Mies kävi vihapuheparturissa:0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se askel/kaksi oli juttu yli puolen vuoden takaa, niinkuin mun jutussa luki, se missä sanoi ettei pysty juoksemaan.Joka taas oli vastaus sun väitteeseen et on sanonut ettei pystyisi kävelemään.
Ei ollut kyse siitä pystyykö nyt tekemään enemmän. Samoin se vika on toisessa jalassa, ei molemmissa joten liikkuvuus voi olla yllättävänkin hyvää.

mutta sentään jo pääsit eroon siitä väitteestä että on halvaantunut, jotain hyvää tässäkin asiassa.

(Pekka Hyysalo on hyvä esimerkki, silläkin on liikuntarajoitteita, ja silti juuri juoksi puolmaratonin, joten ehkä sun vaivalloinen kävely ei aina pidäkkään paikkaansa...)

(y)

Tuon olis nähnyt siitä videolta kun hän nousi tuolilta, nousi reippaammin kuin häntä nuoremmat miehet.
Et sä nähnyt sitä videoo? Se oli ihan hänen facesivullaan ja IL kysyi häneltä itse tässä toissa pvänä, että miks hän valehtelee niin paljon asioistaan ja tilastaan.
.

Mitä hän vastasi?

Tunnen muutaman tuollaisen tyypin, patologisia valehtelijoita, jotka ei eivät tajua että ovat jo jääneet kiinni.

Mutta jatkavat vaan entiseen malliin.

Tästäkin sankarista tuli nopeasti säälittävä ex -sellainen

Olin kerran kuntoutuksessa, jossa minulla oli eräässä liikuntasuorituksessa somalimies parina. Voi luoja, sitä homofobian määrää. En edes tajua, miten jutut meni siihen, että hän alkoi vihapuhua homoista. Sanoin kuntoutuksen vetäjille, että seuraavalla kerralla teen asiasta ilmoituksen. En enää joutunut hänen parikseen.

Ei tuo aloitus välttämättä mikään provo ole. Tunnen itse afrikkalaisen (Juhla-Mokkaa tummemman), joka kysymättä on muutamaan kertaan todennut, että suurin osa hänen maanmiehistään on rikollisia huijareita, joiden puheita ei pidä uskoa.

• Tykkää
Reactions: Latimeria