.

Ja oon pahoillani @Miina- jos ne menkat oikeasti tulla tupsahti :cry: niin epistä, että ehtii toivoa jo parasta niistä haamuista, niin kuin tässä itse kukin...:unsure:

Tällänen tuli apteekin testillä äsken
IMG_20180813_190716__01.jpg

ihanaa kun se alkaa vahvistua, mutta joka kerta vessassa pelkään että menkat lorahtaa, en usko tähän ollenkaan vielä...

• Tykkää
Reactions: sucrine
  • Tykkää
Reactions: rubikinkuutio
@Wintersun :unsure: jaksamista tilanteeseen, toivottavasti saatte hyviä uutisia jatkoa ajatellen.

Tänne ei niin muuta ku kamalaa odotusta. Oonko ainoa joka selaa saakeli kaikenmaailman saitit ja videot raskaustesteistä ja millä dpolla saatuja viivoja:unsure::D oon ihan sekasin...

@Tiutau13 @Mansikka19 Tilanne on ~ 160/90 eli pudotettavaa olisi runsaasti. :cautious:Yritän kovasti kiinnittää huomiota ruokaan ja kaikki tieto on, jolla voisi onnistua. Oon myös osallistunut joihinkin nettivalmennuksiin. Mutta en ehkä ole riittävän kurinalainen tms. kun ei näy muutoksia. Into aina jossain kohtaa lopahtaa. Nukkumisen kanssa on myös ongelmia mikä ei paranna tilannetta.

Yhdyn teidän muiden stressipohdintoihin. Stressaavinta on ehkä se, kun ei tiedä onko itsessä jotain selvää häikkää tai joku tietty asia esteenä vai eikö nyt vaan tärppää luonnollisesti heti.

@Siltsu Jatkuvasti katson youtubesta raskaustesti videoita, ja kun omat piinailut menossa niin samoilla päivillä olevia videoita :LOL::ROFLMAO: eli täällä yks myös sekaisin oleva! :whistle:

Onnea @rubikinkuutio :love: ihana viiva!! :love:

Vuoto on normaalia niukempaa ja jostain syystä tein testin vielä ja tässä kuva siitä :notworthy: (miksi pitää mennä enää testaamaan!!) pahoittelut että suttuinen mutta ei suostunut tuo väriaine häipymään.

Attachments

@Siltsu Jatkuvasti katson youtubesta raskaustesti videoita, ja kun omat piinailut menossa niin samoilla päivillä olevia videoita :LOL::ROFLMAO: eli täällä yks myös sekaisin oleva! :whistle:

Onnea @rubikinkuutio :love: ihana viiva!! :love:

Vuoto on normaalia niukempaa ja jostain syystä tein testin vielä ja tässä kuva siitä :notworthy: (miksi pitää mennä enää testaamaan!!) pahoittelut että suttuinen mutta ei suostunut tuo väriaine häipymään.
Ihan kun siinä vähän jotain väriä näkyis... o_O

@Miina- voi ei, että vuoto alkoi! :cry: olisi nyt saanut vain jatkaa vahvistumista!

@rubikinkuutio hienot viivat näkyy jo! Vahvistumista!

@Wintersun tsemppiä ja voimia tulevaan lääkäri käyntiin!

Täällä taas aamulla testattu nega, menkkojen olisi pitänyt alkaa tänään, mutta voi alkaa myös huomenna tai ylihuomenna. Toivon oon jo menettänyt, mutta silti yritän niitä herätellä lukemalla kaikkea googlesta ja ajattelemalla, että jos se ovis olikin myöhemmin kun en tikkuun mitään plussaa saanut. Sit myös mietin, että voihan olla etten ovuloinut ollenkaan.. Outoa on, että viikon verran olen nähnyt tosi erikoisia unia esim sorsanpoikasista liikenneympyrässä, joita pelastelin. En yleensä näe unia, paitsi raskaana ollessa näin molemmilla kerroilla tosi paljon. Mutta eiköhän ne menkat kohta ala.

• Tykkää
Reactions: iK ja rubikinkuutio
iK
@rubikinkuutio on se kyllä vahvistunut!!

@Siltsu @Miina- Ai semmosiakin sivuja/videoita on! Apua, tänhän saa menemään ihan uusiin sfääreihin :LOL::LOL:

ON: Oon kyllä ihan ylpeä itestäni kun menkkojen tuleminen oli nyt jotenkin positiivinen juttu. Mä oon tänään rehellisesti nauttinut menkkakivuista, kun ne nyt vihdoin alkoi edes suht normaalin tuntuisesti. Toivottavasti jatkuukin hyvin. (y) Nyt en käytä mitään poppakonsteja tässä kierrossa vaan pari kiertoa ihan ”luomusti”. Greippimehu teki niiiiiin kuivaksi meikäläisen paikat, että oon jo miettinyt senkin vaikutusta tässä. Ainakin ovislimoja vähensi, luulen!

Ja jes, sain gynenkin siirrettyä jo ens viikolle. Pitäs olla suunnilleen oviksen kohdilla. (y)

Ihanan paljon lupaavia punaisia viivoja täällä, onnea teille odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Voi @Miina- , onpa kurja jos ne menkat tuli sittenkin. :cry:

@sucrine , minulla myös ongelmia painonpudotuksessa. Lopulta menee aina motivaatio, kun juuri mitään ei tapahdu vaikka rupeaa liikkumaan enemmän ja kiinnittää tosi paljon huomiota syömisiin. Mutta nyt luinkin, että jos hormoonitasapaino ei ole kunnossa, niin painonpudotus ei onnistu. Sieltä löytyi jotain ruoka-aineitakin, mitkä vois auttaa. Jos kiinnostaa, niin kannattaa googlettaa hormoonien vaikutus painonpudotukseen.

@Wintersun , hirvittävän paljon tsemppiä lääkärikäyntiin!

Tuntuu vähän sille, että menkat olis taas alkamassa. Vielä makaan sängyssä, niin en tämän päivän tilannetta tiedä. Tässä kierrossa tuli varmaan sata finniä rintakehään ja ne on pysyny siinä nyt jo yli viikon. Samanlainen ollut viimeksi raskaana ollessa. No, onneks ne ei oo naamassa. :ROFLMAO:
Sain eilen kirjeen naistenpolilta, lokakuun alussa on minun ja miehen yhteinen aika sinne. Sitä ennen pitää minun käydä vielä verikokeissa ja miehen jättää spermanäyte. Aika nopsaan päästiin, kun 2kk ekasta lääkärikäynnistä on jo aika polille. (y) Mulla on ollu taas kamalia repäisykipuja tuolla munasarjojen huudeilla, vaikka en oo raskaana, että saa nähdä löytyykö niille joku syy sitten ultratessa.

Voi ei @Siltsu :(
toivotaan ens kierrosta kaikille plussaa jotka tipahti nyt pois, vaikka alkuun näytti viivoja :)

Täällä menkkoja ei kuulu ei näy.. ja aamun testi oli nega,laitan nyt kuvaa viel että kaikki saa jotain katteltavaa :ROFLMAO: ja tosiaan siinä se väri on levinny jotenki viel vaikka aika oli jo menny :D tuli siihen joku viivanpaikka jälkeenpäin ku tuo väri hävisi taustalta mut ei ole enää siinä ajan ylitettyä luotettava joten siitä en kuvaa ottanut enää jälkeenpäin.

Attachments

• Tykkää
Reactions: Siltsu
Mulla on pari vapaapäivää töistä, taidan mennä takaisin nukkumaa. :LOL:
Mulla eilen illalla nukkumaan mennessä oikealla puolella munasarjaa tykytteli tai aaltoilevasti kipuili. Jospa sieltä se toinen follikeli ees irtosi. :rolleyes:

Alinah92 kp18/28-29 dpo1

En meinaa millään pysyä keskustelussa mukana, kun tulee niin paljon viestejä :)

@rubikinkuutio todella hienosti lähtenyt viiva vahvistumaan. Nyt vain tarrasukkia pienelle!

@Miina- harmi, että alkoi vuotamaan!! Varsinkin, kun nuo testit ovat elätelleet edes pientä toivoa. Mutta jos jää vuoto niukaksi niin sinuna testaisin vaikka viikon päästä vielä kerran, ettei kyseessä ole valemenkat. Silloin pitäisi sitten jo näkyä kunnon viiva, jos olet raskaana.

Tuli mieleen, kun täällä keskusteltiin kajahtamisesta :D
Meillä mies sanoi, että mennään tjot-meiningillä, mutta luulen että se tjot-meininki on aika yksipuolista :D Itse en kykene "vain" tjottailemaan.

Tästä heräsikin kysymys, piilotteletteko ollenkaan "kajahtanutta" yrittämistä miehiltänne vai oletteko ihan avoimesti himotestaajia? :D

Itse en siis mitään salaile mieheltä, mutta täytyy myöntää, että jos ja kun teen yli 10 testiä, niin en niistä jokaista kiikuta näytille tai analysoi niiden tuloksia miehelle. Tietenkin jos plussa pärähtää raskaustestiin niin sen näytän ja infoan, mutta haamujen haamut jätän vielä ihan omaan tietooni. Olen ajatellut, että on oikeastaan ihan hyvä, että meidän parisuhteessa toinen on sentäs rauhallinen ja huoleton tämän asian kanssa! Mutta onneksi on tämä palsta!

• Tykkää
Reactions: Tillukkainen
@kathii en piilottele mutta en myöskään kerro esimerkiksi milloin ovis on tai mikä piinapäivä menossa ja milloin testaan. En halua stressata toista. :)

Näin muuten viime yönä unta että mulla oli ovis ja mies halus käyttää kondomia just silloin! En tiedä miksi. Mutta muistan kun mietin unessa että miten saisin edes vähän siittiöitä liikkeelle, taisin jopa miettiä että ottaisin kondomin roskiksesta ja kaataisin tavarat sisälleni :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Mäkin oon tehnyt testejä nyt tässäkin kierrossa varmaan 10 ja niistä oon tainnut kahdesta vai kolmesta sanoa miehelle. Ei viitsi näyttää omaa malttamattomuuttaan, vaikka kyllähän se minut tuntee muutenkin, että varmaan arvaa etten malta odotella.

Menkkoja ei vielä näy, koko ajan tuntuu et alkais kyllä.

En raportoi jokaista testiä miehelle mutta ovulaatiosta on kerrottava että osataan hyödyntää. Tälleen kun on jo neljä lasta niin ei seksi kovin spontaania oo muutenkaan:D:notworthy: ei vaan aina jaksais saati kerkeä. Hän kyllä huomaa että testaan paljon koska testit tulee postissa mutta nauraa vain:LOL:

Yhteistyössä