Ainakin ensimmäiset 16 vuottakauankohan pärjäis ilman pillua?
EnMeinasitko täänki laittaa?
*heittää nektariinin sienemellä*hymphJuhuu juhuu..
Suursäätilassa pian iso muutos: Jopa kolme matalapainetta pyyhkii Suomen yli pelkästään ensi viikolla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005722529.html
Juhuu juhuu..
Suursäätilassa pian iso muutos: Jopa kolme matalapainetta pyyhkii Suomen yli pelkästään ensi viikolla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005722529.html
Heitä sääkin sitä nektaariinilla pääppään että rauhottuis
Ihan en nytkyllä riemulla vastaanota vaikka kuin sateesta ja lätäköistä tykkäänkin...
Mutta milloinkas tuota ois multa kysytty
Kuiteski saisin sen kimpoamaan jostain omaan pääkköseenHeitä sääkin sitä nektaariinilla pääppään että rauhottuis
Mä siemensin itseni aamulla. Chia siemeniä jogurtissa.*heittää nektariinin sienemellä*hymph
Hah mää siemennän sut
Mun toive toteutuu.
Ihan en nytkyllä riemulla vastaanota vaikka kuin sateesta ja lätäköistä tykkäänkin... Tosin luonnolle kyllä tekee hyvää, mutta satelis mieluusti sillai hissukseen eikä hanasta kääntämällä..
Mutta milloinkas tuota ois multa kysytty
Nii-i, johan mä sanoin että lätäköissä pomppiminen on kivaaMun toive toteutuu.
Ruutikselle meinasin kommentoida että hyvin oon pärjännyt ilman sitä koko elämäni, sitten muistin jotain ja päätin, onneks, olla kommentoimatta mitään
Just pipatin eilen samasta asiasta...reidet ja sääret ihan tulessa kutinan takiaMä taijan iskee itteni kohta jääpalakylpyyn
Nää himputin kutipatit on ihan mahdottomia. Ihan iisinäkin osaavat olla mutta sitten kun äityvät kutiamaan niin tottaihmeessä kaikki ja yhtäaikaa!! Kroppa ihan tulessa...
Paitti.
Ei mulla oo ammetta.
Eikä kyllä jääpalojakaan
Pitäsköhän hakee kaupasta aimo satsi jätskii ja kuorruttautua siihen
Kaula, käsivarret, reidet ja sääret top1:nä hevilettisen kutituksen suhteen*melkein mutruilee muttei jaksa*Just pipatin eilen samasta asiasta...reidet ja sääret ihan tulessa kutinan takia
Ollaan kutipattienkin suhteen melkein kaksoset