Miten reagoit kun näet miehen joka on pukeutunut naisten vaatteisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silmä sairastaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmettelisin ja ehkä pidättelisin naurua jos tarpeeksi hassulta näyttäisi.

Itselläni on isot jalat (41) ja miehet ovat ihan innoissaan aina kokeilemassa minun ylikorkeita korkokenkiä kun ollaan viihteellä. Heitä vaikuttaisi kiehtovan nämä naistenvaatteet.

Kyllä kun mieheni puoli väkisin puin naiseksi ni olihan sen kaunista ja nykyisin hän jo itsekkin pukeutuu naiseksi ja kyllä minä sen hänelle suon :) seksikin on paljon monipuolisempaa ja jännempää toisinaan hän naisena ja minä miehenä sängyssa ja toisinaan toisin pän :)

Pyrkisin välittömästi keskustelemaan ja tuomaan julki ihailuni. Kylllä naisten vaatteisiin pukeutuva mises saa näyttää vaatteissaan mieheltä ja yhtä tasa-arvoiselta, kuin nainen miehen vaatteissa. Hyvä alku palkan tasaamiseen.

Kyllä kun mieheni puoli väkisin puin naiseksi ni olihan sen kaunista ja nykyisin hän jo itsekkin pukeutuu naiseksi ja kyllä minä sen hänelle suon :) seksikin on paljon monipuolisempaa ja jännempää toisinaan hän naisena ja minä miehenä sängyssa ja toisinaan toisin pän :)

Samaa sanoi naisystäväni, kun jäin hänelle kiinni (tunnisti paidan alta olkaimet ja korsetin). Sittemmin ollaan pidetty meidän salaisuutemme omana tietonamme ja kivasti oon saanut tyttöilyä hänen seurassaan. Alussa nolotti ja hymyilytti, nykyisin kun treffaamme, se on jännittävää ja kiihkeämpää :)

Aika paljonhan miehet (hyvin moni) loppujen lopuksi pukeutuvat ja käyttävät naisten asuja, vaikka muuta väittäisivätkin... ;)

Miten se teidän elämää häiritsee jos joku haluaa pukeutua naiseksi ei pitäis kuuluu teille millään muotoa vai onko jossain joku lakipykälä missä lukee että näin ei saisi tehdä Epäilen että tuskin löytyy semmosta

Miten se teidän elämää häiritsee jos joku haluaa pukeutua naiseksi ei pitäis kuuluu teille millään muotoa vai onko jossain joku lakipykälä missä lukee että näin ei saisi tehdä Epäilen että tuskin löytyy semmosta

Marimekko voisi alkaa valmistaa unikkoaiheisia hameita ja mekkoja miehille, ostaisin heti.

Voi, hyvä idea. Nyt naiset ovat ottaneet oikeudekseen käyttää hameen alla pitkiä housuja. Tämä yhdistelmä on aivan varmasti kylmällä pätevä hameen peittävän alueen suojaamiseen kylmältä. Jos meile kaikille tuon seudun suojaaminen on tärkeää, suotakoon myös miesten käyttää hametta housujen päällä - kaunista hametta.

kyllähän se kummastuttaa ja saattaa huvittaakin.
mutta toisaalta, se "ominaisuus" saattaa olla sellainen joka on geeneissä tmv.
tosin uskon, että sitäkin vastaan pystyy taistelemaan jos itse näkee siinä väärää

Minä itse pukeudun naisten vaatteisiin, olen pukeutunut jo hyvin kauan. En ole tullut vielä kaapista. Jos tuo kaapista tulo aiheuttaa ilon, himon ja tyydytyksen menettämisen, en halua luopua fetissistäni - tämä on ihanaa. Minulla on kyltymätön halu ostaa hameita ja mekkoja kaupoista ja netistä. Vakosametti on ensisijainen materiaali niin mekoissa, hameissa, housuhameissa, kävelypuvuissa, kuin housuissakin. Erityisesti pidän käytetyistä naisen päällä olleista, mutta myös uudet vakosamettiset ja kukalliset himoittavasti kiinnostavat.
Naisten päälleni sopivat vaatteet ovat minun ensifetissini, toiseksi tulevatkin sitten kauniit naiset - mieluummin vakosametissa.
JaanaHannuAnneli

Joissakin maanosissa miehet pukeutuvat vieläkin, ja varmasti forever, pitkään mekkoon ihan vaan ilmastollisista mukavuussyistä - hikoilu lämpimissä maansosissa on runsaampaa. Joissain maanosissa kangas on aina sitä samaa vaaleaa, tai sitten pikimustaa, mutta ihan pikimusta lienee miesten mekkokangas vain uskonnollisista syistä. Syvässä Afrikassa miesten mekot ovat usein riemunkirjavia, värikkäitä. Ovatko he siellä enemmän extroverttejä, mutta ainakin moniuskoisia eriuskoisia?
Olihan skoteillakin ennen aikaan hameet, ja varmaan Ludivigin ajan ranskalaisten miesten bumtsibum-shortsipuvut ja keikarihatut olivat sen ajan tosimiehen merkki.

Joissakin maanosissa miehet pukeutuvat vieläkin, ja varmasti forever, pitkään mekkoon ihan vaan ilmastollisista mukavuussyistä - hikoilu lämpimissä maansosissa on runsaampaa. Joissain maanosissa kangas on aina sitä samaa vaaleaa, tai sitten pikimustaa, mutta ihan pikimusta lienee miesten mekkokangas vain uskonnollisista syistä. Syvässä Afrikassa miesten mekot ovat usein riemunkirjavia, värikkäitä. Ovatko he siellä enemmän extroverttejä, mutta ainakin moniuskoisia eriuskoisia?
Olihan skoteillakin ennen aikaan hameet, ja varmaan Ludivigin ajan ranskalaisten miesten bumtsibum-shortsipuvut ja keikarihatut olivat sen ajan tosimiehen merkki.
Mutta eihän se oo mekko vaan vaan kaapu mitä ne käyttää.

Mutta eihän se oo mekko vaan vaan kaapu mitä ne käyttää.

Minusta ne näyttää ihan mekolta, ja tavallaan asiallisilta mekoilta, koska miesten jalat ovat vähän paksummat kuin naisten. Mutta pohjoiseen edetessä helma lyhenee, ja Skotlannissa miehillä oli hame. Olikohan se siihen aikaan paras vaihtoehto säästää pyykkärin työtä? ja onhan se ollut helpompaa sotarytinöiden kiireessä pissata suoriltaan.

Minusta ne näyttää ihan mekolta, ja tavallaan asiallisilta mekoilta, koska miesten jalat ovat vähän paksummat kuin naisten. Mutta pohjoiseen edetessä helma lyhenee, ja Skotlannissa miehillä oli hame. Olikohan se siihen aikaan paras vaihtoehto säästää pyykkärin työtä? ja onhan se ollut helpompaa sotarytinöiden kiireessä pissata suoriltaan.
Mutta muslimimiehelle olis suuri loukkaus, jos nainen kutsuu hänen kaapuaan mekoksi...kiltti taas on asia erikseen, skotit pitivät jonkun huhun mukaan sellasia sen takia, että sen sisällä mahtui paremmin 'heilumaan':rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Zariza

Yhteistyössä