Näkeekö nainen jonkun toisen naisen läpi herkemmin, verrattuna mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 178
113
Ja näkeekö miehet jonkun äijän käytöksen läpi, herkemmin kuin naiset?

Itse joskus olen törmänny siihen että joku mies alkaa seurustella -no, vähän tyhjäpään kans, koska se on hyvännäköinen ja iloinen. Muut naiset näkevät "jaaha, nyt teki Mirkku silareillaan ja roiskeläppähameella vaikutuksen Mauriin."
Mauri yrittää kiivaasti ensin puolustaa mielitiettyään. Menee vuosi, ja Mauri tajuaa "Ei vitsit. Seurustelenkin tyhjäpään kanssa! Olisi pitänyt kuunnella niitä happamia eukkoja ja hommata muija jossa on sisältöä."

Ja vastavuoroisesti jotkut äijät eivät pidä jotain äijää minään, vaikka se olisi naisten silmissä ihana.

En siis ole ollut tuo Mirkku. :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Selvennän siis, että ehkä räikeimmin se näkyis jos joku irtoripsi-törröhuuli-povipommi nappaa itselleen jonkun varakkaan, kunniallisen suvun vesan.

Mulle tuli Sauli Niinistön ja Tanja Karpelan seurustelusta aikoinaan tunne, että Sale ensin ihastui Tanjan ulkoisiin avuihin mutta sitten alkoi tuskailla ei-niin-kolakan, lämpimämmän ja syvällisemmän naisen perään.

Ja siis se naisraati saattaa löytyä miehen sukulaisista.
"Sä oot Mauri niin fiksu mies että mieti nyt kahteen kertaan...."

Olen miettinyt vähän samaa, minullakin on eräs miespuolinen ystävä, joka valitsee jostain syystä täysin itselleen sopimattomia naisia, vaikka he ei ole aina edes hyvännäköisiäkään mutta aina vähän jotenkin vähän yksinkertaisia tai sekaisin. Niin että muut kyllä huomaa mutta hän tajuaa aina vasta kun tulee takkiin vaikka nätisti on sanottu että leidi ei ole ihan paras mahdollinen... Käsittämätöntä siinä on se että kaveri on komea, hyvässä työssä ja suht.älykäskin. Mutta ihmistuntemusta ei ole yhtään.

• Tykkää
Reactions: Echo
Naiset on aika tarkkasilmäistä ja myös vaistoavat asioita herkemmin kuin miehet
No juu.
Enkä siis arvostele kaikkia silarinaisia, mutta ihminen ei saa olla ontto. Silarinaisellakin on edessään kestävä parisuhde jos on sosiaalinen, lämmin jne.

Ontot ihmiset usein eroavat (siis joka ero ei johdu tästä), koska eivät osaa tuoda parisuhteeseen sisältöjä ja lämpöä.

Martina Aitolehti.

Olen miettinyt vähän samaa, minullakin on eräs miespuolinen ystävä, joka valitsee jostain syystä täysin itselleen sopimattomia naisia, vaikka he ei ole aina edes hyvännäköisiäkään mutta aina vähän jotenkin vähän yksinkertaisia tai sekaisin. Niin että muut kyllä huomaa mutta hän tajuaa aina vasta kun tulee takkiin vaikka nätisti on sanottu että leidi ei ole ihan paras mahdollinen... Käsittämätöntä siinä on se että kaveri on komea, hyvässä työssä ja suht.älykäskin. Mutta ihmistuntemusta ei ole yhtään.
Just näin! Mä tiedän kans monta mukavaa kundia jotka on jotenkin niin yltiöpositiivisella ajatuksella liikenteessä, että eivät osaa varoa vaaraa - vasta kuin muutaman epäonnistumisen jälkeen.

Ihmistuntemusta siis ei heillä ole, kuten sanoit.

Täytyy sanoa että vaikka en ole tuo aloituksen Mirkku, niin aikamoiseen anopin+sen siskon+ystävättärien syyniin jouduin, kun aloin seurustella mun miehen kanssa.

Olin hoikka, meikkaava ja -krhöm- vähän enemmän kikatteleva pimu kuin nyt, ja anopin raati ei tykännyt musta ensi alkuun. Ilmansuuntakin josta tulin, oli väärä.

Siinä olikin vakuuttamista että en ole mikään huijari joka vie hänen kultakimpaleeltaan rahat. Nyt ollaan tosi läheisiä. :)

Yhteistyössä