Munasilla taas tämäkin päivä

• Viestiketjun aloittaja Killuttimet
  • Ensimmäinen viesti
Killuttimet
Taas päivä alkamassa munasillaan. Se on tämän kesän trendi näin kotioloissa. Helle syynä. Ei enää edes vaimo pahastu riettauttani, sillä itsekin on ajautunut samaan tilaan. Mukavaahan tämä. Kekkuloin pihallakin estoitta. Onneksi on piha täysi isoja penssaita ja puita ja ei naapurit välitä. Samaa peliä sielläkin. Omasta puolestani säät saa jatkua näin. On miehekästä olla vesiletkun päässä kastelemassa pihakasveja.
Hyvää kenjatkoa kaikille!

vierailija
Minäkin olen tupsullani kotona. Piipahdan kyllä välillä ulkona kukkia kastelemassa. Toiveena on tosin, että tupsuilu loppuisi ja sade alkaisi. Jos niin käy kirmaan ulos ja kiljun riemusta. Sateessakin vielä tupsullani.

Ei ole mikään rike liidellä kotona ilman mitään vaatetta. Se on jopa välttämätöntä näillä ilmoissa. Kun töistä tulen, niin kyllä lähtee ylimääräinen. Olen myös kokeillut ja useastikin tehnyt kaupparessun vain kevyt mekko päällä unohtaen kaikki alusosat. Sinikyntiset varpaat vilkkuen sandaaleissa. Kukaan ei ole tullut neuvomaan tai moralisoimaan, ei myöskään kiittämään, joten kaikki on ok.

vierailija
Ois kuule tänäänkin ollut erittäin noloa, jos olisin unohtanut...onneks oli sentään kärryt minun ja sen pariskunnan välissä jotka tulivat liukuovista cittariin kun sattumoisin seisoin apteekin lähellä kattelemassa näyteikkunaa ja läpiveto hulmautti helmoja ylöspäin:X3:
oliskohan äijä saanut korvilleen jos olis nähny paljaan pimpin ja olis alkanu seisomaan?

vai olisko muija raahannut ukon kiireesti autolle?

Yhteistyössä