Ei täällä oo onneks, muuta sinäkin tänne asumaanMikä aurinko
Sumuista ja harmaata, vesisadetta odotellessa...
No joo, saattaahan se täälläkin pilveen kohta vetästä, mutta ei onneks vielä.
Ei täällä oo onneks, muuta sinäkin tänne asumaanMikä aurinko
Sumuista ja harmaata, vesisadetta odotellessa...
Tällä kertaa en vietä vappua. Aikasemmin on ollut makkaraa, salaattia yms. Enkä vietä sitä kenenkään kanssa.Kauppalistapuutoksia tavutan...
Armas pesukone pärrää jo
En kyllä tajuu miten on ennen pärjätty ilman pesukonetta sillä ei tommosta määrää nyrkkipyykkää kukaan selväjärkinenkään
Onko teillä muuten jotain tiettyä must-juttua vappuna? Eli vappu ei tule ollenkaan jos ei ole munkkeja, tippaleipiä, simaa yms. tai puhku otsasuoni tykyttäen ilmapalloja tai käy marssilla tai ulkoiluta ekaa kertaa kevätkenkiä tms. ? Vai onko se vain päivä muiden joukossa?
Mä en puhunut määrästä. Pientä se kuitenkin on.No ei pienet, mutta kun fiksu kaveri höpöttää jatkuvasti samaa ja sitten on tuo ainanen Laura hoitaa
Ei kait täälläkään sitä vappua viettämällä vietetä...muutama munkki nyt on aina joko tehty tai sitten ostettu ja simaa vähän. Nyt onkin aika hiljasta ilmapallorintamalla - ykskään ipanoista ei oo maininnut niitten perään eikä serpentiinienkään enkä aio olla muistuttelemassa kun sitä serpentiinisotkua saa olla siivoamassa pihamaita myöten... Joskus kersana oon ollu vapunpäivänä seuraamassa marssia ja silloin sain maistaa ekaa kertaa hattaraa mikä näytti ihanalta vaaleanpunaiselta unelmapilveltä mutta maistui aivan ällökamalaltaMä en vietä vappua, se on vaan yks ryyppypäivä ihmisille...no joskus oon jäätelökioskilla käynyt ostamassa ensimmäiset tötteröt, mutta nyt tuolla on sen verta viileetä (vaikka aurinko paisteleekin) ettei kyllä jätski maistu.
Mun lapsuudessa se oli se pvä jolloin aikuiset olivat päissään heti aamusta ja melkein konttasivat vappumarssille ja marssillaEi kait täälläkään sitä vappua viettämällä vietetä...muutama munkki nyt on aina joko tehty tai sitten ostettu ja simaa vähän. Nyt onkin aika hiljasta ilmapallorintamalla - ykskään ipanoista ei oo maininnut niitten perään eikä serpentiinienkään enkä aio olla muistuttelemassa kun sitä serpentiinisotkua saa olla siivoamassa pihamaita myöten... Joskus kersana oon ollu vapunpäivänä seuraamassa marssia ja silloin sain maistaa ekaa kertaa hattaraa mikä näytti ihanalta vaaleanpunaiselta unelmapilveltä mutta maistui aivan ällökamalalta
Eli lyhyesti ja ytimekkäästi: päivä muiden joukossa
Oho, mä oisin ollut enempi kallevillellään ilmapalloihin että niitä puhkuilet intopinkeänä..toi kuule ihan yllättiMust juttu vappuna on serpentiini.
että semmoset muistot...oon pahoillani.Mun lapsuudessa se oli se pvä jolloin aikuiset olivat päissään heti aamusta ja melkein konttasivat vappumarssille ja marssilla
Sitten me lapset haaveiltiin, että saatais ostaa ne ensimmäiset jäätelöt tai hattarat, mutta niihin ei ollu ikinä oikeestaan varaa joten jäi saamatta.
Se oli sitä aikaa, vaan nyt on onneks toinen aikaettä semmoset muistot...oon pahoillani.
Ei meillä ollut sen kummallisempaa. Onneksi itse ei tarvitse viettää samanlaista elämää.Mun lapsuudessa se oli se pvä jolloin aikuiset olivat päissään heti aamusta ja melkein konttasivat vappumarssille ja marssilla
Sitten me lapset haaveiltiin, että saatais ostaa ne ensimmäiset jäätelöt tai hattarat, mutta niihin ei ollu ikinä oikeestaan varaa joten jäi saamatta.
Täällä oon saanu olla posket punaisina monena vappuna kun pikkunökkönen on katsoa tapittaatillittäny ja ojentanu ilmapalloa.."..tää yks vielä..katokato kun se on niiiin kaunis...puhalla siitä äiti oikein iso...semmonen talon kokonen!!"...Se oli sitä aikaa, vaan nyt on onneks toinen aika
Palmailloista en oo ikinä välittänyt
Mun lapsuudessa myös juotiin. Mut ei ne koskaan menny vappumarssille. En oo minäkään menny.Mun lapsuudessa se oli se pvä jolloin aikuiset olivat päissään heti aamusta ja melkein konttasivat vappumarssille ja marssilla
Samat lapsuusmuistot minulla..Mun lapsuudessa se oli se pvä jolloin aikuiset olivat päissään heti aamusta ja melkein konttasivat vappumarssille ja marssilla
Kauppalistapuutoksia tavutan...
Armas pesukone pärrää jo
En kyllä tajuu miten on ennen pärjätty ilman pesukonetta sillä ei tommosta määrää nyrkkipyykkää kukaan selväjärkinenkään
Onko teillä muuten jotain tiettyä must-juttua vappuna? Eli vappu ei tule ollenkaan jos ei ole munkkeja, tippaleipiä, simaa yms. tai puhku otsasuoni tykyttäen ilmapalloja tai käy marssilla tai ulkoiluta ekaa kertaa kevätkenkiä tms. ? Vai onko se vain päivä muiden joukossa?
Meillä ei ole edes grilliä..Nyt munkin tekis mieli rillata jotain tänään.
Meillä ei ole edes grilliä..
kiitos mutta niitä on nyt niin paljon kun Joku on näemmä hamstrannu niitäMuista ostaa leivinpaperiarkkeja