Mä oon ihan tyyni ja huo'un fengshuitarauhotu. uskon mä vähemmälläki.
Mulla on täällä läjäpäin munkkia.
Tullee verensokerit kohilleen
Mites sun veret...
Mä oon ihan tyyni ja huo'un fengshuitarauhotu. uskon mä vähemmälläki.
valuu maahan jos reijän leikkaa nahkaan.Mä oon ihan tyyni ja huo'un fengshuita
Mulla on täällä läjäpäin munkkia.
Tullee verensokerit kohilleen
Mites sun veret...
Öö eihän siellä kukaan sellasta etes väitä että me yhessä oltais, päinvastoin selittää ja jankuttaa koko ajan siitä etten ees sulle kelpais vaikka oisin maailman viimenen naispuolinen...naaras.nyt oli kyse siitä etten ole yhdessä ellun kanssa niinkun joku kovapäisesti olettaa.
aion kerätä kaikki mitä löydän.Korvasieniaikakin on näemmä alkanut.
En kyllä taida tänäkään vuonna viitsiä. Kauhea keittäminen ja sit on mauttomia, vetisiä sienenklönttejä pienen soossin verran.
ei oo hyypiö vissiin minua nähny kun noinpäin olettaa.Öö eihän siellä kukaan sellasta etes väitä että me yhessä oltais, päinvastoin selittää ja jankuttaa koko ajan siitä etten ees sulle kelpais vaikka oisin maailman viimenen naispuolinen...naaras.
Jos mä löydän kaksi ämpärillistä niin ajatko hakemaan?aion kerätä kaikki mitä löydän.
jos hinnoista sovitaan?Jos mä löydän kaksi ämpärillistä niin ajatko hakemaan?
Täällä nyt mitn puukkohippastella...muttavaluu maahan jos reijän leikkaa nahkaan.
mutta ensin syön tota pannaria omenahillolla, nyt ei kerkiä puukkohippasille.
Mä en niitä syö mutta sienestäminen on kivaa.jos hinnoista sovitaan?
nii mutta mitä ne mahdollisesti maksaa?Mä en niitä syö mutta sienestäminen on kivaa.
No ni. Nyt kun olet siinä niin et kyllä karkaa yhtään mihinkään.Enkä mä ole täällä...ja ei oo ees menny vielä kahta päivää...
Ei mulla oo tänään ponnaria, mutta erittäin takkunen tukka kyllä löytyy.No ni. Nyt kun olet siinä niin et kyllä karkaa yhtään mihinkään.
Tai mä tuun ja nykäisen sut ponnarista takaisin.
Voi saiskin pomittuja sieniä!! Paljonko ois hinta?Mä en niitä syö mutta sienestäminen on kivaa.
57,89/kgnii mutta mitä ne mahdollisesti maksaa?
No pikkusen arastellen kattelen mikä tää meininki on ja mihin suuntaan taas mennään...No ni. Nyt kun olet siinä niin et kyllä karkaa yhtään mihinkään.
Tai mä tuun ja nykäisen sut ponnarista takaisin.
no iha varmasti alan kuvaani näyttelemäännäytä sille ihmiselle kuvas
Joo, loppuu siunki alapeukut.Voisko tänne laittaa alapeukku kiellon?
Kiitos! Tyttö täytti 3-vuotta.Onnea juhlakalulle.
Emmä sellasia ikinä anna..Joo, loppuu siunki alapeukut.
Ui, mimmonen vöyhkänä sulla on siellä ? Siis koira? Ja agilitytreenit kuulostavat - koiran kans ylipäätänsäkin saa ajan hyvin kulumaan ja päänkin nollaantumaan.Käytiin agilitytreeneissä koiran kanssa tänään. Kohta lähdetään iltalenkille. Huomenna mennään heti aamusta Vapputorille metrilakua ostamaan. Sen jälkeen kauppaan.
Aika kiireinen viikko tulossa, keskiviikkona terapia ja perjantaina lääkäriaika, lisäksi harrastukset kahtena päivänä. Torstainakin taisi olla jotain menoa. Onneksi huominen ja tiistai on vapaita. Siivota pitäisi, mutta saankohan taaskaan aikaiseksi.