Hei! Minäkin ajattelin nyt liittyä keskuteluun, kauan olenkin teidän viestejä ns. sivusta seurannut.
Ensiksikin siis suuret onnittelut plussanneille! (Nimimerkkejä en millään muista, mutta älkää pahastuko
)
@Wintersun valtavasti tsemppiä tutkimuksiin, pidetään peukkuja että ei olisi mitään vakavaa. Täytyy kyllä sanoa jo tässä ekassa viestissä kiitokset sinulle ahkerasta listojen päivittämisestä, vaikka oma tilanne on se kuin on
ja aina jaksat muitakin tsempata.
Sitten vähän omaa napaa. Nyt toukokuussa vauvaa ollaan yritetty tasan vuosi. Kesä 2017 asenne oli se että nyt saa lapsi tulla jos tulee, mutta kun ahkerasta peittojen heiluttelusta huolimatta ei raskaus näyttänyt alkavan. syksyllä, aloin tarkemmin seurailemaan kiertoa, tikuttelemaan ovista ja kokeilemaan greippimehua, vadelmateetä ja vaikka mitä.
Maaliskuussa rohkenin soittamaan gynelle asiasta, samalla myös vuodattamaan tuntemuksiani epäsäännöllisitä kuukautisista, kiertoni olivat nimittäin 28-52 päivän välillä (takana 10 v pillereitä, ennen vauvva haaveita). Sielläpä lääkäri määräsi minulle kolme kuuria primoluteja tasaamaan kiertoa, nyt takana kaksi kuuria ja ovatkin toimineet, epäilen että kuukautiset alkavat nyt yöllä mahakipujen myötä. (Ovat muuten primolutit aiheuttaneet minulle kauheita mielialanvaihteluja) Oli lääkärin kanssa puhe, että mikäli ei nyt kesäkuuhun mennessä tärppää niin sitten lähetettä tutkmuksiin.
Kävin myös verikokeissa tuossa huhtikuun alussa, jossa tutkittiin ties mitä kolesterolista kilpirauhasarvoihin. Siellä minulla oli korkeana prolaktiiniarvo ja lääkäri soittikin että mitataan arvo nyt uudelleen toukokuun alussa, meinasi että mikäli arvo on korkealla, voipi syy olla siinä miksi raskautuminen ei ole onnistunut.
Melkein jo kuvittelin tässä kierrossa tärpänneen, mutta tämän päivän tuntemuksien perusteella en usko siihen. Täti punaista siis odotellessa ja kohti uutta kiertoa ja yritystä.