vierailija
Ai Robbie Williams.Se semnen lyhyenläntä ukkeli joka laulaa "let me entertain you" ja sit joku kiljukaulaeukko.
Ai Robbie Williams.Se semnen lyhyenläntä ukkeli joka laulaa "let me entertain you" ja sit joku kiljukaulaeukko.
Eli mun töllöttömyys on pelkkä tekosyy ja pittää katella niitä shortsipöksyisiä hunkseja juoksemassa sen palleron perässä sitten netistä?
Hän saa pakottaa mua, jos haluaa...ei haittaa..voin jopa tykätäTiedätkö mitä... kerron salaisuuden. Ei tarvitse katsella. en katso minäkään. mutta ei saa kertoa Oooo.lle tai se pakottaa...
Just se.Ai Robbie Williams.
Hän saa pakottaa mua, jos haluaa...ei haittaa..voin jopa tykätä
Hän saa pakottaa mua, jos haluaa...ei haittaa..voin jopa tykätä
areenan kautta taitaa näkyä ainakin...voishan sitä koittaa...zzzzz....Katso edes yksi peli.
Katso edes yksi peli.
Kuka mulle yrmyilee nyt?
MinäKuka mulle yrmyilee nyt?
?Minä
?
No joka tapauksessa, onks se toi fifa jalkapalli juttu se mitä katotaan areenalla?
Onononononnn!?
No joka tapauksessa, onks se toi fifa jalkapalli juttu se mitä katotaan areenalla?
Ei hätiä mitiä, kisu tiesiEmmää vaan tiedä.
Onononononnn!
Miten ne nyt noin. Meni ja tekivät viisi maalia. Putini vaan levitteli käsiä. Katselin peliaikatauluja ja huomasin, ettei Hollanti ole mukana ollenkaan. Miten sekin on mahdollista? Olisin niin halunnut nähdä oranssisen katsomon.