"Naisia pidettiin useissa muslimimaissa, miehen omaisuutena niin kuin karjaa, kanoja ja lampaita."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai missä on mukavia ihmisiä. Ne hieman pienemmät kaupungit ja kylät joissa asioihin ja ihmisiin suhtaudutaan avoimemmin. Kierrä katsomassa ihan ympäri Suomea. Jos omaat avoimen asenteen niin huomaat, miten monissa pienemmissä paikoissa otetaan vastaan hyvin ihmiset. Siksi sellaisiin paikkoihin on helppo luoda side.
Kerro missä lähi-itäläisten ja afrikkalaisten kotouttaminen Eurooppaan on menestystarina?

Ai missä on mukavia ihmisiä. Ne hieman pienemmät kaupungit ja kylät joissa asioihin ja ihmisiin suhtaudutaan avoimemmin. Kierrä katsomassa ihan ympäri Suomea. Jos omaat avoimen asenteen niin huomaat, miten monissa pienemmissä paikoissa otetaan vastaan hyvin ihmiset. Siksi sellaisiin paikkoihin on helppo luoda side.

Jos ja kun on fasisti, rasisti ja homojakin vastaan niin ei kukaan suhtaudu avoimesti takaisin. Niin metsä vastaa kun siihen huutaa. Eilen oli jotain saksalaisia skinareita tuossa kaupan edessä möykkäämässä. Mikäköhän kokous niillä on täälä stadissa? Ihan oikeasti isot vauvat kaljat käsissä mörisemässä ja pelottelemassa ihmisiä, huutamassa erittäin kovaa ja pelottavasti helloa ohikulkijoille . Huh huh mitä porukkaa. Ihan omaa tyhmyyttä tuokin käytös.

Olet puolustus kannalla pelkästään, kuin sodassa muita vastaan, etkä ole rehellinen missään noista asioista edes itsellesi. Valitettavasti voisit olla parempi ihminen jos haluasit, mutta päätät valitat ahdistuneisuuden ja negatiivisuuden tien. Nyt sinusta huokuu pelkästää katkeruus jollaista ei itsetunnon omaavalla ihmisellä ole. Valitettavasti Suomessa on ollut tapana ettei hullun kanssa neuvotella ja kuten näillä palstoila aina vain hullut jäävät inttämään, kun kukaan viisas ei sinun kanssasi keskustele. En tiedä miksi koet sen olevan jotenkin hienoa käytöstä koska teet niin.
Luulet voittavasi kun en tämän viestin jälkeen sinulle vastaa lapsi rakas muta todellisuudessa olet jo hävinnyt kaiken kauniin minkä voisit savuttaa. Negatiivisuus ei ole sellaisen ihmisen repertuaarissa jolla on vaihtoehtoja elämässä, se kertoo sinusta kaiken halusit tai et.
Hyvästi, jää pimeyteesi vaatimaan(epärealistisena) muita toimimaan kuten haluat, muuhun et kykene. Ehkä naurat ahdistuneisuuttasi hieman lisää muille(pudistaa päätään surullisena).

Pidät siis itseäsi hulluna ja tyhmänä, kun intät täällä palstalla kanssani?

Ikävä kyllä sanomasi oli lähinnä huvittava. Toivon, ettet harkitse ammatinvalintaa missään, missä tarvitset jonkinlaista ihmistuntemusta. Se ei taida olla vahvuutesi. Sen kuitenkin myönnän, että analyysisi oli varsin viihdyttävä enkä meinannut malttaa odottaa seuraavaa käännettä.

Surullisinta koko asiassa kuitenkin on se, että sinä käänsit keskustelun yhdestä asiasta minun henkilökohtaiseksi epäonnistumiseksi ihmisenä vain siksi, ettei sinun tarvitsisi ottaa vastuuta omasta elämästäsi ja myöntää olemassa olevia ongelmia. Ymmärrän, että tämä kikka toimii varsin hyvin, kun keskustelet henkilön kanssa, joka on älyllisesti samalla tasolla kanssasi. Minun kanssani pitäisi yrittää vähän enemmän, jotta millään mitä sanot, olisi mitään merkitystä. Oikeastaan sinun puheenvuorosi pelkästään osoitti minun epäilykseni todeksi.

Pienemmät kylät ja kaupungit joissa suhtaudutaan avoimemmin? Missäköhän todellisuudessa tämä tapahtui?

Kerro missä lähi-itäläisten ja afrikkalaisten kotouttaminen Eurooppaan on menestystarina?
Juuri niissä paikoissa. Kierrä katsomassa, jos ja kun et usko. Näin se vain on, kun ottaa muut huomioon saa sitä takaisin, eikä käyttäydy kuten sinä vaatien muita kertomaan toistamiseen inttäen vaikka sinulle on jo vastattu. Sinä et ota muita huomioon, etkä kunnioita muita, joten valitset itse sen ettei sinuakaan haluta otta huomioon. Ei katkeruus mitään auta.

Pienemmät kylät ja kaupungit joissa suhtaudutaan avoimemmin? Missäköhän todellisuudessa tämä tapahtui?
Ei fasistien eikä rasistien todellisuudessa, vaan siinä muiden ihmisten todellisuudessa sinun asuntosi ulkopuolella, josta sinulla ei ole mitään käsitystä. Etkö huomaa missä katkeruuden ja kieltämisen kuplassa elät? Valitettavasti aiheutat asenteellasi ongelmia vain itsellesi sekä kiusaa muille.

Ei fasistien eikä rasistien todellisuudessa, vaan siinä muiden ihmisten todellisuudessa sinun asuntosi ulkopuolella, josta sinulla ei ole mitään käsitystä. Etkö huomaa missä katkeruuden ja kieltämisen kuplassa elät? Valitettavasti aiheutat asenteellasi ongelmia vain itsellesi sekä kiusaa muille.

Olen asunut suomessa ikäni, enkä ole koskaan pistänyt merkille, että pikkukylissä tai pienissä paikoissa oltaisiin kovinkaan avoimia ulkopaikkakuntalaisille tai kenellekkään muullekkaan:LOL:

En kyllä ole ihan varma, että kumpi meistä asuu omassa kuplassaan.

Ja haparoiva yrityksesi aiheuttaa jonkinlaista harmitusta tai pahaa mieltä minulle on kerrassaan huvittavaa kaikessa surkeudessaan. Yritä vähän enemmän... jookos?

Olen asunut suomessa ikäni, enkä ole koskaan pistänyt merkille, että pikkukylissä tai pienissä paikoissa oltaisiin kovinkaan avoimia ulkopaikkakuntalaisille tai kenellekkään muullekkaan:LOL:

En kyllä ole ihan varma, että kumpi meistä asuu omassa kuplassaan.

Ja haparoiva yrityksesi aiheuttaa jonkinlaista harmitusta tai pahaa mieltä minulle on kerrassaan huvittavaa kaikessa surkeudessaan. Yritä vähän enemmän... jookos?
Miksi haluaisin pahaa mieltä sinulle? Sinuahan yritetään auttaa hyväksymään elämän realiteetteja, vaikka vastustat sitäkin. Toimit niin että teet sen pahanmielen ihan itse itsellesi ja monille muille, aivan turhaan. Mitä loistavaa kuvittelet saavuttavasi rasisimilla ja negaatioillasi muista? Mitä tapahtuu sadussasi seuraavaksi? Tämä todellisuus on tässä eikä sen vastustaminen mitään auta. Sitä kutsutaan pään seinäänhakkamiseksi mitä harrastat, eikä se luo mitään uutta tai tee sinusta viisampaa, vaan tyhmemmän. Toki kun nähtävästi haluat valita sen, emme(muut asuntosi ulkopuolella olevat ihmiset) voi auttaa.

Miksi haluaisin pahaa mieltä sinulle? Sinuahan yritetään auttaa hyväksymään elämän realiteetteja, vaikka vastustat sitäkin. Toimit niin että teet sen pahanmielen ihan itse itsellesi ja monille muille, aivan turhaan. Mitä loistavaa kuvittelet saavuttavasi rasisimilla ja negaatioillasi muista? Mitä tapahtuu sadussasi seuraavaksi? Tämä todellisuus on tässä eikä sen vastustaminen mitään auta. Sitä kutsutaan pään seinäänhakkamiseksi mitä harrastat, eikä se luo mitään uutta tai tee sinusta viisampaa, vaan tyhmemmän. Toki kun nähtävästi haluat valita sen, emme(muut asuntosi ulkopuolella olevat ihmiset) voi auttaa.

Rasismi? Ymmärrätkö sinä mitä on oikea rasismi?
Rasismia ei ole se, että ongelmien olemassaolo myönnetään ja niistä puhutaan. Rasismia ei myöskään ole se, että ymmärtää omat ja muiden realiteetit.

Täysin lapsellinen maahanmuuttopolitiikka on nyt saanut aikaan melkoista myllerrystä politiikan saralla. Vastustus todellakin auttaa ja muutokset alkavat tapahtua ennemmin kuin ymmärrätkään. Minä en ole ainut mielipiteideni kanssa, vaan valtaosa eurooppalaisista ajattelee kuten minä. Sinä voit minun puolestani kylvää rasisti sanaa niin paljon kuin ikinä jaksat, eikä se heilauta enää suuntaan tai toiseen. Sinun kaltaisesi typerykset ovat tehneet koko sanasta merkityksettömän viljellessään sitä täysin turhaan ja vääristä syistä.

Se ei tee minusta rasistia, etten näe humanitääristä maahanmuuttoa rikkautena kuten sinä. Minä näen sen ongelmana. Se on myös ongelma ympäri eurooppaa. Nyt ollaan valmiita myöntämään, ettei monikulttuurisuus sittenkään toimi. Onnellisimpia ollaan maissa, joissa on monokulttuurisuus. Se on samankaltaisuuden periaate. Yksinkertainen asia, jonka myöntäminen ei voi olla noin vaikeaa.

Katso peiliin ja mieti, mikä oikeasti on ongelma sopeutumisessa? Yksikään aasialainen ei ole valittanut samaa... heillä ei ole ongelmia sopeutua. Ongelmia ei myöskään näytä olevan venäläisillä tai virolaisilla... Ongelma siis tuskin on suomalaisissa tai suomalaisessa yhteiskunnassa. Kaikki ovet olivat auki, kunnes realismi ohitti utopian.

#unelma

"Anonymous reliable source: Major terrorist threats against the following EU cities: London, Berlin, Amsterdam, Hanover, Hamburg, Paris, Rotterdam, Oberhausen, Gibraltar, Nice, Cannes, Saint-Tropez, Liverpool, Marseille."

Rasismi? Ymmärrätkö sinä mitä on oikea rasismi?
Rasismia ei ole se, että ongelmien olemassaolo myönnetään ja niistä puhutaan. Rasismia ei myöskään ole se, että ymmärtää omat ja muiden realiteetit.

Täysin lapsellinen maahanmuuttopolitiikka on nyt saanut aikaan melkoista myllerrystä politiikan saralla. Vastustus todellakin auttaa ja muutokset alkavat tapahtua ennemmin kuin ymmärrätkään. Minä en ole ainut mielipiteideni kanssa, vaan valtaosa eurooppalaisista ajattelee kuten minä. Sinä voit minun puolestani kylvää rasisti sanaa niin paljon kuin ikinä jaksat, eikä se heilauta enää suuntaan tai toiseen. Sinun kaltaisesi typerykset ovat tehneet koko sanasta merkityksettömän viljellessään sitä täysin turhaan ja vääristä syistä.

Se ei tee minusta rasistia, etten näe humanitääristä maahanmuuttoa rikkautena kuten sinä. Minä näen sen ongelmana. Se on myös ongelma ympäri eurooppaa. Nyt ollaan valmiita myöntämään, ettei monikulttuurisuus sittenkään toimi. Onnellisimpia ollaan maissa, joissa on monokulttuurisuus. Se on samankaltaisuuden periaate. Yksinkertainen asia, jonka myöntäminen ei voi olla noin vaikeaa.

Katso peiliin ja mieti, mikä oikeasti on ongelma sopeutumisessa? Yksikään aasialainen ei ole valittanut samaa... heillä ei ole ongelmia sopeutua. Ongelmia ei myöskään näytä olevan venäläisillä tai virolaisilla... Ongelma siis tuskin on suomalaisissa tai suomalaisessa yhteiskunnassa. Kaikki ovet olivat auki, kunnes realismi ohitti utopian.

Kyse onkin siitä mitä sinä et näe ja kohkaat siksi jotain mikäå ei pidä paikkaansa. Minä käytän kyllä arabialaisten kauppaa tai kioskia euroopassa(en suomessa) ja saan hyvää palvelua, tai liikun muslimin ajamalla taksilla tai bussilla ihan Suomessa. Katso itse peiliin kun kuvittelet että nämä ihmiset olisivat täällä loisimassa. Vain sinun asenne pilaa sen integroitumisen. Suomessa kun on työntekijä lähiidästä on hän sinunkaltaistesi takia erittäin varauksellinen ennenkuin uskaltaa rentoutua. Euroopassa muualla ei tällaista ole, vaan saat ihan välitöntä palvelua heiltä, koska heille on annettu se mahdollisuus integroitua osaksi yhteiskuntaa. Sinä tuomitset rasistisesti ulkoisten tekijhöiden takia ihmisiö, sekä sanelet keskustelussa vieläpä terminologia, joka kertoo ettei sinun kanssasi voi keskustella älyllisesti asiasta, Kannattasi katsoa peiliin sieltä se paha olo sinua katsoo, muut eivät ole siihen syyllisiä.

Kyse onkin siitä mitä sinä et näe ja kohkaat siksi jotain mikäå ei pidä paikkaansa. Minä käytän kyllä arabialaisten kauppaa tai kioskia euroopassa(en suomessa) ja saan hyvää palvelua, tai liikun muslimin ajamalla taksilla tai bussilla ihan Suomessa. Katso itse peiliin kun kuvittelet että nämä ihmiset olisivat täällä loisimassa. Vain sinun asenne pilaa sen integroitumisen. Suomessa kun on työntekijä lähiidästä on hän sinunkaltaistesi takia erittäin varauksellinen ennenkuin uskaltaa rentoutua. Euroopassa muualla ei tällaista ole, vaan saat ihan välitöntä palvelua heiltä, koska heille on annettu se mahdollisuus integroitua osaksi yhteiskuntaa. Sinä tuomitset rasistisesti ulkoisten tekijhöiden takia ihmisiö, sekä sanelet keskustelussa vieläpä terminologia, joka kertoo ettei sinun kanssasi voi keskustella älyllisesti asiasta, Kannattasi katsoa peiliin sieltä se paha olo sinua katsoo, muut eivät ole siihen syyllisiä.

Minun näkemykseni perustuu tilastoihin. On aika radikaalia pistää minun piikkiini se, että humanitäärisistä maahanmuuttajista on työttömänä 80%.
Suurimman osan päivästä työskentelen muiden kuin suomalaisten kanssa ja homma pelaa moitteetta, joten kyse tuskin on kenenkään tuomitsemisesta ihonvärin perusteella.
Jokaisella on vastuu omasta integroitumisestaan ja jos ei suostuta hyväksymään ja ottamaan osaksi omaa elämää sen maan kultuuria johon tullaan, on työllistyminen varmasti vaikeaa.
Yhdenkään ulkomaalaisen sopeutuminen ei ole yhdenkään suomalaisen vastuulla. Se on täysin heidän omalla vastuullaan.
Kaikki ei ole aina jonkun muun vikaa.

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä