Heippa tänne kaikille
Olen ollut poissa palstalta reippaan pari kuukautta. Silloisen joulukuisen kkm:n jälkeen tämä palsta oli äärettömän tärkeä. Taustalla joskus olen käynyt lukemassa ja tullut iloiseksi, että silloin vuoden vaihteessa samassa tilanteessa olleet ovat melkein kaikki onnellisesti uudelleen raskaana
Eli toivoa on!
Meille tehtiin huhtikuun puolivälissä pakastealkion siirto (joka on siis jo vuosimallia 2013) ja se sinnikäs pakkastyyppi on päättänyt jäädä asumaan
. Olen niin onnellinen, mutta miten kummasti se kkm saa olon niin epävarmaksi
Ensiviikolla on varhaisultra ja olo on kyllä jatkivasti huonontunut, mitä ei taas siinä kkm:a ennen tapahtunut ja siksi aavistelinkin silloin, ettei kaikki ole kunnossa. Tuo kkm oli luomuraskaus.
Mutta halusin tulla tänne toivottamaan tsemppiä ja jaksamista teille kaikille surusta ja pettymyksistä eteenpäin pääsemiseen, toivoa yrityksiin ja hermoja piinailuihin!
Toivottavasti tuutte perässä pian tuonne odotuspuolelle ja meillä on tammikuisten tarrasukkien 2019 ryhmällä myös facebook-ryhmä, jonne tervetuloa. Mulle voi laittaa yksityisviestiä, jos sinne ehtii mukaan
Valoisaa kevättä ja kesää!!