Isäpuoli loukkasi väittämällä, että olen miesystävälleni pelkkä pano

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tilanne on se, että olen seurustellut parisen kuukautta aivan ihanan minua 14 vuotta vanhemman miehen kanssa. Itse olen vasta 21-vuotias ja mies siis 35.

Isäpuoleni sanoi, että kai mä ymmärrän, mitä miehet mun ikäisestä tytöstä haluaa ja tuskin merkitsen miehelle mitään enempää. Vanhempia naisia kuulemma rakastetaan, nuoria tyttöjä pannaan.

Kadun, että ikinä menin käymään lapsuudenkodissa. Miksi isäpuoleni pitää aina olla niin inhottava?

Täällä sitä taas nieleskellään kyyneliä. Mieskin on yrittänyt soittaa, mutta pelkään että alan kunnolla itkeä jos puhun tästä hänen kanssaan.

En tajua, miten äitini sietää sellaista kusipäätä.

...No ihan oikeesti jokaista panoa ei kannata raahata kotia näytille.... Sekin on sitä napanuoran katkaisemista.

Ja 90% todennäköisyydellä isäpuolesi on oikeassa, ainakin noin pitkässä juoksussa. Mutta toki tökeröä häneltä sanoa se ääneen.

...No ihan oikeesti jokaista panoa ei kannata raahata kotia näytille.... Sekin on sitä napanuoran katkaisemista.

Ja 90% todennäköisyydellä isäpuolesi on oikeassa, ainakin noin pitkässä juoksussa. Mutta toki tökeröä häneltä sanoa se ääneen.
Ei tässä ole kyse pelkästä seksistä. Mies välittää minusta aidosti ja haluaa että olemme pariskunta. Olemme rakastuneita. Ap

Ja se ei ollut tökeröä sinun sanoa sitä julkisesti? Niinkö?

Hei oikeesti. Kasva aikuiseks ennen kuin alat yhtää mihinkään suhteeseen.
Itsehän asiaa itkit. Ja kuka totuuden sitten saisi sanoa?? Se että se oli juuri isäpuolesi.. No, itse en isäpuoleni kanssa puhuisi mistään panoasioista.

Mutta ymmärrän nyt kyllä myös isäpuoltasi että hän koki sinun kohdalla tarpeelliseksi sen sanoa ääneen.

Rakkaus ei katso ikää. Miksi mies ei voisi olla aidosti Ihastunut? 14 vuotta ei edes ole paha ikäero.

Nii-in, mikseipä voisikin. Mutta se on sitten se harva 10% jos näin lopulta on. (y)
Mutta en mää silti veis mitää pari kuukautta kestänyttä panoa kotiini..
Ei kaikkia panoja viedä kotia... musta se on vaan irstasta, aina käydä esittelemässä kuka mua nyt panee.
-Sitten kun aletaan oikeesti miettimään yhteen muuttamista, yhdessä olemista, kihlautumista jne, niin sitten viedään kotia.
Eikä silloinkaan aleta itkemään jos joku kyseenalaistaa 14v ikäeron! (Joka kyllä on iso ikäero kun tyttö on noin nuori).

Hei oikeesti. Kasva aikuiseks ennen kuin alat yhtää mihinkään suhteeseen.
Itsehän asiaa itkit. Ja kuka totuuden sitten saisi sanoa?? Se että se oli juuri isäpuolesi.. No, itse en isäpuoleni kanssa puhuisi mistään panoasioista.

Mutta ymmärrän nyt kyllä myös isäpuoltasi että hän koki sinun kohdalla tarpeelliseksi sen sanoa ääneen.
Aloittaja tässä. Olen saanut juteltua asiasta mieheni kanssa ja hän on nyt erittäin vihainen isäpuolelleni. Minua hän halasi, sanoi rakastavansa ja käski olla välittämättä isäpuoleni kommenteista. Sano yksikin syy miksi en luottaisi häneen? Harkitsen jopa välien katkaisemista isäpuoleeni.

Aloittaja tässä. Olen saanut juteltua asiasta mieheni kanssa ja hän on nyt erittäin vihainen isäpuolelleni. Minua hän halasi, sanoi rakastavansa ja käski olla välittämättä isäpuoleni kommenteista. Sano yksikin syy miksi en luottaisi häneen? Harkitsen jopa välien katkaisemista isäpuoleeni.

Kuka tässä on väittänytkään ettei sun pitäis luottaa panoosi??

Ja edelleen. Kasva aikuiseks. Katkaista välit?? Fiksu, joka osaa käyttäytyä vastaa jotain, eikä vain katkaise välejä.

Tiedätkö, jos nyt vaikka olisittekin super rakastuneita, ja päättäisitte mennä kesällä naimisiin, niin arvaa mitä kaikki sanois ensimmäisenä? He kysyis että MIKSI??? Ja seuraavana, että ootko paksuna?!! Mitä heille vastaisit? Katkaisisit välit heihinkin??

No onpas ilkeitä viestejä.
Oli se sitten isäpuoli, mummo tai ystävä, niin asian voisi esittää mielestäni toisinkin.
Tarviiko sitä aina lytätä.
Miksi ei rakkaus tuolla ikäerolla voisi olla oikeaa??
Ap, aika näyttää miten teidän käy.
Nauti rakkaudestasi ja luota siihen

Rakastakaa toisianne, oon 15v mut rakkaus on ainaki kuulemieni mukaan mahtavaa, en oo viel saanu kokea sellaista enkä haluu viikon juttui mut aika näyttää miten menee olihan mummiki 35 ku meni papankaa naimisii ku se oli 20 et ja ne on ollu jo 40 vuotta yhessä.. ❤️

Yhteistyössä