V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vauvapalstallako ne muut? Sehän oli odotettavissakinJep. Harmaat riehuvat.
Samaa mieltä. Täällä on nykyisin todella omituinen meno.Muut ovat hävinneet johonkin. Täällä on nyt omituinen meininki...
Tässä se nähdään tasoero.
Sanoinko miten päin?Ahaa. Olet siis jotenkin muita parempi olevinaan![]()
näin on, kuukausi kuukauden perään samaa virttä veisaavat. liekö ne oikeesti äitejä. vai onko ne murrosikäisiä penikoita. en tiiäTänne kerääntyy erilaisia harmaita sekopäitä joilla jokaisella tuntuu olevan oma pakkomielteensä. Ts. joku aihe mistä he jauhavat loputtomiin.
näin on, kuukausi kuukauden perään samaa virttä veisaavat. liekö ne oikeesti äitejä. vai onko ne murrosikäisiä penikoita. en tiiä
Miten he paljastuivat teineiksi?Joo Osa on kyllä paljastunut teineiksi, n. 14-18vuotiaiksi.![]()
Itse kirjoittelen vanhaan malliin, ilman tunnuksia. En vaan tykännyt kiusaamismeiningistä, jota rekkautuneena koin. Nyt kukaan ei tiedä kuka olen..
ikävääSe on totta että kirjautuneena vanhat mustat kiusaavat. En kestänyt sitä kun kaikki olivat aina kimpussani ja kaikkea sanomaani yleensä lytättiin ja mulle vittuiltiin. Nii Minäkin menin pois ja olen täällä välillä harmaana.![]()
Mä en kiusaa ketään.Se on totta että kirjautuneena vanhat mustat kiusaavat. En kestänyt sitä kun kaikki olivat aina kimpussani ja kaikkea sanomaani yleensä lytättiin ja mulle vittuiltiin. Nii Minäkin menin pois ja olen täällä välillä harmaana.![]()