Tämä opittu!Makeaa ja suolaista ei kannata sekoittaa keskenään.
Tämä opittu!Makeaa ja suolaista ei kannata sekoittaa keskenään.
minä jos olisin veen varassa niin saisin hukkua ihan rauhassaMä voin esittää hukkuvaa. Sit joku adonis tulee pelastaa mut.
Kiinalainen sweet&sour?Makeaa ja suolaista ei kannata sekoittaa keskenään.
Makeaa ja suolaista ei kannata sekoittaa keskenään.
HöpöhöpöTämä opittu!
Ei, hapanimelä on maultaan samaa kuin vatsahapot...näin siis omat makuhermot reakoi siihenKiinalainen sweet&sour?
ai kuin?minä jos olisin veen varassa niin saisin hukkua ihan rauhassa
Se on hapanimelää..yökssweet&sour ei oo sama ku suolanen ja makea
Juu... kyllä se on kun laitetaan sokeria ja suolaa..sweet&sour ei oo sama ku suolanen ja makea
Tuo ei ole sama asia.Kiinalainen sweet&sour?
Tai rekkalaura! Mää pelastan kaikki!ai kuin?
Eiköhän sieltä aina joku rekkapaula sut olkapäälleen nappaa ja rannalle kanna antamaan tekohengitystä
Et jos satun olemaan lähellä.minä jos olisin veen varassa niin saisin hukkua ihan rauhassa
Mä voin kuvitella itteni pelastamassa Ruutista, hukuttais molemmatTai rekkalaura! Mää pelastan kaikki!
Pumppaa sää nyt sitä adonista siellä rannalla vaan tekohukkujaEt jos satun olemaan lähellä.
Et tietenkään, mie jos oisin lähellä niin pitkällä tikulla työntäisin ulapalle päinminä jos olisin veen varassa niin saisin hukkua ihan rauhassa
Tyrskis!Pumppaa sää nyt sitä adonista siellä rannalla vaan tekohukkuja
Kyllä Laura hoitaa!
Pumppaa sää nyt sitä adonista siellä rannalla vaan tekohukkuja
Kyllä Laura hoitaa!
Näitä en oo maistanutkaan. Pistetään ostoslistalle!Tämä nami, ei ruoka on pahaa.katso liitettä 3916
minä ja rekkakuskit ei olla lempiystäviäai kuin?
Eiköhän sieltä aina joku rekkapaula sut olkapäälleen nappaa ja rannalle kanna antamaan tekohengitystä
Voi se olla vaikka joku bussikuskikikinminä ja rekkakuskit ei olla lempiystäviä
Jaa kukas sut sitte pelastaa kun ei ylläkään varpaantöpöttimet pohjaan?
Kyl mie ruutiksen pelastan.