Hyvä että ees joku aattelee noin...mä en oikeesti tiiä pelaako Suoni koko jutussa mukana ja jos kysysn, mulle nauretaanpotkupallo.
jääkiakko.
kiinnostaa kun.
Tsekkasitko tämän?Onneks noita telkkoja saa halvalla nykyään. Ostaa täräytin landelle 40" töllön muutamalla kympillä. En tiiä tuleeko katottua mutta jos ny uutiset joskus ja joku sadepäivän perhelehva tjtn.
*oksentaa epekin päälle*Jari Sillanpää - Sinä ansaitset kristallia
No eiihan välttämäti. Jospa sillä pelaa tai käyttää isompana näyttönä tjtn...mutta muuten juu, kiitosta infosta!Pikkusen myöhässä mutta
Jari Sillanpää - Sinä ansaitset kristallia
tai speediä. jos se on loppu niin höpöheinää löytyy aina.
esson baarin kautta voidaan kanssa käydä.
Tsekkasitko tämän?
https://www.uusiteknologia.fi/2017/11/23/tarkista-toimiiko-uusi-televisiosi-viela-vuonna-2020/
Tosin muutaman kympin telkkarin voi heittää roskiin parin vuoden tai siis 16 kuukauden päästä.
Hä?! Kukas sulle on nauranu? Ja millonkas sää oot kysynynnä? Mutta nythän jo tiiät ettei Suomi pelaa joten kartalla ootHyvä että ees joku aattelee noin...mä en oikeesti tiiä pelaako Suoni koko jutussa mukana ja jos kysysn, mulle nauretaan
Kyllä MM-lätkä on pyhää touhuapotkupallo.
jääkiakko.
kiinnostaa kun.
Hyvänen aika, löytyikö toinen mineralogiasta kiinnostunut?potkupallo.
jääkiakko.
kiinnostaa kun.
ONON!Kyllä MM-lätkä on pyhää touhua
Ei muuten mitään hajua , mutta oon päätellyt että vähän pienemmälläkin toosalla pärjää.Mullahan ei ole televisiota *heittäytyy viralliseksi* eli millasia tuumia ihmisillä yleensä löytyy?
No siis siinä nynne alkaa ketjussa taisin saaha naurunpyrskähyksiä kun kysyin asiaaHä?! Kukas sulle on nauranu? Ja millonkas sää oot kysynynnä? Mutta nythän jo tiiät ettei Suomi pelaa joten kartalla oot
Onpas EssoShellin baarihan se oli, eikä mikää esso.
Awwwwwwww ... miun Hottispoppis * tarttuu tiukasti kiinni ja pyörittää ympäri ämpäri onnessaan*ONON!
UIHHHHH!! Kyöpsykkä. *hyppää sykkyyn*
*REEPEE TOTALLY*Hyvänen aika, löytyikö toinen mineralogiasta kiinnostunut?
Mahtavaa, siinä jää potkupallokisatkin toiseksi kun tonkii maasta kiviä ja luetteloi niitä!
Niin mutku mikäs se ihan vähän pienempikin toisaalta sitte taas on millä pärjää???Ei muuten mitään hajua , mutta oon päätellyt että vähän pienemmälläkin toisaalla pärjää.
mullon kymppituumanenMullahan ei ole televisiota *heittäytyy viralliseksi* eli millasia tuumia ihmisillä yleensä löytyy?
OIH KATTINEN!!!!! Tää meni just listan jatkoks!Onpas Esso
Ne ei osannu vastata oikein sitte.*puuskahtaa*No siis siinä nynne alkaa ketjussa taisin saaha naurunpyrskähyksiä kun kysyin asiaa
Höpöhöpö..Shellin baarihan se oli, eikä mikää esso.
Mitä ihmettä siulle on tapahtunut . Toivottavasti voit jo paremmin eikä mihinkään lasarettiin joudu lähtemään .iltapäivällä lääkäriin ja epäilen että se lähettää takasin sairaalaan.
No piti korjaamaan itseään että sillä toosallaNiin mutku mikäs se ihan vähän pienempikin toisaalta sitte taas on millä pärjää???