Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä kun mieheni puoli väkisin puin naiseksi ni olihan sen kaunista ja nykyisin hän jo itsekkin pukeutuu naiseksi ja kyllä minä sen hänelle suonseksikin on paljon monipuolisempaa ja jännempää toisinaan hän naisena ja minä miehenä sängyssa ja toisinaan toisin pän
![]()
Kyllä kun mieheni puoli väkisin puin naiseksi ni olihan sen kaunista ja nykyisin hän jo itsekkin pukeutuu naiseksi ja kyllä minä sen hänelle suonseksikin on paljon monipuolisempaa ja jännempää toisinaan hän naisena ja minä miehenä sängyssa ja toisinaan toisin pän
![]()
Marimekko voisi alkaa valmistaa unikkoaiheisia hameita ja mekkoja miehille, ostaisin heti.
kyllähän se kummastuttaa ja saattaa huvittaakin.
mutta toisaalta, se "ominaisuus" saattaa olla sellainen joka on geeneissä tmv.
tosin uskon, että sitäkin vastaan pystyy taistelemaan jos itse näkee siinä väärää
Mutta eihän se oo mekko vaan vaan kaapu mitä ne käyttää.Joissakin maanosissa miehet pukeutuvat vieläkin, ja varmasti forever, pitkään mekkoon ihan vaan ilmastollisista mukavuussyistä - hikoilu lämpimissä maansosissa on runsaampaa. Joissain maanosissa kangas on aina sitä samaa vaaleaa, tai sitten pikimustaa, mutta ihan pikimusta lienee miesten mekkokangas vain uskonnollisista syistä. Syvässä Afrikassa miesten mekot ovat usein riemunkirjavia, värikkäitä. Ovatko he siellä enemmän extroverttejä, mutta ainakin moniuskoisia eriuskoisia?
Olihan skoteillakin ennen aikaan hameet, ja varmaan Ludivigin ajan ranskalaisten miesten bumtsibum-shortsipuvut ja keikarihatut olivat sen ajan tosimiehen merkki.
Mutta eihän se oo mekko vaan vaan kaapu mitä ne käyttää.
Mutta muslimimiehelle olis suuri loukkaus, jos nainen kutsuu hänen kaapuaan mekoksi...kiltti taas on asia erikseen, skotit pitivät jonkun huhun mukaan sellasia sen takia, että sen sisällä mahtui paremmin 'heilumaan'Minusta ne näyttää ihan mekolta, ja tavallaan asiallisilta mekoilta, koska miesten jalat ovat vähän paksummat kuin naisten. Mutta pohjoiseen edetessä helma lyhenee, ja Skotlannissa miehillä oli hame. Olikohan se siihen aikaan paras vaihtoehto säästää pyykkärin työtä? ja onhan se ollut helpompaa sotarytinöiden kiireessä pissata suoriltaan.