V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Helppohan se on ymmärtää toisten kirjoittamaa tekstiä, mutta koitapa joskus kehittä jotain itsekin.Luetun ymmärtämisessä ongelmia?
Helppohan se on ymmärtää toisten kirjoittamaa tekstiä, mutta koitapa joskus kehittää jotain itsekin.
Onneksi oli ratsupoliisi King paikalla pitämässä jöötä rähinöiville suvakeille.
Ainakin Tampereella suvakit hakkasivat hevosia jääkiekkomailoilla.Eikös näillä ole tapana pahoinpidellä ratsuja?
Se on helppo ymmärtää, Tampere on antautunuy koko sielullaan jääkiekolle.Ainakin Tampereella suvakit hakkasivat hevosia jääkiekkomailoilla.
Suojelevat hetken oikeamielisiä.Miksi poliisi sitten otti rauhallisen mielenosoituksen osallistujia kiinni, selittäiskö joku?
Oikeesti? Eli ovat suvaitsevaisia ja vihaavat eläimiä?Ainakin Tampereella suvakit hakkasivat hevosia jääkiekkomailoilla.
Tampereella mikään ei yllätä. Punikkeja opistot täynnä.Oikeesti? Eli ovat suvaitsevaisia ja vihaavat eläimiä?![]()
Siellä on kuulema yliopisto aivan mahdoton paikkaTampereella mikään ei yllätä. Punikkeja opistot täynnä.
joo , sieltä valmistuu ammattilaisia. kaikenlaisiin mielenosoituksiin,Siellä on kuulema yliopisto aivan mahdoton paikka![]()
Millaseen mielenosotukseen sää valmistuit sieltä?joo , sieltä valmistuu ammattilaisia. kaikenlaisiin mielenosoituksiin,
Oon käynyt niin vähän kouluja et mua ei keretty aivopesemään.Millaseen mielenosotukseen sää valmistuit sieltä?![]()
Mä aivopesen susta vielä kunnon isänmaallisen suvaitsevaisenOon käynyt niin vähän kouluja et mua ei keretty aivopesemään.
Linkistä selviää miten monella tavalla suvakit pahoinpitelivät hevosia ja ihmisiä.Oikeesti? Eli ovat suvaitsevaisia ja vihaavat eläimiä?![]()
Tuohan oli vaan sitä parempaa väkivaltaa.Linkistä selviää miten monella tavalla suvakit pahoinpitelivät hevosia ja ihmisiä.
https://www.google.fi/search?client...&bih=280#scso=uid_kNP3WrHAMsGesgHKxpGoAQ_0:24
Menee ohi varsinaisen aiheen, mutta onko joku miettinyt miksi sananvapaus teeman alla riitelee aina rasistit ja suvakit? Siis sananvapaus aiheesta? Jos molemmat saa sanoa mitä huvittaa, niin miksi tuon teeman alla syntyy kähinöitä? Ja jos (ihan kumpainenkin) ei saa sanoa mitä huvittaa, niin kumpi siinä sitten haluaa tukkia toisen suun ja mitä se merkitsee noin sananvapauden näkövinkkelistä.