Mä sain tänään haalean haamun pc: testiin ja vuosi sitten vanhentuneeseen apteekin omaan
Vahvasti epäilen, että on taas kemiallinen, kun viiva on niin haalea...toivoa kuitenkin on ja ainakin jotain kropassa tapahtuu
Jännä miten nää menee, et viime kuussa olin aika vakuuttunut, et saisin jotain viivaa testiin! Oli ihan jäätävä siis oikeasti KAMALA tissikipu ja vihlontaa ja kramppeja mahassa, mut testit puhdasta negaaa ja menkat tuli päivälleen ajallaan. Nyt ei oo ollut MITÄÄN merkkejä mistään ja tänään ajattelin testata, kun on kp 28/26-28 ja nyt sit tulikin haamua
Olen ollut jo pitkään himotestaaja ja aloittanut aina ajoissa, jos vaan on mitään mahdollisuutta raskauteen, mutta viime kuun pettymys ja koulujen ja harrastusten alku kiireet sai mut jättämään tän kuun himotestauksen väliin ja nyt sit jotain viivaa tuli
Mulla on ensimmäinen lapsi saanut alun vuoden yrittämisen jälkeen, kun ostin ex miehen kanssa talon ja tämä vei ajatukset pois vauva kuumeilusta, toinen lapsi sai alun melkein vuoden yrittämisen jälkeen, kun ostimme nykyisen miehen kanssa koiran ja tämä vei ajatukset muualle. Kaksi kemiallista on saaneet alkunsa peräkkäisistä kierroista myös koiran oston yhteydessä. Selkeästi mun siis täytyy suunnata ajatukset pois vauva haaveesta ja keskittyä johonkin muuhun
Laitan teille illemmalla kuvaa tiirattavaksi...
Terkuin tänään aikas hymyilevä Tiuhti