♪♪ MUSAA MUSAA ENEMMÄN MUSAA ♪♪

vierailija
Vastaatko aina kysymykseen kysymyksellä, Sörsselssön? Miksi kirjauduit ulos vastataksesi? Kauhean lapsellista kaltaiseltasi multinikkeiljältä.
eikö ole sinun vain sinun iso Ongelmasi olla vastaamatta ..tai vastaat...
on ihan sinun ongelmasi pohtia kuka sinulle mahdollisesti vastailee harmaana vai mustana??.. harmaana?.. vai mustana???... harmaana??.. vai?... mustana?..harmaana?.. vai mustana??... ???

vierailija
No joko olet Valmis vastaamaan:
Oletko Sinä Se diapedestä sairastava Metrofem tyyppi vai Vain jonkun palstalaisen mustasukkainen vaimo?

.... Me Kaikki odotellaan.. myös Miehesi...
Voi jeesus sinua reppanaa, Sörsselssön. En edes tiedä mitä nuo tarkoittavat. Minulla kun on ihan oikea elämä elettävänä tämän palstan ulkopuolella, toisin kuin sinulla.

vierailija
Voi jeesus sinua reppanaa, Sörsselssön. En edes tiedä mitä nuo tarkoittavat. Minulla kun on ihan oikea elämä elettävänä tämän palstan ulkopuolella, toisin kuin sinulla.

Et vastaa.... Me odottelemme.... Yhä ... syytä tähän vainoamiseen... olen sellainen terrieri.. en luovuta.. en muuten koskaan... ihan tiedoksi.. enkä myöskään koskaan unohda..

vierailija
Oliko tuo uhkaus, Sörsselssön? Etkö ymmärrä, että sinut saadaan kyllä tarvittaessa jäljitettyä?

Ai Koirako???
Etkä muuten vastaa vieläkään kysymyksiin, vai pitäisikö Siellä laittaa jo korkki kiinni?
Huono musiikkimakusi ei ole ongelma vaan ihan joku muu juttu.
Kerropa nyt ihan rauhallisesti mistä kenkä puristaapi,, Kerro kaikiki ihan luottamuksellisesti tälle ketjulle..

vierailija
Ai Koirako???
Etkä muuten vastaa vieläkään kysymyksiin, vai pitäisikö Siellä laittaa jo korkki kiinni?
Huono musiikkimakusi ei ole ongelma vaan ihan joku muu juttu.
Kerropa nyt ihan rauhallisesti mistä kenkä puristaapi,, Kerro kaikiki ihan luottamuksellisesti tälle ketjulle..
Lupea nyt ihan ajatuksen kanssa nuo aiemmat viestit niin huomaat, että kumpi meistä jätti ensin vastaamatta kysymykseen. Minä sanoin, että en edes ymmärrä mitä noilla höpöhöpö diapedes-metrofem-höpinöilläsi edes tarkoitat, mutta sinä suuressa viisaudessasi et ymmärtänyt asiaa. Voi jeesus. Minä oikeasti toivon, että olet vain kovin humalassa etkä oikeasti ole noin tyhmä.

vierailija
Lupea nyt ihan ajatuksen kanssa nuo aiemmat viestit niin huomaat, että kumpi meistä jätti ensin vastaamatta kysymykseen. Minä sanoin, että en edes ymmärrä mitä noilla höpöhöpö diapedes-metrofem-höpinöilläsi edes tarkoitat, mutta sinä suuressa viisaudessasi et ymmärtänyt asiaa. Voi jeesus. Minä oikeasti toivon, että olet vain kovin humalassa etkä oikeasti ole noin tyhmä.

Niin.. Katsos en minä tarvitse alkoholia kuten sinä.
Haluan vain vastauksia vainoamiseen jota et osaa nyt jostain syystä antaa humalatilasi takia.
Ja vastaan nyt myös kysymyksesi; laitan hyviä musiikkikappaleita joita tyhmät ihmiset eivät Koskaan osaa ymmärtää eivätkä pitää.

vierailija
Niin.. Katsos en minä tarvitse alkoholia kuten sinä.
Haluan vain vastauksia vainoamiseen jota et osaa nyt jostain syystä antaa humalatilasi takia.
Ja vastaan nyt myös kysymyksesi; laitan hyviä musiikkikappaleita joita tyhmät ihmiset eivät Koskaan osaa ymmärtää eivätkä pitää.
Sinä laitat käytännössä vain mainstream-skeidaa, eli juurikin sitä, joka on tyhmille ihmisille kohdennettua "musiikkia". Eikö sinusta saa yhtään ainutta järkevää viestiä puristettua?

Yhteistyössä