Hei! Onko kukaan saanut vielä sydänääniä kuuluviin kotidopplerilla? Mulla nyt viikkoja 10+ ja eilen yritin, mutta en löytänyt.
Mulla rv 11 jälkeen melkeen kaikki oireet hävinny pikkuhiljaaHeipähei! Liityn tänne hieman myöhässä, menossa jo 11+4, perjantaina nt-ultra ja jännittää... varhaisultrassa kaikki hyvin ja viikkoja vastaava sikiö ja syke näkynyt. Nyt on aikalailla vaan raskausoireet häippäisseet niin siksi pelottaa, kaksi keskenmenoa takana on. Onko muilla tässä vaiheessa alkaneet raskausoireet vähentyä?
Minävaanh/LA 8.3/KAKS/23v/1. Lapsi
Taitaa olla siis ihan normaalia nyt täytyy odotella vain mahan kasvua niin tuntee taas olevansa raskaana!Mulla rv 11 jälkeen melkeen kaikki oireet hävinny pikkuhiljaa
Mä olen viikoilla 11+2 ja mullakin oireet hävinneet. Mullakin on perjantaina ultra ja kovasti jännittää. Täälläkin yksi kk takana.Taitaa olla siis ihan normaalia nyt täytyy odotella vain mahan kasvua niin tuntee taas olevansa raskaana!
Tänään kävin ostamassa käytetyn dopplerin ja syke löytyi melko helposti. Luulen ainakin olleen vauvelin syke koska oma oli hitaampi
Ja vielä ikä mukaanHei kaikki!
Täällä yksi varovaisesti raskauteen suhtautunut (keskenmenon pelko), mutta vahvasti raskaana oleva ensimmäisen odottaja. Nyt menossa rv 10+3, joten uskaltaudun jo näille foorumeille Ja mieluusti liittyisin myös face-ryhmään, jos sinne on vielä tilaa.
Minulla jatkuu nyt viidettä viikkoa pahoinvointi, nyt uudella närästys-twistillä. Raskainta on kuitenkin se, että heräilen öisin pissalle tai etovaan oloon noin 1,5-2 tunnin välein. Viime yö oli kammottavin, nukuin 20-60 min pätkissä koko yön Lohduttaudun sillä, että nämä viikot 9-11 on thl:n mukaan monille pahimpia, eli kyllä kohta varmasti ollaan jo paremman puolella.
Minut saa myös lisätä listaan. Tiedot:
Kuvaka / PE 15.3. / Kaks / ensimmäinen
Hei!
Täällä kans Maaliskuussa laskettu aika. Tänään oli varhaisultra ja siellähän se pieni heilutteli ja pyöri aika ripeesti. Helpotti kyllä tietää, että kaikki oli hyvin. Olikos täällä se jokin salainen Facebook ryhmä, jos sinne mahtuu niin mut vois lisäillä kans mukaan ja myöskin tohon listaan
hedelmasokeri/ SU 3.3./ SEKS/ 26/ ensimmäinen lapsi
Jees laitoin viestiäFb ryhmään mahtuu viä. Laita mulle yv:tä, nimi ja jotai vinkkii kuvasta jos löytyy kaimoja niin laitan kaveripyynnön ja lisään sen jälkeen ryhmään. Ryhmä siis täysin salainen