Pähkinämama
HmphPöörhaps, ounli voor juu?
HmphPöörhaps, ounli voor juu?
Todennäköisesti kanaa. Itämaiset usein värkkäävät sen tuohon tapaan.Mitä toi päällimmäinen on?
Mitä toi päällimmäinen on?
Vai onko Rättiksen eväät parantuneetRättiksen lautanen joka näyttää houkuttelevalta.
Mitä on tapahtunut?
Onko maailmankirjat sekaisin vai onko mulla vaan kova nälkä?
ei oo mikään herkku tuo elokuvakaan.Ysiltä alkais Uneton Seattlessa.
Eikä mulla o mitään leffaherkkuja.
Voiko nakkipaketin tässä tapauksessa laskea leffaherkuksi?
Ysiltä alkais Uneton Seattlessa.
olishan sille vaihtoehtojaki tarjolla.Eiku mitä mää tosta menin tyksimään, uneton siiatlessa on hyvä.
Ai niinku mitä esmes...joku Väsynyt New Yorkissa?olishan sille vaihtoehtojaki tarjolla.
kunhan ei rättiväsyny oulussa.Perunarieskaa
Ai niinku mitä esmes...joku Väsynyt New Yorkissa?
Kyllä nakitki voi herkkua olla, riipppuu tosin mitä nakkeja ne on...jos ovat kivikylän nakkeja niin joo-o ehottomasti.Ysiltä alkais Uneton Seattlessa.
Val Kilmer tohtorina tuossa hotWyatt Earp's Revenge4,5
Tänään 29.04. klo 21:00
päättyy klo 23:00 // kesto 120 min
LISÄÄ KALENTERIIN
(Wyatt Earp's Revenge, western, USA, 2012) Tositarinaan perustuvassa elokuvassa Wyatt Earp maineikkaine ystävineen lähtee jahtaamaan rakastettunsa Doran murhaajaa. 92 min. Ohjaus: Michael Feifer. Pääosissa: Shawn Roberts, Trace Adkins, Matt Dalls, Val Kilmer.
Kiva ruokalukeminen sulla siinä
En oo ikinä tykänny tuosta näyttelijänäVal Kilmer tohtoria tuossa hot
Se oli aivan loistava Jim MorrisonIna, ja hot tossa leffassa, mut muuten en oo varma olenko edes nähnyt sitä missään muussa roolissa.En oo ikinä tykänny tuosta näyttelijänä
Eiks hän ollut top gunissa? mun mielestä sillä oli siinä niin ärsyttävä rooli, että varmaan siks en tykästynyt..ai niin ja olihan se bätmäninäSe oli aivan loistava Jim MorrisonIna, ja hot tossa leffassa, mut muuten en oo varma olenko edes nähnyt sitä missään muussa roolissa.
batmaaaaaanSe oli aivan loistava Jim MorrisonIna, ja hot tossa leffassa, mut muuten en oo varma olenko edes nähnyt sitä missään muussa roolissa.