The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Muksu käy hermoon, nostattaa riitaa ja pitää turhaa ääntä saadakseen yövuorosta tulleen iskän hereille. Telkkari meni kiinni ja komennus omaan huoneeseen miettimään ja voi vaikka lukea kirjaa.
Todella raakaa herättää toinen 2 h unien jälkeen.
Puuh, nyt se toinen kuppi kahvia.

Siskon taloyhtiössä sallitaan sähkögrilli.
Lup.fi jos kieltää, niin sitä kieltoa tulee noudattaa. Taloyhtiön järjestyssäännöt eivät voi olla lakia tiukempia.
Lyhyesti, parvekkeella saa grillata paitsi ei avotulella. Siten, sähkö ja kaasu on sallittu. Kaasussa pitää muistaa hyvä tuuletus.
Eri asia on, onko kivaa ja järkevää naapureiden kannalta.

Heiii!! Mä muistin, mä muistin!!

Ham...mashar...ja...ipa..nalle*kirjottaa listaan*

Aaa..toinenkin!! Mutta se onkin apteekista..särkylääkkeitä.

Hmmm..näinköhän mä sitten hoksaankaan apteekkiin kurvata:unsure:

Ja nyt täällä jo aurinko sitten paistaa ja harmaista pilvistä tietookaano_O...ja tiikin ehti tapahtua kun kävin kaappeja läpi:confused:

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Fantzu
Lup.fi jos kieltää, niin sitä kieltoa tulee noudattaa. Taloyhtiön järjestyssäännöt eivät voi olla lakia tiukempia.
Lyhyesti, parvekkeella saa grillata paitsi ei avotulella. Siten, sähkö ja kaasu on sallittu. Kaasussa pitää muistaa hyvä tuuletus.
Eri asia on, onko kivaa ja järkevää naapureiden kannalta.
Ei kai ruoan haju haittaa? Sitä on monesti rappukäytävässä.

Ei kai ruoan haju haittaa? Sitä on monesti rappukäytävässä.
Tottakai se grillin käry haittaa. Samoin haittaa naapurin tupakkisavut. Haittaa naapurin somalit. Haittaa alkoholistit. Haittaa pianonsoitto. Haittaa yöllinen suikussakäynti. Haittaa juokseminen rappukäytävässä. Haittaa makuuhuoneäänet. Haittaa koirat, lapset, vanhat piiat.
Mikäpä se nyt ei kerrostalossa haittaisi :D
Mutta onko se lakien ja järjestyssääntöjen vastaista, se on eri asia.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Muksu käy hermoon, nostattaa riitaa ja pitää turhaa ääntä saadakseen yövuorosta tulleen iskän hereille. Telkkari meni kiinni ja komennus omaan huoneeseen miettimään ja voi vaikka lukea kirjaa.
Todella raakaa herättää toinen 2 h unien jälkeen.
Puuh, nyt se toinen kuppi kahvia.
Mä en muuten tajua, että mikä ihme siinä on, etteivät nykylapset muka tajua että aikuisten pitää saada nukkua. Silloin kun mä olin penska ja molemmat vanhemmat tekivät yövuoroa niin oli ilmiselvää että aamupalapuuhat hoidetaan hiirenhiljaa ja sit kipaistaan ulos leikkimään. Naapurustossa oli myös tapa, että kun jonkun tiedettiin olevan yövuorossa niin lapset patistettiin mahd kauas kyseisestä talosta leikkimään.

Täällä eskarilainen on silmät pyöreinä kun sanotaan että nyt nukkumaan, tai jäät ilman iltasatua koska meitä -tai siis miehiä- väsyttää. Ja sit kun niillä viimein on vapaapäivä niin taas ihmetellään kun ei saa heti aamukuudelta riekkua velipojan niskassa. o_O

Yhteistyössä