Samaa itse harmittelen, että 3kk turhaa huolta, odottamista, oireita ja suunnitelmia. Mutta eiköhän tämä tästä helpota ajan kanssa ja itse arvelisin uuden raskauden auttavan.Tyhjennys sujui hyvin vaikkakipeästi. Nyt on ihan kuin normi kk. Viimeksi ovuloin heti, mutten tullut siitä raskaaksi, vasta yk 2. Itekkään en ajatellut nytkään odotella sen enempää ja toivon, että ovuloin normaalisti ja pääsis nyt sitten yrittää uudelleen. Neuvolassa lohduttivat, että sullahan on jo lapsia. Ei kyllä yhtään lohduttanut. Myös lapsellinen voi tuntea itsensä ns. Lapsettomaksi. Ainakin tässä tilanteessa, jossa vauva antanut itseään odottaa ja aina epäonnea mukana... nyt edellisessä mulla oli olo ettei kaikki ole ok ja ei ollutkaan. Kyllä tää on niin hukkaan heitettyä aikaa. Kaksi raskautta nyt kärsitty oireineen eikä vauvaa vieläkään :’(
Aiemmat lapset ei tämän menetyksen surua vie pois, mutta ainakin itsellä on kasvanut kiitollisuus tuosta esikoisesta ja tuo niin paljon iloa elämään, että auttaa varmasti tästä eteenpäin!