Jos miehelle tulee tilaisuus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jos on semmoinen mies, joka saa "naisen kuin naisen", niin taitaa se yleensä olla niin että on sellainen kukasta kukkaan lentelijä. Enkä tarkoita nyt mitään "perus"naistenmiestä vaan tyylin rokkitähti tms. Muuten tuskin rokkitähdet ei melkeinpä kaikki oo semmosia, että on pannut tuhatta naista. Tietty miehistä tämmönen on mahdollista pienelle osalle.

Aattelin vaan, että taitais aika moni meidän omistakin kultseista käyttäytyä toisin jos mallin näköistä kaunotarta tulis ovista ja ikkunoista kiimaisina tyrkyttämään itseään. Tulipa vaan mieleen kun tuli oman miehen kanssa keskustelu ja lopulta se myönsi, että kyllähän se vaan olis "pakko panna jotain JeminaXää jos tilaisuus tulis". Olin pitkään vihainen ja mies oli aidosti pahoillaan rehellisyydestään... mutta nyt mä ymmärrän sen. Ei tavalliselle miehelle tuu vaan tilaisuutta kovin usein, joten jotenkin se harmittais jos jäis väliin...

Sekavia puhun, mutta onhan tästä jotain tutkimustuloksiakin kun kadulla joku kaunotar tyrkyttää itseään miehille, niin 90 prossaa lähtis mukaan. Naisilla sama prossa jotain 20. Toisaalta naisille pelkkä ulkonäkö ei oo yhtä tärkeetä, mutta jos se ehdottelija oliskin joku oman suosikkibändin laulaja tms... ??? Luulen taas, että miehistä 90 prossaa panis esim. Kate Perryä ihan ulkonäönkin takia, vaikka ei siis tietäis kuka se on.

Aivan miehestä kiinni. Itsellesi vain osunut huono.

Esim. rokkitähdistä Michael Monroe on aina painottanut sitä, että hän ei hypi kukasta kukkaan vaikka olisi tilaisuuskin.

Kyllä normaali heteromies panee kun paikka tulee. Näin se vaan on. Munkin naamalla ja statuksella ei kovin usein tuu tarjolle ees keskivertoa panopuuta. Ikuisesti muistelen sitä kun kerran laivalla pääsin oikein kaunokaista lykkimään. Ikinä ei unohdu se... Silloin seukkasin "oman tasoisen" kanssa, mutta ikinä en oo katunut. Nykyään naimisissa myös "oman tasoisen" kanssa. Toki sitä panee, mutta ajatuksissa on Janina Frostelit tai sitten just toi menneisyyden mimmi... Ei voi mitään, näin se menee. Ehkäpä se vaimokin miettii Brad Pittiä tai Johnny Deppiä, en tiä. Sen verran elopainoo mulla on, että parempi olis miettiä Jabba the Huttia, taitais sekin pervolla tavalla viehättää enempi kuin mä...

Tätä se on eikä se tee musta pahaa. Mä on vaan tavallinen suomalaista lihaa syövä heteromies jolla on pupujen kanssa sopimus rehuista. Viimeks muuten vierasta saanu 2 vuotta sitten ja oli itteasiassa rumempi kuin oma, mutta vaihtelu virkistää ja valehtelu piristää...

No jaa, vai olisiko niin päin että 90 % julkimoista ottaisi mielellään pitkän, merkityksellisen parisuhteen jos elämäntapa tukisi sellaista valintaa tai että rokkistarat ei ehkä arvomaailmaltaan edusta keskiarvomiestä?

Meinaat että miehet on uskollisia vain jos/kun joku riittävän hyvännäköinen ei anna? Ja tässä uskossa haluat olla parisuhteessa?

Meinaat että miehet on uskollisia vain jos/kun joku riittävän hyvännäköinen ei anna? Ja tässä uskossa haluat olla parisuhteessa?

Oon huomannut tällaista ilmiötä kumppaneissani, siksi pidän huolen siitä että oma mies tietää myös minun saavan "kenet vain", keskinäinen huvittelu on kosijoiden häätäminen. En ole mallin mitoissa, mutta itsevarmuuttani ja eläytymistäni on kehuttu niin seksikkääksi että jo se pelkästään saa minut näyttämään Meghan Foxilta miesten silmissä.
En viitsi ottaa varman päälle mitään "alatasoista" mutten ulkonäöstäni huolimatta ole pinnallinen, kuten kaikki naiset arvostan eniten luonnetta ja persoonaa. Miehessä huomaan ensin silmät ne kertovat yllättävän paljon. Tapa jolla katselet ja haaveilet, ilmeet ja mielentilat, kaikki näkyy silmissä. Myös aistilliset kasvot viehettävät, sen jälkeen katselen vasta varpaisiin asti.
Olen toki myös hyvä lukemaan ihmisiä ja empaatin piirteilläni aistin tunnetiloja herkemmin kuin muut joten mulle on helppo lukea ihmisiä, mulla myös suvussa meedion vikaa johon en oikein itse usko, mutta välillä on liikaa sattumia.

On joskus ollut julkimoita jotka tyrkyttäneet itseään, en tiedä olenko sitten vain läpeensä moraalisen uskollinen vai asetanko alitajuisesti itseni ylemmäksi kuin julkkikset. Mutta itsellä ei kyllä ole yhtäkään Adonista joka saisi mut pettämään vaikkei oma mies enään olekkaan sama Adonis johon rakastuin.

Yhteistyössä