Ei me nyt missään Ähtärissä tai Ranualla eletä.
"Yhdysvaltain Nevadassa republikaanipuolueen esivaalit osavaltion lainsäädäntöelimeen voitti 71-vuotias parittaja ja republikaaniaktiivi Dennis Hof, joka omistaa laillisten bordellien ketjun ja tunnetaan myös tosi-tv-sarja Cathousen tähtenä."
Niin ja Echo sais Ladan ja kahviseuraa....mutta sitte ei ois ennää sitä ruisrääkkääkään...
Millä hurutella sitten sekä Ähtäriin että Ranualle kun sinne halajaaNiin ja Echo sais Ladan ja kahviseuraa
..kyllähän ne putket nuin maistuu kun ne hukuttaa kaiken muun herkun alle. Mutta edelleenkään ei salaattina. Syököön lammas. Jos sekään?Siis ensinnäkin ton tapaamisen ajoitus. Just silloin kun Mm-kisat Venäjällä alkavat. Oiva tapa saada huomio käännettyä takaisin tärkeimpään eli.. turhanpäiväistä paistattaelua kummaltakin.
Ja ne vuohenputket. Kiehauta ja pilko pieneksi ja sit vuokaan vaikkapa ylijääneiden pottujen kera ja gratinoi juustoraaste-kananmumaseoksella.
..kyllähän ne putket nuin maistuu kun ne hukuttaa kaiken muun herkun alle. Mutta edelleenkään ei salaattina. Syököön lammas. Jos sekään?
Ja nokkosista nyt lettusii ja keittosii
Oonks mä kaivannu hirveä ikkunaani. Paheksuva ruisrääkkäkin oli jo liikaa viime yönä.Millä hurutella sitten sekä Ähtäriin että Ranualle kun sinne halajaa
"Laapseeet! Tulkaa syömään äitin tekemää koiranputkimössöää!"Siis ensinnäkin ton tapaamisen ajoitus. Just silloin kun Mm-kisat Venäjällä alkavat. Oiva tapa saada huomio käännettyä takaisin tärkeimpään eli.. turhanpäiväistä paistattaelua kummaltakin.
Ja ne vuohenputket. Kiehauta ja pilko pieneksi ja sit vuokaan vaikkapa ylijääneiden pottujen kera ja gratinoi juustoraaste-kananmumaseoksella.
"Laapseeet! Tulkaa syömään äitin tekemää koiranputkimössöää!"
Ehämmääniinsanonunnaa . Itepäs säikähtäen ihmettelit kun ette ookaan Ähtärissä saati Raunualla...katopa ite:Oonks mä kaivannu hirveä ikkunaani. Paheksuva ruisrääkkäkin oli jo liikaa viime yönä.
Joo oletOonks mä kaivannu hirveä ikkunaani.
Äh. Ellu luulee että kaipaan hirviä. Se luulee että niitä kurkistaa meillä ikkunasta...Ehämmääniinsanonunnaa . Itepäs säikähtäen ihmettelit kun ette ookaan Ähtärissä saati Raunualla...katopa ite:
Sen mä tiedän että koiranputki ja vuohenputki on erinlaiset, lehdet on erinäköset. Mut onks väinöllä putki tai siis mikä se on?Eeiijeij. VÄINÖNputki.
Älä koske niihin, ellet oo varma että erotat jo mainitut syötävät myrkyllisistä putkista.
Äh. Ellu luulee että kaipaan hirviä. Se luulee että niitä kurkistaa meillä ikkunasta...
Ääää-äää, mua ei ymmärretä!
Onnjuu mut sitä kasvaa luonnonvaraisena vain lapissa. Sen pitäisi olla ylen terveellinen.Sen mä tiedän että koiranputki ja vuohenputki on erinlaiset, lehdet on erinäköset. Mut onks väinöllä putki tai siis mikä se on?
Tuohan on kuin koiranputki! Nyt en uskalla tehdä putkista ikinä mitään salaattia, luin että tuo lamaa hengityksen.Onnjuu mut sitä kasvaa luonnonvaraisena vain lapissa. Sen pitäisi olla ylen terveellinen.
Mutta tää myrkkykatko on myrkyllinen.
No meilläkin on vuohenputkea ja se on selkeä tunnistaa. Nuo muut koirat ja väinöt ja myrkkyputket saa jäädä multa.Hei mutta se vuohenputki on selkeästi erilainen. Siihen mä uskallan koskea. Muut putket saavatkin sit mun puolesta olla.
Just näin mäkin olen ajatellut. Rehuja kyllä riittää, pakkoko on riskiä ottaa.No meilläkin on vuohenputkea ja se on selkeä tunnistaa. Nuo muut koirat ja väinöt ja myrkkyputket saa jäädä multa.