Kyllä ja rupia joka paikka täynnä plus että kaula näyttää siltä niinkun sitä ois imastu oikein kunnollaHirrrrweetä hinkkaamista
Kyllä ja rupia joka paikka täynnä plus että kaula näyttää siltä niinkun sitä ois imastu oikein kunnollaHirrrrweetä hinkkaamista
Niimpä, samma här, oikein buenooKyllä ja rupia joka paikka täynnä plus että kaula näyttää siltä niinkun sitä ois imastu oikein kunnolla
Mulla on vetämätön olo.Iski ihan hillitön väsymys kohtaus päälle ja yritän pysyä hereillä ILMAN kahvia!
Kaula, käsivarret, reidet ja sääret top1:nä hevilettisen kutituksen suhteen*melkein mutruilee muttei jaksa*
Hirrrrweetä hinkkaamista
Lääkäriltä saa myrkkyjä sääskiä yms vastaan joka tehoaa. Pitää itse pyytää, lääkärit ei varmaan ihan heti tiedä että semmoista on olemassa mutta on. Määrätään siis kun on ollut vaikeita allergisia reaktioita.Kyllä ja rupia joka paikka täynnä plus että kaula näyttää siltä niinkun sitä ois imastu oikein kunnolla
Unetuttas täälläkin mutta pitää katella hiukan tuon leiriläisen varusteita jo valmiiksi ja huomenna tsekata loput.Iski ihan hillitön väsymys kohtaus päälle ja yritän pysyä hereillä ILMAN kahvia!
Tuu tänne, mä voin vetää sua...pulkassa.Mulla on vetämätön olo.
Tarttis jotakin piristävää.Tuu tänne, mä voin vetää sua...pulkassa.
Lähetään uimaan..tai sä kahlaat ja mä uin ja pulikoin ja sotken itteni lumpeenkukkiinTarttis jotakin piristävää.
Meilläkin on yks lähdössä huomenna leirilleUnetuttas täälläkin mutta pitää katella hiukan tuon leiriläisen varusteita jo valmiiksi ja huomenna tsekata loput.
Yks lähti yökylään ja yks on ekaa kertaa tylsyyden kourissa. Kaikki kaverit joko jossain muualla tai kipeinä, nyt täällä rupes jylläämään se sama räkiskammotus mistä yritän pyristellä eroon. Juhannus on jo ihankohta
Mulla on energiajuomia jos maistuu.mut en mä tiedä piristääkö ne..Tarttis jotakin piristävää.
Oi! LumpeenkukatLähetään uimaan..tai sä kahlaat ja mä uin ja pulikoin ja sotken itteni lumpeenkukkiin
Samoin me tehtiin serkkujen kanssa mummolassa tuota...mentiin joko veneillä tai uimapatjoillaOi! Lumpeenkukat
Niitten perään likkojen kans soudettiin mummilassa ja tehtiin lumpeenkukkarannekoruja
KiitosMulla on energiajuomia jos maistuu.mut en mä tiedä piristääkö ne..
Leirit on ihania kyllä. Ja kiva on ollut huomata kuinka se leirielosta innostuneisuus on tarttunut nuihin omiin...Meilläkin on yks lähdössä huomenna leirille
Mä voin esittää hukkuvaa. Sit joku adonis tulee pelastaa mut.Lähetään uimaan..tai sä kahlaat ja mä uin ja pulikoin ja sotken itteni lumpeenkukkiin
Nii joo taas ja samalla kun sä esität ja se adoniksenmakkarakakkara sua pelastaa ja antaa tekohengitystä, mä sotken itteni oikeesti niihin lumpeisiin ja hukun...onko reilua onko? Sanompahan vaan että NöypMä voin esittää hukkuvaa. Sit joku adonis tulee pelastaa mut.
Nii joo taas ja samalla kun sä esität ja se adoniksenmakkarakakkara sua pelastaa ja antaa tekohengitystä, mä sotken itteni oikeesti niihin lumpeisiin ja hukun...onko reilua onko? Sanompahan vaan että Nöyp
Nii i mittees läksit ja kikkelis kokkelis...popparien pitää olla suolasia dui duiMulle tuli niistä popcorneista paha olo. Nevö ögen...
Mä voin pelastaa sinut sillä aikaa kun adonis pumppaa boobabea. Olen melkein pätevää pelastus väkeä!Nii joo taas ja samalla kun sä esität ja se adoniksenmakkarakakkara sua pelastaa ja antaa tekohengitystä, mä sotken itteni oikeesti niihin lumpeisiin ja hukun...onko reilua onko? Sanompahan vaan että Nöyp
Makeaa ja suolaista ei kannata sekoittaa keskenään.Mulle tuli niistä popcorneista paha olo. Nevö ögen...
Ihanaa sitte mullakin on melkein oma adonisMä voin pelastaa sinut sillä aikaa kun adonis pumppaa boobabea. Olen melkein pätevää pelastus väkeä!
Ihanaa sitte mullakin on melkein oma adonis
*Mulkasee Buubsin buubseja*Sä oisit voinu käyttää noita kahta kellukkeina ja kellua mun luo, mokoma ruutus
Pumppaa