vaadi, ei edes omia kommentteja laita näihin ketjuihin, joku mv tai venäjä botti joka kuvittelee tekevänsä hyvää työtä

Löysää foliohattuasi. Normaalit ihmiset eivät lue mv-lehteä (sinä et selkeästikään kuulu heihin) eikä Venäjällä ole mitään intressejä roikkua jollakin mammapalstalla. Taidat nyt arvioida omaa tärkeyttäsi vähän liian korkealle.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Näinhän se on. Ihmiselle on luontaisesti tärkeää kokea kuuluvansa johonkin ryhmään, kokonaisuuteen. Aina nämä ryhmät eivät ole hyvästä, kuten niin monessa asiassa kautta maailman nähdään.

Olen huolissani tämän päivän nuorista miehistä ja pojista.

Äidit, muistetaanhan aina rakastaa ja helliä poikiamme ja antaa heidän näyttää tunteet <3

Isille samat sanat <3

En ole poika :ROFLMAO:
 
Minulle oli uutta Obaman sotaisuus. Bush on profiloitunut mediassa varsinaiseksi sotalordiksi, mutta Obama oli paljon pahempi. Tämä olisi kaikkien hyvä tiedostaa, etteivät joudu samalla tavalla valeuutisten uhreiksi kuin minä.

No mitä ihmeen mediaa oot seurannut jos et tajunnut usan kokoajan käyneen sotaa? Turhaa muita syyttelet siitä ettet seuraa mitä maailmassa tapahtuu
 
Mulla on jotenkin semmoinen mielikuva että Trump toteutti ne jutut joita Obama vasta mietti, ja siksi toimeliaampi Trump sai kurat niskaansa. (Vaikka en fanita Trumpia nykyään enää paljoakaan).

Mut onhan Obama semmoinen mielistelykone moneen suuntaan. Siitä äijästä ei tiedä mitä se on oikeesti mieltä.
 
Ja mitäs se on toteuttanu?
Trumpin kauden alkuaikoina puhuttiin että Obamalla olisi myös ollu esityslistalla joku muuri Meksikon rajalle tms., mut Trump vei ideaa pidemmälle. Muistaakseni se oli just tuo muurijuttu.
 
*huutonaurua*
Joku muuhan noita sanoja suvakki ja messias käyttäisikin, kuin pikkupersu.. älä viitsi vaivautua, ei sua kukaan usko.
Ei, kyllä niitä netsejä on todistetusti ainakin 15.

Yksi itkee termin suvakki käytöstä, mutta sitten kirjoittaa pikkupersu. Näiden kahden ero on siinä, että suvakki on neutraali, mutta pikkupersu ei ole sen etuliitteen takia, joka tekee siitä vähättelevän. Olisit edes looginen missiossasi.
 
Ja mitäs se on toteuttanu?
Obama "veti punaisen viivan", mutta se jäikin sanojen asteelle kun Syyria käytti joukkotuhoaseita. Trump määräsi ensitöikseen ohjusiskun. Obama oli periaatteessa sitä mieltä, että voisi varmaan yrittää neuvotella Pohjois-Korean kanssa, mutta ei uskaltanut toimia siinäkään asiassa. Trump uskalsi. Obama ilmoitti USA:n liittyvän Pariisin ilmastosopimukseen, vaikka tiesi ettei se mene läpi senaatissa eikä asia kuulu presidentin päätösvaltaan. Trump korjasi tämän populistisen virheen ja oikaisi Obaman kannan. Yleisesti ottaen voidaan sanoa, että Trump on tehnyt rohkeasti päätöksiä, vaikka paskaa tulee niskaan koko ajan. Sellainen on todellinen johtaja.
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä