Näinpä!Just näin mäkin olen ajatellut. Rehuja kyllä riittää, pakkoko on riskiä ottaa.
Olis se karua kun hautakivessä lukis "Tässä lepää Echo. Ei sit erottanu koiranputkea ja myrkkykatkoa toisistaan. Viimeiset sanat:tää on hyvää, mums mums..."
Näinpä!Just näin mäkin olen ajatellut. Rehuja kyllä riittää, pakkoko on riskiä ottaa.
Varmaan jättiputki. Ja hirvet vilisti vieressä.Mitähän putkee se sitten oli mitä me joskus lapsina kerättiin ja tehtiin niistä niitä sellasia putkia minkä läpi ammuskeltiin toisiamme herneillä tai tehtiin niistä ''nokkahuiluja''?
Eiks se ole myrkyllistä just?Jättiputki.
On myrkyllinen. Teillä oli koulun kevätjuhlassa jättiputki-huilukuoro. Tilulii.Eiks se ole myrkyllistä just?
Mä luulin aina lapsena, että ne oli koiranputkee
Näinpä!
Olis se karua kun hautakivessä lukis "Tässä lepää Echo. Ei sit erottanu koiranputkea ja myrkkykatkoa toisistaan. Viimeiset sanat:tää on hyvää, mums mums..."
Varmaan hyvä leffa. Mistähän tuon löytäis? Netflix meillä on mut siellä nyt on vaan murto-osa hyviä leffoja...Ootko katsonut sen "In to the wild"-leffan? Asian tiimoilta suosittelen ellet. On hyvä!
http://www.leffatykki.com/elokuva/into-the-wild
Varmaan hyvä leffa. Mistähän tuon löytäis? Netflix meillä on mut siellä nyt on vaan murto-osa hyviä leffoja...
Eiks toi ole se missä se tyyppi lähte villiin luontoon ja kuolee sinne lopulta, tosipohjainen?Ootko katsonut sen "In to the wild"-leffan? Asian tiimoilta suosittelen ellet. On hyvä!
http://www.leffatykki.com/elokuva/into-the-wild
Kiitos ku kerroit nyt juonen lopunkin.Eiks toi ole se missä se tyyppi lähte villiin luontoon ja kuolee sinne lopulta, tosipohjainen?
Ihan älyttömän hyvä ja surullinen elokuva.
Sori, höpötin innoissani liikaa...Kiitos ku kerroit nyt juonen lopunkin.
Tää kostetaan!Sori, höpötin innoissani liikaa...
Joku puristi sen Kreivin munkista?Tää kostetaan!
Arvaa miten kävi ekassa Tappajahai-elokuvassa? No se hai tapettiin! Kerronko miten kävi Munkkiniemen kreivissä?
Emmää muistakaan. Pitää kysyä äidiltä.Joku puristi sen Kreivin munkista?
Onkssun äiti googl...Emmää muistakaan. Pitää kysyä äidiltä.
Onkssun äiti googl...
Lähenkin ite puristelemaan...jotaki...
Tää, tää, tää ei tiedä hyvää maittemme välisiin suhteisiin!
Eiks toi ole se missä se tyyppi lähte villiin luontoon ja kuolee sinne lopulta, tosipohjainen?
Ihan älyttömän hyvä ja surullinen elokuva.
Niin ja mä munasin ja mainitsin lopun aikasemmin ja nyt Echo julisti sodan, ydinsodan meiän välille ja uhkailee munkkivuoren kreivilläJust se.
Mä olen katsonut sen jokusen kerran enkä leffan alussa muista mitä lopussa tulee käymään. Se on hyvä juu.
Mua taas vaivaa miten se kreivileffa loppui. Sen sijaan muistan kuka oli Linnaisten vihreän huoneen kummitus.Niin ja mä munasin ja mainitsin lopun aikasemmin ja nyt Echo julisti sodan, ydinsodan meiän välille ja uhkailee munkkivuoren kreivillä
Mua taas vaivaa miten se kreivileffa loppui. Sen sijaan muistan kuka oli Linnaisten vihreän huoneen kummitus.[/
Niin ja mä munasin ja mainitsin lopun aikasemmin ja nyt Echo julisti sodan, ydinsodan meiän välille ja uhkailee munkkivuoren kreivillä
Emmä tienny että se oli tollanen pervo
Leif Wager katselee Ellun munk...
Etpä tiedä missä se sun ihastus on tällä hetkellä ja kenen seurassa!Emmä tienny että se oli tollanen pervo
No jaa, onneks hän sentään osasi laulaa!
Päättömästäkö puhut?Etpä tiedä missä se sun ihastus on tällä hetkellä ja kenen seurassa!