Minä olen ollut jo 10 vuotta työttömänä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ja loppu tulee olemaan erittäin vaikea, mutta näin Herramme Jeesus Kristus on minut johdattanut tielle jolta olen löytänyt totuuden. Minä laitan kaiken toivoni Jeesus Kristuksen paluuseen. Minä haluan paikan Jeesuksen joukoissa ja kysymys kuuluukin; kuinka kauan paikka kestää Jeesuksen joukoissa? Vastaus on; IKUISESTI !

”Ja minä (Jeesus Kristus) olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva” - Evankeliumi Johanneksen mukaan 14:16,17

Mitenkähän mahtaa käydä kun et elä 10 käskyn mukaan. Aukeekohan portit?

Älä varasta... älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta... tai mitään, mikä hänelle kuuluu

Mitähän iso J mahtaa sanoa kun olet ollut 10 vuotta kädet töitä tekevien veronmaksajien taskuissa. Riittäneekö pelkkä anteeksipyyntö viimeisellä henkäyksellä

Kuten olet huomannut, Jeesus Kristus ei auta sinun työttömyyteesi. Onko sinulla kenties narsistisia taipumuksia, kun käännät oman saamattomuutesi ja vastuuntunnottomuutesi uskonnon syyksi? Mietinnän paikka. Tiedätkö, että asenteellasi laitat muut veronmaksajat kustantamaan letkuilusi? Jeesus halusi hyvää, ei että joku on vastuuntunnoton aiheuttaen muille kärsiyksiä. Jota sinä teet. Lopeta siis jeesustelu ja ota vastuu itsestäsi.

Kuten olet huomannut, Jeesus Kristus ei auta sinun työttömyyteesi. Onko sinulla kenties narsistisia taipumuksia, kun käännät oman saamattomuutesi ja vastuuntunnottomuutesi uskonnon syyksi? Mietinnän paikka. Tiedätkö, että asenteellasi laitat muut veronmaksajat kustantamaan letkuilusi? Jeesus halusi hyvää, ei että joku on vastuuntunnoton aiheuttaen muille kärsiyksiä. Jota sinä teet. Lopeta siis jeesustelu ja ota vastuu itsestäsi.

Ei, nyt olet käsittänyt väärin. Suomessa on vähintään 700.000 ihmistä vailla työtä ja he ovat ulkopuolella pysyvästi;

Juttu menee oikeasti näin;
"Myös Neuvostoliitolla oli talouslukuja jotka näyttivät,että taloudella menee hyvin.Ongelma vuonna 2008 kun talous kaatui oli se,että velka oli erittäin suuri,nyt velka on käsittämättömän suuri kaikkialla Länsimaailmassa.Kaikki Suomen ja länsimaailman ns. ”talouskasvu” viime vuosina ja nyt on perustunut vain tyhjästä printattuun rahaan ja velkaan.”Lainaan sinulle biljoona dollaria ja pidä hauskaa”, mutta krapula on hirvittävä ja jonkun täytyy maksaa tämä lopulta.Ja lopussa se tulee olemaan katastrofi länsimaailmalle. Yhdysvaltojen keskuspankki Fed on katastrofi,he ovat printanneet rahaa tyhjästä valtavia määriä ja Fed on nostanut USAn valtionvelan käsittämättömiin mittasuhteisiin.Fed on ongelma Usalle ja koko Lännelle.Usa on tänään maailman historian velkaisin valtio ja velka käy yhä pahemmaksi ja suuremmaksi.Usa pitää ykköspaikkaa maailmassa velan määrässä.Kun tuleva talouden romahdus saapuu,se on maailman historian pahin. Mitään pankkien "pelastuspaketteja" ei enää tule. Länsimaailma halvaantuu? Vaikea uskoa,pian saamme tietää...."

Tämä velkarahajärjestelmä on saatanan keksintö.
Velkakirjoilla on korkovaatimus ja myös kaikilla pankin antamilla lainoilla on korkovaatimus. Tämä merkitsee, että kaikilla olemassa olevilla dollareilla tai euroilla on korkovaatimus. Valuuttaa ei ole koskaan tarpeeksi velkojen maksuun. Järjestelmässä on aina enemmän velkaa kuin on olemassa valuuttaa velan maksamiseen. Rahajärjestelmä on suunniteltu ikuisesti kasvavan velan varaan. Koko järjestelmä on mahdottomuus, se on rajallinen ja tulee kohtaamaan loppunsa jonain päivänä.

Raamattu myös kertoo, että koronkiskonta on kielletty;

”Jos lainaat rahaa jollekin minun kansastani, jollekin köyhälle, joka on sinun luonasi, niin älä menettele koronkiskurin tavoin häntä kohtaan. Älkää panko korkoa hänen maksettavakseen. ” - 2. Mooseksen kirja 22:25 – Raamattu 1933/1938

”Älä pane veljeäsi maksamaan korkoa rahasta tai elintarpeista tai muusta, mitä korkoa vastaan lainataan. ” - 5. Mooseksen Kirja 23:19 – Raamattu 1933/1938

”Älä ota korkoa tai voittoa häneltä, vaan pelkää Jumalaasi ja anna veljesi elää luonasi. ” - 3. Mooseksen Kirja 25:36 – Raamattu 1933/1938

Ja lopuksi, älä sinä mammonaa ala palvomaan. Et sinä kahta herraa voi palvella;
”Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa." - Evankeliumi Luukkaan mukaan 16:13 – Raamattu 1933/1938

Mitenkähän mahtaa käydä kun et elä 10 käskyn mukaan. Aukeekohan portit?

Älä varasta... älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta... tai mitään, mikä hänelle kuuluu

Mitähän iso J mahtaa sanoa kun olet ollut 10 vuotta kädet töitä tekevien veronmaksajien taskuissa. Riittäneekö pelkkä anteeksipyyntö viimeisellä henkäyksellä

Iso J mahtaa sanoa minulle, että; "Olet sinä viisas ja minä tiedän, että sinä palvelet minua ja odotat Poikani Jeesus Kristuksen paluuta joka teidät vapauttaa lopullisesti".

Katsos kun;
”Moderni rahajärjestelmä luo rahaa tyhjästä. Prosessi on ehkä hämmästyttävin silmänkääntötemppu mitä koskaan on keksitty. Pankkitoiminta laitettiin alulle vääryydellä ja syntisenä. Pankkiirit omistavat maailman. Ota se heiltä pois mutta jätä heille valta luoda rahaa ja kontrolloida luottoa, niin yhdellä kynän heilautuksella he luovat tarpeeksi rahaa ostaakseen sen taas takaisin. Mutta jos haluat jatkaa pankkiirien orjana ja maksaa oman orjuutesi kustannukset, anna heidän jatkaa rahan luomista tyhjästä ja luoton kontrollia” - Sir Josiah Stamp, Englannin pankin johtaja

Saattaa liittyä, kun vaan osoittaa pätevyytensä käännyttäjänä. Missä echo?

Se on yksinkertaista. Sinä itse maksat oman orjuutesi kustannukset ottamalla asuntolainaa, kulutusluottoja, autolainaa ..... Ihmiset ihan itse pitävät tämän koronkiskontaan perustuvan rahajärjestelmän käynnissä.Suurin osa Suomen työpaikoista perustuu tyhjästä printattuun rahaan ja velkaan. Koronkiskonta johtaa aina velkaorjuuteen. Ajettele jos kaikki Suomalaiset löisivät perseet penkkiin ja sanoisivat, että emme tee enää mitään, niin koko Suomi pysähtyisi.

Mooseksen kirja kertoo meille että koronkiskonta on kielletty;

”Jos lainaat rahaa jollekin minun kansastani, jollekin köyhälle, joka on sinun luonasi, niin älä menettele koronkiskurin tavoin häntä kohtaan. Älkää panko korkoa hänen maksettavakseen. ” - 2. Mooseksen kirja 22:25

”Älä pane veljeäsi maksamaan korkoa rahasta tai elintarpeista tai muusta, mitä korkoa vastaan lainataan. ” - 5. Mooseksen Kirja 23:19

”Älä ota korkoa tai voittoa häneltä, vaan pelkää Jumalaasi ja anna veljesi elää luonasi. ” - 3. Mooseksen Kirja

Mitenköhän uskonto ja työttömyys liittyvät toisiinsa?

Työttömyys on siunaus monelle. Sinulla on silloin aikaa tutkia maailmaa ja asioita, ja sinä silloin löydät totuuden. Jeesus Kristus johdattaa myös tällä tavalla ihmistä joka haluaa tietää totuuden ja ansaitsee paikan Kristuksen 1000-vuotisessa valtakunnassa ja tulevassa ikuisessa uudessa maassa.

Ne jotka haluavat "tienata", kerätä aarteita tähän maailmaan ja juosta mammonan perässä, ja mennä tämän saastaisen maailman mukana, eivät tule totuutta löytämään eivätkä tule löytämään Jumalan valtakuntaa.

Se joka syö laiskan leipää tekee syntiä. Sanassa sanotaan että otsasi hiessä pitää sinun leipäsi syömän.

Miten nää luulet tämän päivän Suomessa pysyvän työpaikan löytävän? Sinä et voi vain mennä jonnekin ja sanoa, että tulen tänne töihin ja maksa mulle 2500e/kk?

Toisaalta, sinä et voi myöskään aloittaa tuosta vaan esim. viljelemään maata, tai ruveta joksikin ns "yrittäjäksi". Ensin sinun tulisi maksaa kaikenlaisia viranomaismaksuja aloittaaksesi elinkeinon ja sen jälkeen ottaa massiivinen velka, jos saat, harjoittaaksesi elinkeinoa. Tämä on kaikinpuolin hullu ja järjetön maailma.

Miten nää luulet tämän päivän Suomessa pysyvän työpaikan löytävän? Sinä et voi vain mennä jonnekin ja sanoa, että tulen tänne töihin ja maksa mulle 2500e/kk?

Toisaalta, sinä et voi myöskään aloittaa tuosta vaan esim. viljelemään maata, tai ruveta joksikin ns "yrittäjäksi". Ensin sinun tulisi maksaa kaikenlaisia viranomaismaksuja aloittaaksesi elinkeinon ja sen jälkeen ottaa massiivinen velka, jos saat, harjoittaaksesi elinkeinoa. Tämä on kaikinpuolin hullu ja järjetön maailma.
Aivan sama. Synti määritellään Raamatun, ei kulloinkin voimassa olevan yhteiskunnallisen tilanteen mukaan. Työttömän olisi pitänyt ymmärtää jo nuorena opiskella sellainen ammatti jossa työllistyy.

Iso J mahtaa sanoa minulle, että; "Olet sinä viisas ja minä tiedän, että sinä palvelet minua ja odotat Poikani Jeesus Kristuksen paluuta joka teidät vapauttaa lopullisesti".

Katsos kun;
”Moderni rahajärjestelmä luo rahaa tyhjästä. Prosessi on ehkä hämmästyttävin silmänkääntötemppu mitä koskaan on keksitty. Pankkitoiminta laitettiin alulle vääryydellä ja syntisenä. Pankkiirit omistavat maailman. Ota se heiltä pois mutta jätä heille valta luoda rahaa ja kontrolloida luottoa, niin yhdellä kynän heilautuksella he luovat tarpeeksi rahaa ostaakseen sen taas takaisin. Mutta jos haluat jatkaa pankkiirien orjana ja maksaa oman orjuutesi kustannukset, anna heidän jatkaa rahan luomista tyhjästä ja luoton kontrollia” - Sir Josiah Stamp, Englannin pankin johtaja
Eli sä et tarvitse ruokaa. Hyvä. Pääset nopeammin jessen ja hänen isäpapan luo.

Se joka syö laiskan leipää tekee syntiä. Sanassa sanotaan että otsasi hiessä pitää sinun leipäsi syömän.
Niin, kukko kiekuu, mutta kana munii munat(y)
Miksi et syötä jyviä kanalle ja syö itse niitä muniao_O
Leivässä jyvät menevät tavallaan hukaan. Alunperinkin saattoi olla, että oluen valmistukseen se vilja oli kasvatettu.:cool:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/12/15/kielimatka-kiinaan
Kiinankielen taitajia tuskin on kovin monta työttömänä Suomessa;)

Jestas mitä hulluja tänne on pesiytynyt! :eek:
HUKKAAN piti kirjoittaa.
Etkö ole tiennyt, et LEIPÄ on ollut kauppiaille se tuottoisin artikkeli, josta suurimman katteen ovat saaneet - ainakin vuosia sitten ja perinteisesti. Kanoille kelpaa madot ja heinäsirkatkin, joten ei sitä kaupan leipää kannata OSTAA. Homeista viljaa ei pidä syödä kenenkään!

Eikö aloittajalla ole tullut mieleen, et opiskelisi aikansa kuluksi itsekseen kiinankieltä?

Jestas mitä hulluja tänne on pesiytynyt! :eek:
http://www.joensuu.fi/ohjeita-kotitarve-elainten-pitoon
En väittänytkään, et sun täytyisi ottaa ne kotiin. Mut siirrä se koti sellaiseen paikkaan, missä voit aina saada tuoreita luomukananmunia äläkä syötä niille dioksiinikalaa tai muuta, mistä ne sairastuu.(y)

Taas on K-kaupoissa vaikeuksia saada myyntiin niitä:devil:
Kauppiallekin tulee ilmoitus, et valitse toinen tuote. Asiakkaan vakuutan, että Odotan, enkä varmasti valitse mitään muuta munatuotetta:cool:
Taitavat siirtyä asiakkaat muualle tällä systeemillä, vaikka muuta kuvittelevat pakottamalla "valitsemaan":sneaky:

HUKKAAN piti kirjoittaa.
Etkö ole tiennyt, et LEIPÄ on ollut kauppiaille se tuottoisin artikkeli, josta suurimman katteen ovat saaneet - ainakin vuosia sitten ja perinteisesti. Kanoille kelpaa madot ja heinäsirkatkin, joten ei sitä kaupan leipää kannata OSTAA. Homeista viljaa ei pidä syödä kenenkään!

Eikö aloittajalla ole tullut mieleen, et opiskelisi aikansa kuluksi itsekseen kiinankieltä?

Miksi opiskella Kiinan kieltä? Mitä se hyödyttää? Kiina jutut on niille jotka tätä maailmaa rakastavat;

”Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.” - 1. Johanneksen Kirje 2:15 – Raamattu 1933/1938

Yhteistyössä