Mulla ottaa niin koville jos näen valkoisen kohdan testissä, että olen mielummin ilman testiä kokonaan. Ja mies vähän painostaakin ottamaan rauhallisesti joten sekin auttaa muistan myös edellisestä että viikot 4-7 mateli ihan älyttömän hitaasti, joten senkin puoleen on parempi että tämä alkuvaihe menisi nopeasti ohi.@Päppyrä ihanaa kun siellä alkaa elämä voittaa!
@Ann33 - vitsit, mistä tommosta kylmähermoisuutta vois saada itellekkin, ite aina aloittelen testailut jo dpo8.... Tosin NYT vannon etten ennen dpo 12 ainakaa D
@mira.flower - miten menee kohtalotoveri?
@helskatti - Onnea ja kiitos kun jaat kuulumisia, antaa toivoa <3
ON: eilen ovistesteissä heti ilmesty testiviiva ja oli lähes yhtä vahva, eli uskon lh-huipun olevan käsillä. Eilen saatiin sekstailtua onneksi, mut mies joutunee tänään reissuun et jääköhän yhteen kertaan.
Kysymyksiä:
- Onko teillä tietoa, mitä ultrassa näkyy jos ovis on ollu? Tulevan oviksen siellä varmaan näkee? Mulla siis tänään gynen aika, kp 16 ja veikkaan et ovis eilen/tänään/huomenna... Vähä jännittää. Ja muutenkin, että onko siellä kaikki kunnossa.
- Juotteko greippiä/vattuteetä vielä oviksen jälkeen? Hyötyä, haittaa?
Mua ultrattiin moneen kertaan keskenmenon aikaan ja se laite ainakin näytti ihan normaalilta. Ja lääkäri tosiaan näki miltä puolelta olen ovuloinut. Joten uskaltaisin sanoa että sen näkee.
Mun piti alkaa juomaan vattuteetä mutta se vähän unohtui. Sitten kp 14-28 joinkin melkein joka ilta. Eikä mitään ajatusta onko hyötyä vai haittaa ainakin voi uskoa olevan pelkkä hyötyä