V
vierailija
Vieras
Naisille miehen status on tärkeä. Oli mies sitten kuinka mukavaluonteinen ja lapsirakas tahansa, niin ei kelpaa jos hän on vaikka peräkamarinpoika.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo sikoja ne on kaikki.Eipä noista miehistä tiedä![]()
Näinhän se olisi mutta on epätodennäköistä että 4 lapsen yyhoo kiinnostaisi ketään kunnon miestä siinä määrin että haluaisi tutustua.
Ainoa että jos esim. työpaikalla sattuis olemaan joku tyyppi johon tutustuu työn kautta.
EI peräkammaripojissa mitään vikaa ole...kunhan luonne toimii. Ottaisin mielelläni kivan, seksikkään ja nauravaisen maatilanisännänkin itselleni..kun vain on luonne ystävällinen ja aito.Naisille miehen status on tärkeä. Oli mies sitten kuinka mukavaluonteinen ja lapsirakas tahansa, niin ei kelpaa jos hän on vaikka peräkamarinpoika.
esim.valtiotieteen tohtoreitakin on....Tohtori ei ole mikään ammatti.
Niin on mutta se ei ole ammatti vaan arvo.esim.valtiotieteen tohtoreitakin on....
Kukapa nyt ei ottaisi kivaa ja seksikästä maatilan omistajaa, nehän on aivan mielettömän varakkaitakin.EI peräkammaripojissa mitään vikaa ole...kunhan luonne toimii. Ottaisin mielelläni kivan, seksikkään ja nauravaisen maatilanisännänkin itselleni..kun vain on luonne ystävällinen ja aito.
Joo, mutta yksikään tohtoriksi miltään tieteenalalta valmistunut ei ikinä sanoisi että "olen ammatiltani tohtori", koska se ei ole AMMATTI. Valtiotieteen tohtoriksi valmistunut voi olla ammatiltaan vaikka diplomaatti, tutkija, professori, neuvotteleva virkamies tai mitä vaan. Vähän sama kun sanoisi olevansa ammatiltaan ylioppilas, koska on joskus kirjoittanut ja sittemmin työskennellyt maatalouden parissa.esim.valtiotieteen tohtoreitakin on....
Jos joku sanoo olevansa tohtori ammatiltaan niin yleensä se on sitten yhtä kuin lääkäri.Joo, mutta yksikään tohtoriksi miltään tieteenalalta valmistunut ei ikinä sanoisi että "olen ammatiltani tohtori", koska se ei ole AMMATTI. Valtiotieteen tohtoriksi valmistunut voi olla ammatiltaan vaikka diplomaatti, tutkija, professori, neuvotteleva virkamies tai mitä vaan. Vähän sama kun sanoisi olevansa ammatiltaan ylioppilas, koska on joskus kirjoittanut ja sittemmin työskennellyt maatalouden parissa.
Toki kouluttamaton provo yrittäisi juuri tehdä vaikutuksen jollain "olen ammattiltani tohtori" -tyyppisellä heitolla, koska ei asiasta mitään tiedä eikä tajua miten urpolta se kuulostaa.
Onko AP siis ammatiltaan tohtori?![]()
Eiköhän ap liene enemmänkin lähäri kuin lekuri.Jos joku sanoo olevansa tohtori ammatiltaan niin yleensä se on sitten yhtä kuin lääkäri.
Toisaalta jos ap on lääkäri, niin hänellä tuskin on vaikeuksia saada miestä vaikka olisi 10 lapsen yksinhuoltaja.
Yksikään tuntemani lääkäri ei sanoisi ammatikseen tohtori, paitsi he jotka oikeasti ovat lääketieteen tohtoreita. Lääkärit tekevät erittäin tarkan eron perus kandien, lisurien ja tohtorien välille. Valtaosa lisää jopa lyhenteen nimen perään virallisissa yhteyksissä.Jos joku sanoo olevansa tohtori ammatiltaan niin yleensä se on sitten yhtä kuin lääkäri.
Toisaalta jos ap on lääkäri, niin hänellä tuskin on vaikeuksia saada miestä vaikka olisi 10 lapsen yksinhuoltaja.
No kai sä peräkammarin poika tyydyt runkkaamiseen kun et mitään muuta oo elämäsi aikana tehnytkään
Paitsi pelännyt naisia![]()
![]()
Eikö teillä tosiaan muita loukkauksia ole lippaassa kuin tuo iänikuinen ”peräkammarin poika”? Ensinnäkään se ei olisi voinut enempää hutiin mennä, ja toisekseen on todella väsynyt ja kulunut.
Narsisti osaa piiloutua ja oikea itsensä tulee esiin yleensä liian myöhään. Niinhän ap kirjoitti, ettei tiennyt miehen olevan narsisti, hän osasi sen piilottaa, ja on ikävää kun naisesta jolla on neljä lasta ja erinomainen tutkinto niin sanotaan näin pahasti... hän menetti kirjoituksen perusteella auto-onnettomuudessa ensimmäisen miehen vieläpä...voin sanoa että huono tuuri miesten keskuudessa, ehkä liian huonosti sanottu. Jokainen löytää vielä onnen joskus. Useat tuttavani sanovat kyllä tohtoreiksi itseään, varsinkin juuri lääketieteen tohtoriksi...tsemppiä AP.Näinhän tuo näytti kirjoittavan. Noin täydellinen paketti ja mennyt yksiin narsistin kanssa! Ei tuo lukeneisuus näytä tuovan onnea ja taitoa ihmissuhdeasioissa.Ja lapsiakin piti vääntää narsistille, koska onhan se hienoa saada hyvät ja itsekkäät geenit lapsilleen, niin niilläkin on mahdollisuus kehittyä itsekkäiksi. Eikös sitä taitoa tarvita tämän päivän elämässä?
Vai mahtoikohan tuo nyt mitään ajatella, kunhan vaan lapsia pykäämään, niin saa KELASTA elantoa jonkun aikaa.
![]()
Ikävä kuulla. "Ärsyttävää, kun ajatellaan voi herranjestas sekö eros niiiiin nuorena ja lapsiakin"Mua pidettiin jotenkin säälittävänä ja surkeana kun olin jo 27 vuotiaana eronnut avioliitosta ja kahden lapsen yh. Se oli nuoruuden avioliitto eikä olis voinut enää jatkua. Olin silloin nuori ja nätti ja hoikka, mutta ei miehet tosissaan mun kanssa olleet. Seksi kyllä kelpasi. Oli helkutin ahdistavaa kun itse olisin halunnut kunnon parisuhteeseen. Kyllä mä sitten lopulta löysin uuden miehen jossain vaiheessa.
Kiitos vastauksestasi. Ehkä onneni voi joskus kääntyä..ApPakko tulla kommentoimaan näin omasta kokemuksestani.
Olen 4 lapsen äiti ja eronnut lasten isästä 5 vuotta sitten.
Todellakaan ei ikinä ole ollut sellaista hetkeä, etteikö joku mies olisi ollut kiinnostunut minusta.
Tällä hetkellä olen ollut suhteessa 3 vuotta erittäin komean, hyvin koulutetun ja hyvässä ammatissa olevan miehen kanssa, jolla ei ole itsellään lapsia entisistä suhteista.
Hännen ensimmäinen reaktio oli, kun kuuli lapsistani "en olisi ikinä uskonut, että olet saanut lapsia".
Kysyin suoraan onko lapset ongelma ja hän sanoi, että ei ole kunhan en odota hänen rupeevan isäksi heille.
Tänä päivänä tilanne on se, että meidän suhde kukoistaa ja hän on aivan mahtava lapsieni kanssa!
Isää hänen ei tarvitse leikkiä, sillä lapsillani sellainen jo on.
Eli minun vastaus on: Kyllä, sinä vielä löydät rakkauden eikä lapset ole todellakaan mikään este sille.![]()
Mitä tarkoitat AS:llä?Täytyy sanoa, että jo 2 lapsen yhna on vaikea löytää uutta suhdetta, varsinkin jos toinen lapsista on AS. Ja eipä sillä ole merkitystä mitkä paperit on taskussa. Näin se vaan menee![]()