Semmonen sopivan kokonen tietty että näkee mitä tekeeNiin mutku mikäs se ihan vähän pienempikin toisaalta sitte taas on millä pärjää???
Tämänki taijjan laittaa.oli puhe turos hevigeen paaribiisistä eikä mistään poijjanmulukuista
Shellin baarit erikseen, esson baariinhan se turhapuro oli lähössäoli puhe turos hevigeen paaribiisistä eikä mistään poijjanmulukuista
Ei sano mittää?mullon kymppituumanen
Joo-o taas noita sun juttujas.Semmonen sopivan kokonen tietty että mahtuu
Riippuu siis asentajasta.
uffaffaa ja trallallaa..essosta puhuttiin kyllä ekana...oli puhe turos hevigeen paaribiisistä eikä mistään poijjanmulukuista
No en tiiä, mulla on kuulema aika sinisetSemmonen sopivan kokonen tietty että näkee mitä tekee
Riippuu katsojan silmistä.
Nomutta tottahan taas tuokin on!Joo-o taas noita sun juttujas.
Ne on ne nykytelkat, pitää ensin firmware päivittää uuteen ja sen jälkeen muut päivitykset, kyllä se sen jälkeen alakaa juttelemaan.Ei sano mittää?
Lontoolaista puutarhaako se siellä räpeltää.katso liitettä 3908
Ompas muuten ihana tuoksu tuommoisessa laventelissa. Tarttui matkaan kauppareissulla .
Kyllä sää sitten osaat strumffata sopivan kokoisen toosanNo en tiiä, mulla on kuulema aika siniset
On muuten ihana tuoksukatso liitettä 3908
Ompas muuten ihana tuoksu tuommoisessa laventelissa. Tarttui matkaan kauppareissulla .
Mitä lie hortonomia leikinLontoolaista puutarhaako se siellä räpeltää.
Upean näkösiä ja tuoksuu ihkulta.Mitä lie hortonomia leikin
Leiki vaanMitä lie hortonomia leikin
No ei tää nyt ihan NOIN hyvä ole!peipi tont höört mee
Ihana kissaUpean näkösiä ja tuoksuu ihkulta.
Mun elämänlangat ja muut köynnäkset jäi vähän lyhyeks tänä vuonna ku kissoista paksumpi veti ne napaansa. Protestoi kun en syötä sitä enää kuin jotaki keisaria.
Kyllä sinne muutama tynkä tais jäädä, sen ny luulis riittävän. Kyllä se villiintyy.
Kuulostaa hyvältä tuo kuivattaminen. Täytyy testata.Leiki vaan
Ja kuivatapa osa ja laita pikkusievään pussukkaan niin sulla on siinä ihana hajustepussi tai ripottelet vaikka jalkakylpyveteen
No ei tää nyt ihan NOIN hyvä ole!
joka kerta samaa paskaa
ei joutunu, viikolla olin jo. ensviikosta ei kukaan tiiä.Mitä ihmettä siulle on tapahtunut . Toivottavasti voit jo paremmin eikä mihinkään lasarettiin joudu lähtemään .