Mies väitti koko suhteen ajan että ei halua lapsia, nyt kun olemme eronneet

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
niin saan kuulla, että miehen uusi tyttöystävä on raskaana ja mies kuulemma ihan innoissaan tulevasta lapsesta.

Pahinta tässä on kuitenkin se, että uusi tyttöystävä on vasta 20-vuotias. Ollaan siis exän kanssa molemmat reilu kolmekymppisiä.

Mitä ihmettä mies näkee jossain keskenkasvuisessa? Kyllä tulee herra olemaan liemessä, kun sitä bimboa ei vauva voisi vähempää kiinnostaa.

Olo on todella petetty. En tiedä mitä tehdä.

vierailija
Sanotaan siis selvällä suomella: tämä on Ikiksen eli ikäerohullun tekemä aloitus, jossa on hänelle klassinen asetelma "kolmekymppinen mies ja kaksikymppinen nainen". Lapsensaantijuttu vaan on uusi idea juuri tässä aloituksessa.

vierailija
Ei se mitään. Saat olla katkera.
Sanoohan moni asioita joita ei halua, mutta elämäntilanteen muuttuessa haluaakin. Ei pidä ottaa sitä niin tunteella.
Ettei halunnut lapsia oli silloin se, ja nyt on nyt. Suoraselkäistä hänelle. Jokainen lapsi ansaitsee olla tervetullut.

Sinä voisit nyt suunnata oman elämäsi ihan muualle. Suosittelen matkustelua, ja teet itse asioita joita et halunnut tai varsinkaan uskaltanut tehdä aiemmin, hyppää laskuvarjolla Australiassa, treenaa triathlonia Norjassa, käy Islannin kuumilla lähteillä, opettele kiipeilyä jne.

vierailija
Jos niitä lapsia /perhettä toivot, ei muuta kuin eteenpäin asiassa.
Mitä sinä ITSE haluat tulevaisuudelta ja olisiko pitänyt vaihtaa mies ajoissa ja kohdata sellainen mies joka vastaa omia toiveitasi eikä madella toisen toiveiden mukaan.
Siinä voi myös kyynistyä elämälle, itse et enää tule koskaan ehkä saamaan ikääntymisen takia haluamaasi perhettä.

Ja mistä sitä tietää onko ollut tämän ex-miehesi naiselle sattunut ns "vahinkovauva" tarkoituksella, on valehdellut ehkäisyasioissa.

vierailija
Jos niitä lapsia /perhettä toivot, ei muuta kuin eteenpäin asiassa.
Mitä sinä ITSE haluat tulevaisuudelta ja olisiko pitänyt vaihtaa mies ajoissa ja kohdata sellainen mies joka vastaa omia toiveitasi eikä madella toisen toiveiden mukaan.
Siinä voi myös kyynistyä elämälle, itse et enää tule koskaan ehkä saamaan ikääntymisen takia haluamaasi perhettä.

Ja mistä sitä tietää onko ollut tämän ex-miehesi naiselle sattunut ns "vahinkovauva" tarkoituksella, on valehdellut ehkäisyasioissa.
Yli kolmekymppinen on "ikääntynyt"? :D

vierailija
Jos sitä kaksikymppistä ei voisi vauva vähempää kiinnostaa, tuskin hän olisi raskaana ja exäsi kanssa odottelemassa innolla tulokasta.

Ja mieshän oli aivan rehellinen siinä ettei halua sun kanssa lasta.

vierailija
Yli kolmekymppinen on "ikääntynyt"? :D

On ikääntynyt lisääntymistä ajatellen.

https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/asiantuntijat/terveys/milloin_hedelmallisin

Ikä vaikuttaa hedelmällisyyteen ja erityisesti naisen hedelmällisyys heikkenee nopeasti 30 ikävuoden jälkeen.

Ikääntyessä lapsettomuusongelmat lisääntyvät: arvioidaan, että 20–25-vuotiaista alle 10 %, 30–35-vuotiaista noin 15 % ja 40–45-vuotiaista 40 % kärsii lapsettomuudesta.

Hohhotihoijaa
Mä tiedän yhden parin joka sai esikoisen kun nainen oli 20v ja mies 31v. Saivat kolme muutakin lasta ja ovat edelleen yhdesssä kun minä, heidän esikoisensa, olen jo 40v. :D:D

En kyllä ymmärrä tätä ikistä, että kuinka jaksaa tehdä näitä aloituksia koko ajan. On pakostakin mielenterveysongelmia tällä henkilöllä.

Yhteistyössä