Tylsintä ikinä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En voi tälle mitää, mut piti siirtää mutsin vuoks sen 15 vuotiaan pojan kans treffei. Mutsi raahas tänää väkisin pitkin kylii, vaatekauppoi, ja sitte ulos kävelee muutaman naapurin kanssa, ja sit mä samal rupesin ehdottaa et saisin toiset korvareiät korviin. Se onni sentään oli, että mä sain ne. 10 korva, eli 30. Maksoin itse, mut mutsi anto sen jälkee jostai syyst kympin. No mutta, siis huomen nään sen. Ja tuun myöhemmin tänne kertoo siitä päivästä illalla, sillä en pystu aikaisemmin.

En voi tälle mitään, mutta piti siirtää mutsin vuoksi sen 15 vuotiaan pojan kanssa treffit. Mutsi raahasi tänään väkisin pitkin kyliä, vaatekaupoilla,ja sitten ulos käveleen muutaman naapurin kanssa, ja sitten minä samalla rupesin ehdottamaan että saisin toiset korvanreijät korviin. Se onni sentään oli, että minä sain ne. 10:e korva, eli 20:e Maksoin itse, mutta mutsi antoi sen jälkeen jostain syystä kympin. No mutta, siis huomenna näen sen. Ja tulen myöhemmin tänne kertomaan siitä päivästä illalla, sillä en pysty aikaisemmin.
:)