Ak käynyt syömässä.Pröyh.
Kukakohan kaiken ruuan ehti syödä? Koska mähän en varmasti syönyt paketillista kalapuikkoja ja lähes puolta kiloa pyttistä
Pahus tais livahtaa keittiöön sillä aikaa kun mä kävin vaihtaa himahousut jalkaanAk käynyt syömässä.
Juotu on ja liikaa mut ei kahvia.Sielläkin juotu kahavia ihan liian paljon...övereitä tyrkkääpukkaa...
Sinä perkuleen kantelupukki!Ak käynyt syömässä.
Ota välissä jalluaJuotu on ja liikaa mut ei kahvia.
Mut mun mielipiteeni ei koskaan ole pullossa.
Routamisulle ja muille tiedoksi, että mä olen juoppo joka ei etti pullosta ratkaisua, mielipidettä, voimaa, rohkeutta tai meteliä.
Juon kutistaakseni pienen maailmani sopivan pieneksi ja hiljaiseksi.
Ei se ny aina onnistu koska joskus kalja pistää laulattamaan ja onhan se nyt aina yhtä helvettiä jos päähäni pälkähtää karaåkessa vetää tää:
Emmä enää syö, kuhan röyhtäilen nyt vaan ja kävin vaihtamassa kevyemmät vaatteetvaatteetonmunaatteetaatteet..päälleni ja nyt juon kahvia.Työ syötte ja minä vaan juon.. poijat juttelee salista ja minä huokailen että tylsää.. tarviisin jonkun emannuksen mun kaa turisemaan tänne!
mulle joskus tätä laulettiin, ja sydämeen käy vieläkin.
Kais, sinä ihana KahvihengetärOleppa hyvä "ojentaa "katso liitettä 3406 katso liitettä 3406
Sinä perkuleen kantelupukki!
Laulamisessa ei ole niin mitään pahasta joten anna palaa vaan, frankJuotu on ja liikaa mut ei kahvia.
Mut mun mielipiteeni ei koskaan ole pullossa.
Routamisulle ja muille tiedoksi, että mä olen juoppo joka ei etti pullosta ratkaisua, mielipidettä, voimaa, rohkeutta tai meteliä.
Juon kutistaakseni pienen maailmani sopivan pieneksi ja hiljaiseksi.
Ei se ny aina onnistu koska joskus kalja pistää laulattamaan ja onhan se nyt aina yhtä helvettiä jos päähäni pälkähtää karaåkessa vetää tää:
Tuplakahvit näköjään tuli mut ei varmaan haittaa yhtäänOleppa hyvä "ojentaa "katso liitettä 3406 katso liitettä 3406
Ehkä se aatteli, et vaikka ei muuten synkkää niin seksi oli riittävän hyvää uusintaanTyyppi ei halua tapailla enää. Sitte se on tarjoamassa mulkkua. Ei tajuu.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000018191.htmlJust aattelin, että pitäskö nakata pöksyt pois ..
No johan etova tyyppiTyyppi ei halua tapailla enää. Sitte se on tarjoamassa mulkkua. Ei tajuu.
En tiiä. Hakekoon pillua muualta. Sil on joku vakipano.Ehkä se aatteli, et vaikka ei muuten synkkää niin seksi oli riittävän hyvää uusintaan
Arvaa kuinka kauan tuijotin tuota ja päivitinkin sivun kerran kaksi kun luulin giffiksi..
2 min.Arvaa kuinka kauan tuijotin tuota ja päivitinkin sivun kerran kaksi kun luulin giffiksi..
2 min.
Mun hilavitkutin jöpöttää