Olen huomannut, että täällä palstalla on kahdenlaisia viestejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä sanoisit siitä tilanteesta, missä joku sekopää loisi tänne joka päivä vaikka 50 uutta aloitusta joissa jokaisessa ihailtaisiin nekro- ja zoofiliaa? Joka toinen aloitus etusivulla olisi otsikoitu tyyliin "tahdon tuntea kuolleen lampaan kosketuksen genitaalejani vasten".

Ei häiritsisi sinua yhtään, koska olisit vaan huomaamatta niitä aloituksia ja sitä paitsi et haluaisi rajoittaa sen nekro- ja zoofiilin kirjoitusvapautta?

Nekrofilia taitaa olla laissa kiellettyä toimintaa, joten saattaisi olla, että sivuston ylläpitäjät puuttuisivat siihen ja kenties jopa viranomaiset. Zoofilia taitaa mennä myös eläinrääkkäys pykälään, joten sekin olisi rikollista toimintaa.
Tietääkseni ainakaan vielä, suomen valtion, pakkoruotsin tai maahanmuuttopolitiikan kritisointi ei ole laissa kiellettyä.

Tietääkseni ainakaan vielä, suomen valtion, pakkoruotsin tai maahanmuuttopolitiikan kritisointi ei ole laissa kiellettyä.
Maahanmuuttopolitiikan kritisoiminen ON laissa kiellettyä, kosks eihän Ilja muuten istuis tutkintavankeudessa. Tietämättömille tiedoksi, että tutkintavankeus on sellaista vankeutta, jossa olet yksin 23 tuntia vuorokaudessa ja kerran viikossa pääset suihkuun. Monelta hajoaa pää tutkintavankeudessa, mikä on eristyksen tarkoitus.

Maahanmuuttopolitiikan kritisoiminen ON laissa kiellettyä, kosks eihän Ilja muuten istuis tutkintavankeudessa. Tietämättömille tiedoksi, että tutkintavankeus on sellaista vankeutta, jossa olet yksin 23 tuntia vuorokaudessa ja kerran viikossa pääset suihkuun. Monelta hajoaa pää tutkintavankeudessa, mikä on eristyksen tarkoitus.

Laissa se ei ole kiellettyä, mutta voi olla, ettei poliisin tarvitsekkaan aina noudattaa lakeja. Ehkä poliisiin pitää noudattaa päällystön käskyjä lain sijaan.

Laissa se ei ole kiellettyä, mutta voi olla, ettei poliisin tarvitsekkaan aina noudattaa lakeja. Ehkä poliisiin pitää noudattaa päällystön käskyjä lain sijaan.
Maahanmuuton kritisoiminen tulkitaan rasismiksi/kiihottamiseksi kansanryhmää vastaan/vihapuheeksi ja ties miksi muuksi. Tuomioita jaellaan sitten sen mukaan ja yritetään pelotella kansa hiljaiseksi.

Nekrofilia taitaa olla laissa kiellettyä toimintaa, joten saattaisi olla, että sivuston ylläpitäjät puuttuisivat siihen ja kenties jopa viranomaiset. Zoofilia taitaa mennä myös eläinrääkkäys pykälään, joten sekin olisi rikollista toimintaa.
Eläimiin kohdistuva nekrofilia ei ole laitonta eikä se voi mennä myöskään eläinrääkkäyksen piikkiin, koska kuollut eläin ei tunne mitään.

Joten mikä on vastauksesi alkuperäiseen kysymykseen? Olisiko massiivinen nekrofilia-zoofilia-tulva syytä sensuroida jos sellainen ilmenisi?

Hmmmm...
Tietääkseni kaksplussalta käsin ei floodata mitämittuun tai suomenuutisiin hurjan tärkeitä aloituksia vaipanvaihdosta tai tuttipullojen pesusta?
Toisinpäin kylläkin tapahtuu.
Miksi? Jos mä haluan lukea mitävittua tai suomenuutisia tai vaikka demaria tai akuankkaa niin kyllä mä ne halutessani luettavakseni löydän.

Tän pitäis olla perhelehden keskustelupalsta ja sen soisi myös näyttävän silta. Niinku akuankka näyttää akuankalta ja tekniikan maailma teksiikan maailmalta. Enkä mä viitti tämän palstan etusivua jatkuvasti täyttää hurjan tärkeillä volvo-uutisilla.

Ja olen ennenkin sanonut, että huvittaessani voisin jatkuvasti täyttää palstan etusivun humpansoitolla. Jos joku yrittää keskustella jostain muusta, niin mä vaan lataan kakskytviis uutta humpansoittoavausta niin äkkiä alkaa näyttämään siltä, että kaksplussa on muuttunut humpaksi.
Ja sanon vaan, että se on ihan normaalia ja mitä vikaa humpassa muka on?
Eikä siinä ole mitään vikaa. Mut mä voin keskustella humpasta asiaan vihkiytyneellä palstalla. Ei mun tartte alkaa tehdä kaksplussasta humppamediaa.

Mut sitähän nämä sitkeät floodaajat koko ajan tekevät. Eivät tosin puhu humpasta mutta väkisin vääntävät perhelehden keskustelupalstan näyttämään mitävitun varmuuskopiolta.
Ja se onnistuu koska palstan moderointi on surkeaa tai ainakin hidasta.

Mutta kiitos, tahdon lukea akuankkani, texwillerini, tekniikan maailmani ja demari-lehteni ilman mitävittua. Ja olla perhelehden keskustelupalstalla ilman sitä.

Mut jos täällä moderointi joskus toimii niin nämä trollaavat öyhöttäjät saavat itkupotkuraivarit ja ruikuttavat kuinka sananvapauttaan on juuri kauheasti loukattu. Tajuamatta sitä, että millään medialla ei ole tilaamattomille kirjoituksille minkäänlaista julkaisupakkoa.
Jos mulla on jostain asiasta tulenpalava mielipide niin kyllä mä saan sen sanoa. Mutta en mä voi vaatia, että ainoankaan median olisi se pakko julkaista. Mä voin sitten perustaa oman blogin ja julkaista sen siellä. En mä ala ruikuttamaan siitä, että akuankka ei julkaissut hyvää kirjoitustani humpansoitosta.

Toisaalta normaaleja viestejä.

Ja toisaalta viestejä missä aloittaja vihaa mamuja, suvakkeja ja suomenruotsalaisia ja keksii joka päivä jopa kymmeniä uusia syitä vihalleen ja tekee niistä kaikista oman postauksen.

Jälkimmäisen viestikategorian takia tästä palstasta on tullut niin hiljainen, kun eihän normaali-ihminen jaksa tuollaista vihaoksennusta katsella päivästä toiseen vaan vaihtaa muille palstoille.
Näin on käynyt tällä palstalla

Keskustelupalstat peilaavat hyvin mistä ihmiset haluavat keskustella, ovat huolissaan tai ovat jopa peloissaan. Mikä nykyään on koko Euroopan yksi suurimmista puheenaiheista? Ja siitä ei sitten saisi sanoa sanaakaan kun jollekin tulee paha mieli. Miksi lukea jos tulee paha mieli? Tekee sitten vaikka aloituksen vaikka salatuista elämistä.

Eläimiin kohdistuva nekrofilia ei ole laitonta eikä se voi mennä myöskään eläinrääkkäyksen piikkiin, koska kuollut eläin ei tunne mitään.

Joten mikä on vastauksesi alkuperäiseen kysymykseen? Olisiko massiivinen nekrofilia-zoofilia-tulva syytä sensuroida jos sellainen ilmenisi?

Jos joku haluaa siitä puhua ja löytää juttuseuraa, niin sitten hän voi aloittaa vaikka 100 keskustelua päivässä.
En ymmärrä, miksi minun siitä pitäisi marista. Voin skipata ne keskustelut.

Keskustelupalstat peilaavat hyvin mistä ihmiset haluavat keskustella, ovat huolissaan tai ovat jopa peloissaan. Mikä nykyään on koko Euroopan yksi suurimmista puheenaiheista? Ja siitä ei sitten saisi sanoa sanaakaan kun jollekin tulee paha mieli. Miksi lukea jos tulee paha mieli? Tekee sitten vaikka aloituksen vaikka salatuista elämistä.
Se jolla on elämää tämän palstan ulkopuolella on todennäköisesti huomannut, ettei kolmasosa ihmisten puheenaiheista todellakaan ole MV-lehti-öyhötystä. Todellinen luku lienee huomattavasti alle prosentti.

Totta. Nykyisellä maahanmuuttovauhdilla Espoosta tulee mamuenemmistöinen 35 vuoden kuluttua ja jokaisen ajattelevan ihmisen pitäisi tajuta mitä se tulee merkitsemään meidän ja lapsiemme elämään.

Palsta on tarkoitettu vain maahanmuuttomyönteisille. Muu on väärää mielipidettä.
Jos ei keksi ylistysaihetta niin voisi mennä muualle.

Kenties ne, jotka "pitävät itseään kovin normaaleina juttuineen", haluaisivat myös määrätä muut tähän "normaliuden" tilaan, jossa saa puhua ainoastaan "normaaleista" asioista, kuten peräaukonvalkaisusta, luomuviljelystä tai päiväkotien helvetillisyydestä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hmmmm...
Tietääkseni kaksplussalta käsin ei floodata mitämittuun tai suomenuutisiin hurjan tärkeitä aloituksia vaipanvaihdosta tai tuttipullojen pesusta?
Miksi? Jos mä haluan lukea mitävittua tai suomenuutisia tai vaikka demaria tai akuankkaa niin kyllä mä ne halutessani luettavakseni löydän.

Tän pitäis olla perhelehden keskustelupalsta ja sen soisi myös näyttävän silta. Niinku akuankka näyttää akuankalta ja tekniikan maailma teksiikan maailmalta. Enkä mä viitti tämän palstan etusivua jatkuvasti täyttää hurjan tärkeillä volvo-uutisilla.

Ja olen ennenkin sanonut, että huvittaessani voisin jatkuvasti täyttää palstan etusivun humpansoitolla. Jos joku yrittää keskustella jostain muusta, niin mä vaan lataan kakskytviis uutta humpansoittoavausta niin äkkiä alkaa näyttämään siltä, että kaksplussa on muuttunut humpaksi.
Ja sanon vaan, että se on ihan normaalia ja mitä vikaa humpassa muka on?
Eikä siinä ole mitään vikaa. Mut mä voin keskustella humpasta asiaan vihkiytyneellä palstalla. Ei mun tartte alkaa tehdä kaksplussasta humppamediaa.

Mut sitähän nämä sitkeät floodaajat koko ajan tekevät. Eivät tosin puhu humpasta mutta väkisin vääntävät perhelehden keskustelupalstan näyttämään mitävitun varmuuskopiolta.
Ja se onnistuu koska palstan moderointi on surkeaa tai ainakin hidasta.

Mutta kiitos, tahdon lukea akuankkani, texwillerini, tekniikan maailmani ja demari-lehteni ilman mitävittua. Ja olla perhelehden keskustelupalstalla ilman sitä.

Mut jos täällä moderointi joskus toimii niin nämä trollaavat öyhöttäjät saavat itkupotkuraivarit ja ruikuttavat kuinka sananvapauttaan on juuri kauheasti loukattu. Tajuamatta sitä, että millään medialla ei ole tilaamattomille kirjoituksille minkäänlaista julkaisupakkoa.
Jos mulla on jostain asiasta tulenpalava mielipide niin kyllä mä saan sen sanoa. Mutta en mä voi vaatia, että ainoankaan median olisi se pakko julkaista. Mä voin sitten perustaa oman blogin ja julkaista sen siellä. En mä ala ruikuttamaan siitä, että akuankka ei julkaissut hyvää kirjoitustani humpansoitosta.
Paskavaipoista ja sun juopottelustako täällä sitten pitäisi puhua?

Se jolla on elämää tämän palstan ulkopuolella on todennäköisesti huomannut, ettei kolmasosa ihmisten puheenaiheista todellakaan ole MV-lehti-öyhötystä. Todellinen luku lienee huomattavasti alle prosentti.

Kautta rantain monikin avautuu huolestaan ja ahdistuksestaan niitä päätöksiä kohtaan, jota poliitikot ovat viimeaikoina tehneet.
En tiedä keskusteletko sinä mielummin hiusten värjäämisestä, imettämisestä tai arkkitehtuurista... mutta mikäli sinua ei kiinnosta yhteiskunnalliset asiat, niin ei kukaan niistä sinun kanssasi varmastikkaan puhu.

Voi hyvinkin olla, mutta se ei tarkoita etteikö maahanmuuttokriittisiä olisi enemmän.
Itse en lue mvlehteä, mutta maahanmuuttokriittinen olen ja Suomessa + Euroopassa on todella paha tilanne pakolaisten tekemien rikosten takia esim.

Hmmmm...

Siinä on ehkä sellainen jännä juttu, että tämänhetkiset yhteiskunnalliset asiat ja päätökset tulevat vaikuttamaan meidän lapsiimme ja heidän ympäristöönsä, jolloin asia kuuluu nimenomaan perhepalstalle ja perheille. Se, että 80 vuotiaalle lapsettomalle mummolle on kaikki yksi hailee, niin se on varsin ymmärrettävää.

Sensijaan se syöttääkö joku vauvalleen korviketta ja kuka ei syötä, ja onko se väärin vai oikein, ei varsinaisesti vaikuta yhteiskunnallisiin asioihin.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä