Ihan vähän vaan niinku toivottiin. Tässä vielä mitään manauksia olla otettu käyttöön .tässä vielä mitään ukkosia manaamaan, ilmankin niitä syntyy sähkökatkoja ja särkyy muuntajia
Ihan vähän vaan niinku toivottiin. Tässä vielä mitään manauksia olla otettu käyttöön .tässä vielä mitään ukkosia manaamaan, ilmankin niitä syntyy sähkökatkoja ja särkyy muuntajia
minkäs sille mahtaa.Miksi luen tästä vain nytkyllään ja kikkeli sanan
Ei nukuta ei. Tahkoan samalla relaatiota ja kiroan itseäni kun oon niin pönttöpää kun en keksi oikeita sanoja .Jaaha.
Juniorilla alkoi taas laukkaamaan. Sen mielestä pitäisi oitis ostaa kahdeksankymmenentonnin hiab-nosturiauto kun se tienaisi itsensä takaisin parissa vuodessa. Muka.
Onneksi te olette vielä täällä ettekä yhtään nukkumassa! Mulla on vielä yksi siiderikin jäljellä. Haaaloo, heeräätys, vielä ei nukuta ketään yyhtään!
Niih... valikoiva sisälukutaitominkäs sille mahtaa.
Ei nukuta ei. Tahkoan samalla relaatiota ja kiroan itseäni kun oon niin pönttöpää kun en keksi oikeita sanoja .
Ihan vähän vaan niinku toivottiin. Tässä vielä mitään manauksia olla otettu käyttöön .
Eihän siun olisi ihan pakko mennä vielä nukkumaan . Jos vaikka yhdessä ratkottaisiin ihan pikkusen muutama sananen .Hys, hys! Mulla oli mennä relaation takia viikon yöunet joskus.
Oli sitten pakko julkaista miun kuvaehkä kannattais
yritin joskus tuota vähän aikaa.Enkä ole sen jälkeen kokeillu,liian vaikeeta polla ei kestäny.Hys, hys! Mulla oli mennä relaation takia viikon yöunet joskus.
Myö iskettiin hätävaraksi aurinkopanneelit torpan kattoontässä vielä mitään ukkosia manaamaan, ilmankin niitä syntyy sähkökatkoja ja särkyy muuntajia
Miun järki lähtee kohta näiden kahden sanan kanssayritin joskus tuota vähän aikaa.Enkä ole sen jälkeen kokeillu,liian vaikeeta polla ei kestäny.
Sie oot ihana kerrassaan . Niin monet naurut saanut siun jutuista .Myö iskettiin hätävaraksi aurinkopanneelit torpan kattoon
Oiskohan niistä enempi apua ulkokatossa?
kokeile kikkeliä?Miun järki lähtee kohta näiden kahden sanan kanssa
Pekka ruuska jatkuu 4+5 sanoilla
Gimmel jatkuu 9+2+8 sanoilla
Eikä oo vastasanoja apuna
Ei oo millä kokeillakokeile kikkeliä?
Ruskaan Juha Vainio (siis se junnupalkinto)kokeile kikkeliä?
Ei oo millä kokeilla
Noista tulee mulle mielleyhtymä Conan Barbaari-elokuviin mutta enpäs sit sen paremmin keksi.Seuraava ongelma aikakone - puuttuva sana 6 kirjainta - miekka ja magia vastasanoina. Miekka jo kokeiltu eikä raksuta yhtään. Nyt hereillä kaverit ja auttakaa .
Sana ratkaistu ja voi että sitä on tyhmä. Sanahan oli magiaa .Noista tulee mulle mielleyhtymä Conan Barbaari-elokuviin mutta enpäs sit sen paremmin keksi.