Alle 25-vuotiailta tytöiltä/naisilta pois oikeus saada lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ihan sama miten. Vaikka kieltämällä abortti, niin parikymppiset lakkaavat harrastamasta seksiä raskauden pelossa. Tai sitten pakkoabortti kaikille liian nuorille raskaana oleville, seksikielto, kampanjoita nuoria äitejä vastaan missä parikymppisten äitiys näytetään pelkästään huonossa valossa.

Nuori äiti on vauvalle suuri riski. Nuoret äidit tupakoivat raskaana, ovat vastuuttomia eivät piittaa lapsistaan. Siinä pilataan sekä tytön että vauvan elämä ja tulevaisuus.

Mun ääni menee tuolle sanalle "seksikielto", niin ei tartte sählätä aborttien/sala-aborttien kans.

Simple as that. Sit vasta kun olet loppuelämäsi pertsan kanssa niin avaa sit haarasi.

Mutta tämä tieto siis myös lökäpöksyjätkille!

Mun ääni menee tuolle sanalle "seksikielto",
Käytännössä mahdotonta valvoa, että sitä noudatettaisiin ellei sitten Euroopassa aleta noudattamaan arabimaiden käytäntöjä varsinkin tyttöjen ja naisten kohdalla, eli saisivat liikkua vain valvotusti ja tarvittaessa tehtäisiin fyysinen neitsyystarkistus.

Käytännössä mahdotonta valvoa, että sitä noudatettaisiin ellei sitten Euroopassa aleta noudattamaan arabimaiden käytäntöjä varsinkin tyttöjen ja naisten kohdalla, eli saisivat liikkua vain valvotusti ja tarvittaessa tehtäisiin fyysinen neitsyystarkistus.
Jos vahdittaisiin välillä nuoria miehiä? :coffee:

Naisia ja tyttöjä ei?
No mun mielestä ois virkistävää jos vuosituhantinen naisten kyttäys siirtyis miehiin, enkä ole edes feministi.
Miehet on seksihullumpia kuin naiset.

Ja vaikee raskaaksi on tulla ilman miestä - jos kiellettäisiin samalla spemupankit ja muumimukit ja nuuskamuikkuset jajaja...

Päivi R.on käymässä vanhaksi, pitäähän jonkun hänen työtään jatkaa. :love:

• Tykkää
Reactions: Aqela
No mun mielestä ois virkistävää jos vuosituhantinen naisten kyttäys siirtyis miehiin, enkä ole edes feministi.
Miehet on seksihullumpia kuin naiset.

Ja vaikee raskaaksi on tulla ilman miestä - jos kiellettäisiin samalla spemupankit ja muumimukit ja nuuskamuikkuset jajaja...

Päivi R.on käymässä vanhaksi, pitäähän jonkun hänen työtään jatkaa. :love:
Eli naiset sais harrastaa seksiä keskenään?

Jos muutenkin tykkää naisista?
Niino jos tuo mun ehdotus pistäisi kaikki harrastamaan homoseksuaaliutta niin ei sekään hyvä ois.

Mut jos palattais vanhaan, eli yks puoliso, naimisiin mentäis koskemattomana, eroaminen tehtäis suht vaikeeksi ja aviorikos olis laitonta, niin aborttiklinikat laittais lapun luukulle.

Niino jos tuo mun ehdotus pistäisi kaikki harrastamaan homoseksuaaliutta niin ei sekään hyvä ois.

Mut jos palattais vanhaan, eli yks puoliso, naimisiin mentäis koskemattomana, eroaminen tehtäis suht vaikeeksi ja aviorikos olis laitonta, niin aborttiklinikat laittais lapun luukulle.
Tuskin kaikki. Tuohon vanhaan ei ole paluuta. Hyi hitto. Mä olen joutunut olemaan puutteessa parisuhteissa. Seksi on ollut huonoa. On ollut väkivaltaa ja muuta paskaa. Ehkäisy on keksitty. Jotkut eivät harrasta seksiä alaikäisenä.

höpö höpö, noita kessunpolttajia raskausaikana löytyy joka ikäryhmästä ja kehtaavat vielä perustella sillä, että on riski vauvalle, jos äiti stressaa kun tupakan jättää. ja nuoret on hyviä äitejä siinä missä ne vanhemmatkin äidit on.

• Tykkää
Reactions: Aqela
V mitä paskaa. Parikymppinen voi olla hyvä äiti, parempikin kuin kaavoihinsa kangistunut materialisti jäykkäperse kolmevitonen. Ja ei, en oo wt sossupummi kielenkäytöstäni huolimatta. Nyppii vaan tälläset aloitukset johon porukka lähtee mukaan.

Yhteistyössä