Äitini uusi mies suuteli

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä myös. :)
Tuo "ilmestyi oveni taakse" on naisen tyypillinen tapa kirjoittaa romanttisia tarinoita, sortuen vähän Kauniit ja Rohkeat -tyyliin, samoin tuo "voitte kuvitella".

Pitäiskö perustaa Provo-kirjallisuuspiiri palstalle jossa analysoitaisiin eri provoja? :whistle:
Joka helvetin kommenttisi sinä aloitat minä minä minä.... Narsisti ei tietenkään tunnista omaa narsismiaan. Kukaan ei ole kiinnostunut mielipiteistäsi. Yritä ymmärtää että miielipiteet eivät ole minkään arvoisia keskustelussa. Yritä puhua teoreettisemalla tasolla, kuin minä minä..

Joka helvetin kommenttisi sinä aloitat minä minä minä.... Narsisti ei tietenkään tunnista omaa narsismiaan. Kukaan ei ole kiinnostunut mielipiteistäsi. Yritä ymmärtää että miielipiteet eivät ole minkään arvoisia keskustelussa. Yritä puhua teoreettisemalla tasolla, kuin minä minä..
Älä takerru sanamuotoon. Yhtä lailla sunkin mielipiteet tulee sun päästäsi, vai siteeraatko sä nyt naapurin Mirkun sanoja?

r0s
Miksi sä sitten koet oikeutetuksi moittia Echon mielipidettä?

Yritähän ymmärtää, ettei mielipiteelläsi ole mitään arvoa! Ei kiinnosta. Hippuakaan!

Eikö se tuossa vaiheessa ollut jo äidin ex-mies eikä uusi mies? Jos tarkkoja ollaan. Mutta 18-vuoden ikäero on hiukka liikaa tuossa vaiheessa, että olisi uskottava tarina.

On vaikea kuvitella, että sitä noin vaan ilmestytään toisen oven taakse. Kun puhelimella on helppo tarkistaa, onko toinen kotona, kiinnostunut tms.

Tuo nyt vain pikkuvihjeeksi siihen seuraavaan versioon.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Ihastuminen on kamala asia, mutta niin ihanaa. Rakastumienkaan ei sille vedä vertoja. Ihastumisessa on intohimoa, halua ja jopa riettautta. Siksi se on ihanaa. Ymmärrän ap:n tilanteen. Oli provo tai ei. Aikamoinen myllerrys kummenkin. Mutta on se äitikin tärkeä, joten jos sen ihastumisen yrittäisi viilentää jollakin keinoin. Huomenna voi eteen astella uusi ihastus, eikä oven takana seisova herkkupala. Niin aktiivinenkin saattaa olla se ovikelloa soittanut, että kerää vain valloituksia. Mutta eihän sitä tiedä.

vierailija
Eikö se tuossa vaiheessa ollut jo äidin ex-mies eikä uusi mies? Jos tarkkoja ollaan. Mutta 18-vuoden ikäero on hiukka liikaa tuossa vaiheessa, että olisi uskottava tarina.

On vaikea kuvitella, että sitä noin vaan ilmestytään toisen oven taakse. Kun puhelimella on helppo tarkistaa, onko toinen kotona, kiinnostunut tms.

:ROFLMAO:(y)

vierailija
No ei ole kyllä sen järkevämpää yleistää että "Kukaan ei ole kiinnostunut mielipiteistäsi" koska sä et todellakaan tiedä muiden kiinnostuksen kohteista, oikeastaan itsekkäämpää on kuvitella että kaikki on sun kans samaa mieltä kuin echon tapa kertoa oma mielipiteensä. MINUA ainakin kiinnostaa myös echon mielipiteet ja ajatukset niin kuin monen muunkin, vaikken aina samaa mieltä olisikaan. Taidan olla yhtä narsisti:ROFLMAO: Mut jos sua ei kiinnosta niin ei se mitään, se on sun mielipitees(y)

vierailija

Miksi ei ole uskottavaa? Kyllä vanhempi mies voi ihastua parikymppiseen naiseen. Kun molemmat ovat aikuisia, rakkaus ei katso ikää.

vierailija

Kyllä 39-vuotias mies voi ihastua 21-vuotiaaseen naiseen. Se on täysin mahdollista eikä edes mitenkään ennenkuulumatonta.

Yhteistyössä