@iK Sulla on jännät paikat! Koitahan pysyä toiveikkaana, aivan mahdollista on että se plussa sieltä pärähtää
@haaveilija-31 Tervetuloa mukaan, ja tsemppiä nyt alkuun kierron tasaantumiseen!
@Siltsu Tsemppiä ja kärsivällisyyttä piinailuun! Mulla on vähän sama fiilis, että tulen hulluksi tän kuumeilun kanssa
Tästä pitäisi osata nauttia, täähän on oikeasti ihanaa aikaa yrittää kumppanin kanssa saada uutta elämää alulle
Ehkä se epäonnistumisen pelko tekee tästä toisaalta myös todella stressaavaa ja ahdistavaa hommaa. Mutta toivotaan että sinun piinailu päättyy nyt onnellisesti! <3
@kindermaxi Tunnistan hyvin noita sinun ajatuksia. Viime kierto oli meillä ensimmäinen varsinainen yrityskierto (vaikka oltiin jo aiemmin lipsuiltu ehkäisyn kanssa). Jotenkin mä toisaalta kuvittelin raskautuvani heti, ja toisaalta olin varma ettei niin käy. Ja niin ei käynyt. Nyt on toinen yrityskierto, ja oon yrittänyt asennoitua siihenkin että tässä voi hyvin joutua yrittämään pidempäänkin, ja koittanut keräillä jostain sitä mielenrauhaa.. Mutta tsemppiä teille, toivotan että tärppää pian!
@Tiutau13 Kyllä suosittelisin lämpimästi, että hakisit apua.
Kyllähän toi kuitenkin kertoo siitä, ettet voi oikein hyvin. Jotta tilanne ei menis pahemmaksi, niin varmasti olis tärkeää päästä juttelemaan. Lasten kannalta sulla ei ole mitään hätää, jos koet ettei ne tunteet liity lapsiin, päin vastoin. Tällöinkin varmasti tarjoaisivat sulle oman ajan järjestämistä ja lastenhoitoapua. Parempaa vointia sinulle
Täällä kp10, kohta teen vielä ovistestin. Pitää nyt testailla joka päivä, itse ennustan ovista loppuviikolle. Toivottavasti liuskat vahvistaa sen, vähän nyt hämmentää nämä minun vahvat viivat tässä kp8-9.. Mutta toivon tosiaan että ovis on vasta tulossa, ensi viikko menee siihen valmistautuessa ja sitten alkaa p i i n a i l u