The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ekaa kertaa ikinä.
Teki mieli.

Vetästä.

Niinmaanperusteellisenkunnonitkupitkuhellokittyhaalarikohtauskeskelläkaupankassajonoa.
:notworthy:

Kamalan tympeitä ja kiukkusia ihmisiä liikenteessä. Äkäsiä kuin persiilleammutut. Valitusta ja nitinänatinaa joka paikassa, vihonviimesenä kassahenkilölle joka yritti suoriutua alati paisuvasta jonosta. Mun mielestä suoriutuikin. Ihailtavan hyvin.

Sillekin joka jäi jänkäämään kassalle vain sen takia että hän itse - hän itse!!! - ei sitten muistanutkaan maksukorttinsa tunnuslukua ja joutui jättämään ostoksensa.

Menkää järveen. Kiitos.
Viilentymään.

Anteeks:notworthy:
:unsure::(Joha on ollu kiukkusta sakkia.
Ei ollu tällä kertaa miun kaupassa

Vois mennäkin, on sen verran kuuma...*huohottaa*
Enkä ollut tänään ees kiukkunen kassalle...eikä tuolla tainnut olla kukaan muukaan, millasessa kiukkushopissa sitä onkaan oikein käyty tänään?:eek:

Ai niin, ostin piiiiiiitkästä aikaa pikkupussukan irkkareita:coffee::coffee::coffee:
No nää perinteiset martat kävi kuumina säksättäen ja munamartat huokaili syvään silmiä rullaillen:rolleyes::D

Suut makiaks sitte vaan:p
Mä vaan lipaisen huuliani:barefoot:

Ekaa kertaa ikinä.
Teki mieli.

Vetästä.

Niinmaanperusteellisenkunnonitkupitkuhellokittyhaalarikohtauskeskelläkaupankassajonoa.
:notworthy:

Kamalan tympeitä ja kiukkusia ihmisiä liikenteessä. Äkäsiä kuin persiilleammutut. Valitusta ja nitinänatinaa joka paikassa, vihonviimesenä kassahenkilölle joka yritti suoriutua alati paisuvasta jonosta. Mun mielestä suoriutuikin. Ihailtavan hyvin.

Sillekin joka jäi jänkäämään kassalle vain sen takia että hän itse - hän itse!!! - ei sitten muistanutkaan maksukorttinsa tunnuslukua ja joutui jättämään ostoksensa.

Menkää järveen. Kiitos.
Viilentymään.

Anteeks:notworthy:
Kämppä on niin viileä että ei tarvi sen takia.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Niin minäkin, kun meni jotain salmiakkijauhoo niihin äsken:p

Ai kun ne lähtis pakoon sun paljasteluja ja törmäisivät oviaukossa eläkeläismummeleihin ja kaatuisivat joka iikka siihen kaupan eteen yhtenä suurena läjänä?o_O
Brassailija siellä salmiakkijahonsa kanssa:D
Mä vaan nieleskelen tyhjää:barefoot:

Kutakuinkin nuin siinä ois käyny*huokaa*
Kaupan oviaukko ja sisääntulokatosparka.

Yhteistyössä