V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En usko. Yrittää brändätä itseään tasokkaampana ja trendikkäämpänä paikkana... eli siellä jaetaan vain halauksia ja hyvän tuulen sanomaa.kai siellä jaetaan ilmasia ämpäreitä?
Kato listaa li 200 liikettä. niisä se tarjous näkyyOnkohan siellä mitään niin hyvää alennusta, että jaksaisi piipahtaa.
Se hyvän tuulen kauppa tmvo, vaikutti hauskalta.
Yritin tänään katsoa, mutta sivut toimivat niin paskasti, että ei jaksanut.Kato listaa li 200 liikettä. niisä se tarjous näkyy
oot sä pää kiinni et sitä ei posteta. Mä ootan tois monet oottaa kauan jo no nyt se aukee lopulta!! Kauhee paikka kun rakntaa koko ajan mä en tajuu eivoi missään enää olla kun aina vaan ne rakentaa rakentaa raktaa. No tosta tulee varaan tosi ihana paikka kun ne rakentaa mut lopettaa nii sit. mustikka maa iahn viereissä ja redi nyt. Aatelkaa et metro suoran rediin!!!!! meet suoraan shoppaa!!! mitähän on humenna oispa jotain tosi kivaa ja nesanois et euron maksaa ja selasta mä tidän jotkut meny jon nyt jonossa on no ne saa ilmaset vähän kaikenSyrjäytyneet ja toimettomat Kelan asiakkaat siellä pyörivät avajaispäivänä tungokseen asti.
Ei kiitos.