Fantzu
Mie tarviin kipeesti kahvia. *nappaa mukin*Ai niin mulla on kahvia!
Mie tarviin kipeesti kahvia. *nappaa mukin*Ai niin mulla on kahvia!
Niin mä yritin, mutta vois nuo sinne kirjottaa jotain sanojakin ja selittää tai sitten en vaan osannut ettiä ja ne olikin sielläTuloksia lukemalla näet onko jotakin vialla.
MöhNiin mä yritin, mutta vois nuo sinne kirjottaa jotain sanojakin ja selittää tai sitten en vaan osannut ettiä ja ne olikin siellä
Nukkuminen on yliarvostettua, menee monta hyvää kouhotustuntia hukkaan*koomahaukottelee*vapaapäivä ja herää kuudelta.
olis voinu vaikka nukkua.
Viitearvojako ei näy siellä? No onpas...mutta google oiva apuKanta.fi:stä yritin kattoo verikokeen tulokset ja olihan ne luvut siellä, mutta ei mitään selityksiä mitä ne meinas...nyt sitten pitää soittaa taysiin ja ihmetellä onko mulla edelleen raudat liian matalalla ja tarvitaanko niitä nyt alkaa pumppaamaan suoniin vai mitä tehään.
Paleltaa ainakin jatkuvasti ja väsyttää ja silmien ympärillä on tummahkot rinkulat....
Hei lopetat sitte samantien tai kohta on se sama sarvi rusetilla!
Anna tulla vaan jurputukset pois niin ei jää hönksöttämään...ja huomentaNiin ja kai sitä vois ihan huomenetkin toivottaa, eikä valittaa vaan heti aamusta.
Siellähän ne tulokset säilyy että niitä voi käydä ihmettelemässä myöhemminkin. Tietysti jos mieltä vaivaa niin kannattaa vaikka soittaa ja kysellä tarkemmin. Helpottaa kummasti eikä tarvii miettiämurehtia.On ne siellä voinu näkyäkin, mä vaan katoin niitä vielä vähän aamukoomassani, päätön heti illalla että tarkistan ne aamulla välittömäsati kun herään..ehkä ei ois kannattanut olla niin hätänen kun sitte en ymmärtänyt mistään mittää.
Ellei oo niin kuin Helsingissä, et riippumatta siitä kuinka pielessä ne arvot on, toteaa lääkäri "ei sussa mitään vikaa oo, mee kotio"Siellähän ne tulokset säilyy että niitä voi käydä ihmettelemässä myöhemminkin. Tietysti jos mieltä vaivaa niin kannattaa vaikka soittaa ja kysellä tarkemmin. Helpottaa kummasti eikä tarvii miettiämurehtia.
Siellä sentään lääkäri toteaa...täällä on vastassa hoitsuhirmu joka sanoo että "..syö buranaa"Ellei oo niin kuin Helsingissä, et riippumatta siitä kuinka pielessä ne arvot on, toteaa lääkäri "ei sussa mitään vikaa oo, mee kotio"
rättis, kuka se semmonen on kun ei näy missään.
ahaSe on sama hemmo joka on kohta rusetilla jonkun tolpan ympärillä, jos ei lopeta noitten linkkiensä ja pervoviestiensä laittamisia.
Mikä aurinkoRättis mä laitan sut kohta estolle.
Tekis mieli tehä jotain tai lähtee jonnekin kun tuo aurinkokin paistaa niin nätisti..
Mä en vietä vappua, se on vaan yks ryyppypäivä ihmisille...no joskus oon jäätelökioskilla käynyt ostamassa ensimmäiset tötteröt, mutta nyt tuolla on sen verta viileetä (vaikka aurinko paisteleekin) ettei kyllä jätski maistu.Kauppalistapuutoksia tavutan...
Armas pesukone pärrää jo
En kyllä tajuu miten on ennen pärjätty ilman pesukonetta sillä ei tommosta määrää nyrkkipyykkää kukaan selväjärkinenkään
Onko teillä muuten jotain tiettyä must-juttua vappuna? Eli vappu ei tule ollenkaan jos ei ole munkkeja, tippaleipiä, simaa yms. tai puhku otsasuoni tykyttäen ilmapalloja tai käy marssilla tai ulkoiluta ekaa kertaa kevätkenkiä tms. ? Vai onko se vain päivä muiden joukossa?