The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Raato ilmottautuu*hjuvin laiskanrennosti huitoo heipat käpälällään*

Jösseskiesus mikä päivä!! Aurinko on hottispoppista(y), lämpsää riittää mutta en valita:). Pistos kuiten piti saada ja lannottaa lähipuskaa yläkautta:oops::notworthy:...

Mutta se oooooon torjantai:)!!!! Viikko melkein pulkassa, ihmiset ihania - nyt vissiin on nautittu liiaksi nestetasapainoon kun liian usea tänään hölis mulle muiden asioiden lomassa että onpa kiva asioida mun kanssa kun jaksan aina hymyillä ja palvella:oops: - vesi on märkääihunaa ja on kesäkesä:love:

Diudui - hemmottele itteäs parhaalla mahdollisella tavalla ja nauti olostas:)

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Niin..varmaan taas äkkisiltään kun joutuu sitä rasittamaan:unsure:..?
Mutta onhan toi kyllä tosi kurjaa jos ei pysty omaa työtänsä täyspainosesti tekemään ja jos on koko ajan "naimisissa" särkylääkkeiden kanssa:unsure:

Onko sulle väläytelty uudelleen kouluttautumisesta? Oisitko kiinnostunut?
Joo ja lekuri puhunut sairaseläkkeestä. Joko osa-aikasairaseläke tai opiskelen toisen ammatin.

Päivää kettinkiin.
Torstain hernerokat menossa.

Jos ysiltä kattois Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla.
Niinku opetuselokuvana. Meinaan, että jos tästä joskus muutan poikamieheksi maaseudulle niin kuinka tehdä siitä huikeaa.
Jou! Kuules, mä varmaan oon raakasti myähässä mutta - sullahan oli ihan jussin nurkilla synttärit:)? Onnea onnea*kukkapuskahymppänen tähän* !

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
*röyh* :oops:
Kyllä ruoka on vaan ihan ekstra hyvää näin kesällä. Kurkku, tomaatti, sipulinvarsi, uudet potut, voita ja tilliä. Noilla jo pelkästään elelisi pitkälle onnellisena. Vielä kun kylkeen heittää savulohta, pihvin tms. on ihan täydellistä settiä :D.

Josko kohta kuitenkin kahvia keittäisi. Sitä kun ei voi unohtaa edes kesällä :coffee:.
Tämmösellä hottispoppiskelillä maistuu kyllä kaikista parhaiten mulla raikkaan rapsakka salaatti ja siihen viereen hiukan lihaa tai kalaa. Kala ehken mieluiten :). Ja voi että!! Jos tuon ois mulle joku sanonu kun olin esimes vienokainoteininen niin sujuvastipa oisin tuhahtanu ja rullannu silmiäni ja mumissu jotain "syö ihan vaan keskenäs yksinäs":oops:....mutta nytpä syönkin niin! Lälläspyy ja lälläslää, etpä ite ehdi kalaa lautasellas nähdäkään:geek:!

Kahvin tosin voi toki ja hyvinkin unohtaa keittää ja juoda:unsure:...siis meikäläinen:), eeeeikä haittaa ollenkaan(y)

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori

Yhteistyössä