Olen niin pahoillani teidän puolesta
@Domi ja
@Toiveikas81 jos lopputulos tosiaan on nega
Teillä on molemmilla ollut kyllä aivan kohtuuttoman pitkä matka kuljettavana.
Olisi niin kiva jos tämä toimisi niin kuin suurin osa asioista elämässä, että oma panos korreloi lopputuloksen kanssa, mutta kun ei. Henkinen puoli näissä hoidoissa on kyllä ihan älyttömän rankka, ihan hirvittää mikä katkera ja kyyninen olento itsestä aina välillä pohjamudissa rämpiessä kuoriutuu. Mulla oli todella kova usko meidän toukokuun siirtoon, ja sitä odotellessa ja vielä piinaillessa oli niin helppo olla positiivinen, iloita lähipiirin vauvauutisista ja lapsijutuista, ja toivoa ihan koko maailmalle hyvää.
Negan jälkeen tuntuu että olen lähinnä tuijottanut omaa napaani, ja suoraan sanottuna eniten v**uttaa kaikki. Tämä kumpuaa suurimmaksi osaksi peloista, ikää kun on kuitenkin jo se 40 ja senhän nyt tietää mitä se tarkoittaa munasolujen laadun kannalta. Jotain toivoa tottakai on, mutta se tuntuu vain niin ohuelta - vaikka välillä itselläkin kyllä riittää uskoa tulevaan. Periksi en missään nimessä ole antamassa, nyt täytyy vain kaivaa se mielenrauha jostain ennen kuin hajottaa itsensä täysin…
Onnittelut
@Fainatus ja koeta ottaa rauhassa, ihan varmasti helpommin sanottu kuin tehty
Ja hurjasti tsemppiä ja tarrasukkia piinailijoille