Raskaudesta kertomisesta. Plussatestistä laitoin nuorimman odotusryhmään kuvan ja muutamalle työkaverille asiasta jo puhuin, koska mä olen niin jäätävän väsynyt ja voin jatkuvasti pahoin, etten oikeasti tiedä kuinka mä oon kertomatta vielä pomolle asti.
Ajatuksena olisi vasta np-ultran jälkeen kertoa sitten kunnolla töissä, tällöin kerrotaan myös lapsille asia, kun on jotain konkreettista näyttää asiasta. Samalla mietin että olisi kiva ottaa tytöistä joku sellainen "taas isosisko" "pikkusisko ja isosisko" laput ja ultrakuva käsissä valokuva ja tällä sitten kertoa isovanhemmille.
Kaupassa käynnin totesin tänään täysin mahdottomaksi: mitään ei oikein tullut ostettua, kun kaikki ällötti, proteenilähteet kaikista eniten. Luulen että muu perhe tahtoisi jotain muutakin syötävää kuin vesimelonia ja näkkäriä (nää on ainoot jotka ei aiheuta välitöntä pahoinvointia). No, jos jotain positiivista, niin ei kyllä maistu mitkään herkutkaan, ei suolaset eikä makeat. Toivon todella että tää alkaisi menemään jo ohi, niin olisi salihommiin vähän enemmän paukkuja..
Pahoinvoinnin lisäksi mä olen aivan rättiväsynyt koko ajan ja mulla ei ole minkäänlaisia hermoja lainkaan. Aivan jäätävän kiukkunen koko ajan, mutta silti sille ei voi mitään. Varmaan vähän noi omat ristiriitaiset fiilikset vaikuttaa myös, yhtenä iltana kävin niin hiilenä miehelle etttä sanoin etten tiedä tällä hetkellä minkä helkutin takia mä suostuin kierukan poistoon
Mutta, jos nää olot tässä johonkin suuntaan lähtisi tasaantumaan.