minä voin laittaa hymiön sillon ja toisen tällön jos sulla niitä on ikäväHarmi juttu
Toivottavasti päätön tulee joskus ketjuun
minä voin laittaa hymiön sillon ja toisen tällön jos sulla niitä on ikäväHarmi juttu
Toivottavasti päätön tulee joskus ketjuun
En ole syönyt.
No sillälailla, reipasta meininkiä!Laitoin aamulla jäätä perseeseen
No sillälailla, reipasta meininkiä!
Tais vaan olla pikaista herkkua...?
En yökTykkäättekö te mustasta makkarasta?
Sävärit kait siitäkin saa ja kivaa hetkellistä viilennystäEnsin hivelin vähän kuulia
Pitää laittaa ensikerralla vähän enempi, mutta ei paljoa
Laitoin aamulla jäätä perseeseen
No sillälailla, reipasta meininkiä!
Tais vaan olla pikaista herkkua...?
Mitäkätäh? Mitenkäkö mä nyt yllyttelemään pusken toista kun ihan nätisti vaan ja vienokainosti vallankin kommentoin toisen urheiluyritystä
Miksi? Mää vaan kysyn että miksi?
Mittee sää yllytät sitä?
Tiiä minkä kokosen kalikan se kohta tuhkaluukkuunsa tunkee ja kertoo sitte meille kaikki detaljit
Mulle tissien väliin.Sävärit kait siitäkin saa ja kivaa hetkellistä viilennystä
Mä haluaisin mahdollisen jääpalani johonkin sangria-lasiin ...iholla kun sulaisi turhan nopeasti pois
urheiluyritystä
No tuo on kyllä valitettavasti totta!Sitäpaitti tuo oolulaanen kertois sen kumminkin kysymättä
Mulle laitticolalalasiinMulle tissien väliin.
Se on hyvä että kertoo. Ei tarvitse testata.
Miksi? Mää vaan kysyn että miksi?
Mittee sää yllytät sitä?
Tiiä minkä kokosen kalikan se kohta tuhkaluukkuunsa tunkee ja kertoo sitte meille kaikki detaljit
Se on hyvä että kertoo. Ei tarvitse testata.
Do dih, kukkuu ellunen vaan*huitooviittoo*...ihan tasantarkkaan en kyllä nytkyllä Buubista ollenkaan yllyttäny enkä tyrkkiny enkä tuupannu vaan ihan ite kertoi tuon infopläjäytyksen nätisti hänkinMulle tissien väliin.
muuten hyvä mutta se siemensyöksy ei paljoa viilennäMitä jos laittais kovana seisovan kyrvän pilluun?