Öitä.No niin. Nyt yritän nukkua.
Ehtoota. Saisiko olla ?Iltaa
Tackare pockareEhtoota. Saisiko olla ?
Lähetä heti tänne myös tulemaan!Kylläpä innostu heittämään vettä ja salamia ja ukkosta
Sadetta tännekin, turhan hikinen päivä on ollut.Kylläpä innostu heittämään vettä ja salamia ja ukkosta
Meleko kovat kelitKylläpä innostu heittämään vettä ja salamia ja ukkosta
Lähetä heti tänne myös tulemaan!
Saatte mun puolestaSadetta tännekin, turhan hikinen päivä on ollut.
Eläkä sinä siellä takerru pieniin muotoseikkoihin..mimmi
Miksi luen tästä vain nytkyllään ja kikkeli sananSaatte mun puolesta
Taas jyrisee, voi kikkeli...mä en tykkää nytkyllä yhtään tästä!!!
Nii-in, miksi...tui tuiMiksi luen tästä vain nytkyllään ja kikkeli sanan
No on se nytkyllä ihan erijuttu jos taivaalta puottaa makkarankankeja kuin kirkkaita salamoita..että siitäkö freudia mistä puutetta...pimatsuEläkä sinä siellä takerru pieniin muotoseikkoihin..mimmi
Tänne, tänne, TÄNNE! Espoon Tapiola kuuuuutsuuu ukkosta!Kylläpä innostu heittämään vettä ja salamia ja ukkosta
Mulla mitään salamin puutetta oo...mirriettä siitäkö freudia mistä puutetta...pimatsu
Tui tui vaanNii-in, miksi...tui tui
Saat, saat kaiken...kaiken sä viedä voit*heittäytyy melodramaattiseksi runoilijaksi*Tänne, tänne, TÄNNE! Espoon Tapiola kuuuuutsuuu ukkosta!
Njiinpa njiin...mita kjovempaa ja jurkemmin kielletaan niin sen vjarmemmin makkara on mielessa...että syömään siellä nytkylläheti!...hottinenMulla mitään salamin puutetta oo...mirri
Hah, tätä vois jatkaa loputtomiin!
Mä söin tänään sallaattia, tässä nyt mittää makkaraa kerkiä aattelemaan enää tähän aikaan...pimuNjiinpa njiin...mita kjovempaa ja jurkemmin kielletaan niin sen vjarmemmin makkara on mielessa...että syömään siellä nytkylläheti!...hottinen
Hyvästi kerkiää, oikein hyvästi - päivä ja nälkä se on huomennakin...misuMä söin tänään sallaattia, tässä nyt mittää makkaraa kerkiä aattelemaan enää tähän aikaan...pimu
Huomenna pupellan jotain....tisuHyvästi kerkiää, oikein hyvästi - päivä ja nälkä se on huomennakin...misu