V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi vokottelet minun kultaani?! Etkö tajua että algoma on minun kultani?? Hanki oma kulta äläkä vararasta toisten omaa!!Missä päin Kanadaa asut?
.
Miksi vokottelet minun kultaani?! Etkö tajua että algoma on minun kultani?? Hanki oma kulta äläkä vararasta toisten omaa!!
Algoma on vain Algoman kullan kulta, ju nou!Miksi vokottelet minun kultaani?! Etkö tajua että algoma on minun kultani?? Hanki oma kulta äläkä vararasta toisten omaa!!
Luuletko että minä en tiedä hänen tekosistaan.Kyllä minä tiedän että etenkin boobabea hän vonkaa,onhan he tavanneetkin ja olen siitä sanonut että en tykkää että niin toimii.Miksei alakooma voi kirjoittaa mustana, vähän hölmö tapa sillä, kun harmaana tunnusti olevansa se
ps sun on hyvä tietää että hän on harrastanu vonkaamista täällä, ja omalla nikillään![]()
Niin minun sinun pitäisi olla mutta täällä sinä aina vokottelet muita.Algoma on vain Algoman kullan kulta, ju nou!
En ole ystäväsiLähden touhuamaan. Nähdään illalla!
Mukavaa päivää ystäväni!![]()
Aina vain olen sinun yksin, enkä vonkaile muita,en ainakaan tänään vielä, enkä eilenkään.Niin minun sinun pitäisi olla mutta täällä sinä aina vokottelet muita.
Luuletko että minä en tiedä hänen tekosistaan.Kyllä minä tiedän että etenkin boobabea hän vonkaa,onhan he tavanneetkin ja olen siitä sanonut että en tykkää että niin toimii.
Ja muitakin naikkosia vonkaa,
onko se identtinen kaksonen punanutun kanssa ?
[/
punanuttu on iso, komea ja menestyvä, minä vain vähäpätoinen, ruma dworf.Ja muitakin naikkosia vonkaa,
![]()
punanuttu on iso, komea ja menestyvä, minä vain vähäpätoinen, ruma dworf.
Ja muitakin naikkosia vonkaa,
![]()
Asun suomessa. Algoma asuu kanadassa.Missä päin Kanadaa asut?
.